Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt tutkimusta ihmisten pariutumiskriteereistä

Vierailija
26.05.2021 |

Ja sen perusteella, jos olet:

-työtön, varsinkin pitkäaikaistyötön
-kouluttamaton
-kokematon aikuinen (seksissä, parisuhteessa tai molemmissa)
-yksinäinen
-tai joku näiden yhdistelmä

Niin ei kannata hirveästi odottaa hyviä tuloksia parisuhteen etsinnän suhteen. Ikinä ei tietenkään kannata luovuttaa sellaisen asian etsimistä, jota oikeasti haluaa, mutta kannattaa silti muistaa realiteetit ja suhtautua sillä tavalla koko juttuun ettei pääse liikaa pettymään.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika itsestäänselviä juttuja. Ei suurempaa tutkimusta tarvita.

Vierailija
2/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä tutkimuksesta julkaistu raportti jossain? Vai kutsutko hatusta vedettyjä horinoitasi tutkimukseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika montakin miestä, joille ei tee ei haittaa työttömyys tai kouluttautumattomuus naismarkkinoilla tippaakaan. Ovat komioita ja sosiopaattisia, osa narkomaaneja ja kriminaaleja.

Vierailija
4/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, jotkut vielä uskovat puheisiin ihmisen luonteen tai sen sisimmän merkityksestä. Tai siitä, että kun kolahtaa niin nuo pinnalliset jutut ovat toissijaisia. Kyllä mäkin luulen, että suurin osa nämä tietää, mutta eivät kaikki välttämättä. 

ap

Vierailija
5/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tästä tutkimuksesta julkaistu raportti jossain? Vai kutsutko hatusta vedettyjä horinoitasi tutkimukseksi?

Kyseessä on empiiristä tutkimusta sekä teoreettisella pohjalla tapahtuvaa tutkimusta yhdistelevä kokonaisvaltainen ja vuosikausia kestänyt selvitys, jossa on käytetty kaikkia tieteellisiä metodeja. Valmiin tutkimuksen saat toki printattuna ja nidottuna lähettämällä 50 € mobilepay-numerooni.

ap

Vierailija
6/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän aika montakin miestä, joille ei tee ei haittaa työttömyys tai kouluttautumattomuus naismarkkinoilla tippaakaan. Ovat komioita ja sosiopaattisia, osa narkomaaneja ja kriminaaleja.

Aivan. Mutta tämän palstan mukaan tuollaiset miehet eivät naisia viehätä.

ap

Vierailija
7/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIippuu vähän.

Työttömyys ehkä, ehkä ei. Jos hakee töitä ja on järkevä syy työttömyydelle niin sitten ei ole automaattinen torjunta. Kouluttautumaton on kanssa epäselvä. Voihan olla opiskelemassa. Tietenkin, jos aikuisena ei ole koulutusta tai ei semmoista aio hankkia niin onhan se outoa. Kokemattomuus taas muuten riippuu iästä. 25 vielä menee ja on ihan normi, mutta joku +30 on jo tosi outoa ja miettisin mikä siinä on taustalla ja mikä on vialla miksi kukaan ei ole halunnut. Yksinäisyys on melko normaalia, mutta kai muutama kaveri pitäisi edes olla.

Vierailija
8/98 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän korvaisin sanalla köyhä.

Työtön kun ei ole yhtä kuin köyhä. Tunnen monia hyvin varakkaita työttömiä, perineet tai sijoituksille tehneet varallisuuden eikä tarvitse koskaan tehdä töitä.

Vierailija
9/98 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän korvaisin sanalla köyhä.

Työtön kun ei ole yhtä kuin köyhä. Tunnen monia hyvin varakkaita työttömiä, perineet tai sijoituksille tehneet varallisuuden eikä tarvitse koskaan tehdä töitä.

Mä en korvaisi. Työttömyys, kun on muutakin kuin köyhyys. Työttömyys on monien silmissä motivaationpuutetta, laiskuutta ja epäonnistumista. Työttömyys on myös statuksen puutetta. Voi toki olla rikas ilman työtä, mutta ei rikaskaan ole kovin kiehtova, jos päivänsä kuluu vain sohvalla makaamalla. Pitää olla tavoitteita, unelmia ja pyrkimystä eteenpäin. Näitä harvoin työttömällä on. Tai voi olla, mutta moni olettaa, että ei ole ja siksi työtön pariutumistilanteessa katsotaan huonoksi vaihtoehdoksi - varsinkin pitkäaikaistyötön.

ap

Vierailija
10/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RIippuu vähän.

Työttömyys ehkä, ehkä ei. Jos hakee töitä ja on järkevä syy työttömyydelle niin sitten ei ole automaattinen torjunta. Kouluttautumaton on kanssa epäselvä. Voihan olla opiskelemassa. Tietenkin, jos aikuisena ei ole koulutusta tai ei semmoista aio hankkia niin onhan se outoa. Kokemattomuus taas muuten riippuu iästä. 25 vielä menee ja on ihan normi, mutta joku +30 on jo tosi outoa ja miettisin mikä siinä on taustalla ja mikä on vialla miksi kukaan ei ole halunnut. Yksinäisyys on melko normaalia, mutta kai muutama kaveri pitäisi edes olla.

Sama. Työttömyys ja koulutuksen puute kertovat ihmisestä kyllä olennaisen.

11/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myönnetään, että heissä on charminsa, mutta kun alkuhuuma haihtuu, niin melko pikaisesti heistä koetetaan päästä eroon. Eihän sellaisia kehtää ystävilleenkään esitellä.

Pelkkiä kertakäyttöhyödykkeitä.

Ja useimmiten tietävät sen itsekin ja alkavat heikkoitsetuntoisina sen tähden haastamaan riitoja, mitkä vain nopeuttavat hylkäämisprosessia.

Vierailija
12/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, jotkut vielä uskovat puheisiin ihmisen luonteen tai sen sisimmän merkityksestä. Tai siitä, että kun kolahtaa niin nuo pinnalliset jutut ovat toissijaisia. Kyllä mäkin luulen, että suurin osa nämä tietää, mutta eivät kaikki välttämättä. 

ap

Minä ainakin olen täällä oppinut sen että luonne on todellakin syynä siihen miksi te ikinaisettomat ette ole pariutuneet. Ja todella syvästi 💩 luonne.

Vierailija
13/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myönnetään, että heissä on charminsa, mutta kun alkuhuuma haihtuu, niin melko pikaisesti heistä koetetaan päästä eroon. Eihän sellaisia kehtää ystävilleenkään esitellä.

Pelkkiä kertakäyttöhyödykkeitä.

Ja useimmiten tietävät sen itsekin ja alkavat heikkoitsetuntoisina sen tähden haastamaan riitoja, mitkä vain nopeuttavat hylkäämisprosessia.

Tuskin se noita miehiä haittaa. He eivät liene sellaisia, jotka idyllistä parisuhde-elämää etsivät.

Vierailija
14/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka parisuhteen nyt "löytäisikin", niin ongelmiinhan etenkin tuollainen kokemattomuus varttuneella iällä johta. Toinen kokeneempana pakostakin olettaa että asiat on hanskassa, eikä kertakaikkiaan voi käsittää että joku olisi vielä samassa iässä tai jopa vanhempanakin melko kokematon.

Vierailija
15/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hävinnyt naisen pitkäaikaistyöttömälle amiksen käyneelle jampalle. Itse olen oman alan töitä tekevä FM. 

Vierailija
16/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuvaamalla miehellä ei ole yhtikäs mitään annettavaa naiselle. Perhettä ei elätä, kouluttamattoman juttuja ei viitsi kuunnella ja minnekään ei voi lähteä sen kanssa kun sillä ei ole rahaa. Jos nyt joku erityisen nöyrä kotisiivooja olisi, voisi hetken kelvata kiireiselle uranaiselle, mutta loma-aikaan lentäisi pihalle, kun ei siitä lomareissuseuraksi olisi.

Vierailija
17/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille nuo voivat olla haitta. Nainen saa noista asioista huolimatta seksiä ja parisuhteen.

Vierailija
18/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tutkimus on toteutettu? Linkkiä siihen?

Vierailija
19/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä miehellä voi kyllä olla vaikeuksia, mutta naisella se on melkeinpä hyvä asia. Mies voi silloin tulla töistä aina siistiin kotiin ja valmiiseen ruokapöytään.

Vierailija
20/98 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä ainakin olen täällä oppinut sen että luonne on todellakin syynä siihen miksi te ikinaisettomat ette ole pariutuneet. Ja todella syvästi 💩 luonne.

No sinäkin varmaan pariutunut, ja katso nyt sinua, ilkeilet ja loukkaat yksinäisiä miehiä kommenteillasi, etkä varmaan edes älyä hävetä. Kiitos, että pilasti tämänkin päivän. Nyt loppu kyllä multa tällä roskapalstalla vierailu kokonaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan