Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
1841/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut Kuuman jäbän jo hävettävän monta kertaa. Huh.

Vierailija
1842/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas huikeat lyriikat Isaacilla.

Ai nytkö niillä lyriikoilla onkin yhtäkkiä merkitystä 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoista ei kauheasti saa selvää. Entä live, jotain autotunea aika reippaasti. Oi voi.

Vierailija
1844/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Nooshin hieman humalainen reaktio on mainio :)

Kommenteista:

"Sorry Noosh, this will not win. The Rasmus will. This is too much for some viewers and listeners. It has been nice to watch your reaction videos. Risto from Finland."

Onkohan Risto myös tässä ketjussa kirjoittelemassa?

Vierailija
1845/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas huikeat lyriikat Isaacilla.

Ai nytkö niillä lyriikoilla onkin yhtäkkiä merkitystä 🙄

Selvästi ei sinulle, mutta itselleni Olivera on paras ollut koko ajan juuri sen vuoksi.

Vierailija
1846/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isaac on huolimatonta suomi-räppiä, ei sillä biisillä voi mennä suuren Euroopan yleisön eteen. Valitan, minä odotin jotain enemmän. Se ei iske tekstillä ulkomaiseen yleisöön. Nyt etsitään koko Euroopan kieliryhmiin sopivaa biisiä. Suomen kieli ei sovellu tänne muihin maihin. Edes ruotsinkieliset Suomessa eivät äänestäisi.

En ole ilkeä, mutta katson tilannetta muualta kuin Suomesta.

Miten on kaikkien kappaleiden soinnut, ylä-äänet ja matalat äänet, kenen biisissä on vaikeusasteet kohdallaan? Pahoillani, mutta The Rasmus, näistä on kansainvälisesti kykenevä.

Jos Isaac on sun mielestä räppiä niin kannattaa varmaan olla ihan hiljaa musiikista jatkossa 🙃

On se kun siinä ei edes lauleta, siinä puoliksi puhutaan, ei ole tunnetta eikä nousuja ja laskuja. Minun ajatukseni, kun kuuntelen myös muilla ymmärtämilläni kielillä muita biisejä. On vähän kuin laulaisi savolais-turkulais vitsejä, sorry.

Vierailija
1847/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isaac on huolimatonta suomi-räppiä, ei sillä biisillä voi mennä suuren Euroopan yleisön eteen. Valitan, minä odotin jotain enemmän. Se ei iske tekstillä ulkomaiseen yleisöön. Nyt etsitään koko Euroopan kieliryhmiin sopivaa biisiä. Suomen kieli ei sovellu tänne muihin maihin. Edes ruotsinkieliset Suomessa eivät äänestäisi.

Miten on kaikkien kappaleiden soinnut, ylä-äänet ja matalat äänet, kenen biisissä on vaikeusasteet kohdallaan? Pahoillani, mutta The Rasmus, näistä on kansainvälisesti kykenevä.

Jos Isaac on sun mielestä räppiä niin kannattaa varmaan olla ihan hiljaa musiikista jatkossa 🙃

On se kun siinä ei edes lauleta, siinä puoliksi puhutaan, ei ole tunnetta eikä nousuja ja laskuja. Minun ajatukseni, kun kuuntelen myös muilla ymmärtämilläni kielillä muita biisejä. On vähän kuin laulaisi savolais-turkulais vitsejä, sorry.

Hahah, hyvin sanottu :D

Vierailija
1848/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä Nooshin kanssa, että Euroviisuihin pitää lähettää joko Isaac, Rasmus tai Cyan Kicks.

Vierailija
1849/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tiedoksi, ei ole räppiä. Kyllähän Blind Channelin biisissä oli puheosioita yhtä lailla mutta oliko se sun mielestä räppiä?

Vierailija
1850/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka fanittajat nyt kiivastuvat, niin ei tällä ole millaistakaan menestystä. Hyvä kuunnella kyllä puhelaulua kotona omilta kaiuttimilta.

Vierailija
1851/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan tiedoksi, ei ole räppiä. Kyllähän Blind Channelin biisissä oli puheosioita yhtä lailla mutta oliko se sun mielestä räppiä?

En vertaa muihin kun puoliksi puhuttu teksti, töksähtelevä, ei istu, niin ei istu valtakieliin. Ei haittaa kyllä se Suomessa voi menestyä. Toivon Rasmuksen pääsevän kisoihin. Ei kenellekään voi taata vielä menestystä.

Vierailija
1852/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti joidenkin mielestä Isaac pitäisi lähettää viisuihin siksi että jee tällä rikotaan normeja? Siis että keinotekoinen "normien rikkominen" on tärkeämpää kuin onko biisin kokonaisuus tarpeeksi hyvä? Mun mielestä tää biisi ei ole läheskään tarpeeksi hyvä. Ei tällä viisuissa menestytä. 

Vierailija
1853/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoista ei kauheasti saa selvää. Entä live, jotain autotunea aika reippaasti. Oi voi.

Livenä epäilyttää Olivera, Isaac ja Lauri. Muut varmaan pärjäävät oikein hyvin.

Vierailija
1854/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isaac oli pettymys.

Tuollainen tasapaksu hönkimisbiisi jää auttamatta kymmenien muiden euroviisukappaleiden jalkoihin.

Muutenkin tuollainen agendalla ratsastaminen on 👎

Mikä agendalla ratsastaminen? Jos mies kertoo ihastumisesta mieheen, se on heti joku mystinen agenda? Mitäs Rasmus ja kaikki miljoonat "heterobiisit" sitten ovat? Kai suutut Rasmuksellekin, kun tällaisella heteroagendalla ovat liikenteessä.

Huoh.

Vierailija
1855/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joiden mielestä kuuma jäbä on jotenkin erityisen rohkea ja rajoja rikkova... kuulkaa, homoseksistä on laulettu jo vuosikymmeniä. Tässä ei ole mitään erikoista.

Vierailija
1856/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti joidenkin mielestä Isaac pitäisi lähettää viisuihin siksi että jee tällä rikotaan normeja? Siis että keinotekoinen "normien rikkominen" on tärkeämpää kuin onko biisin kokonaisuus tarpeeksi hyvä? Mun mielestä tää biisi ei ole läheskään tarpeeksi hyvä. Ei tällä viisuissa menestytä. 

Ei pitäisi. Vaan koska biisi on hemmetin hyvä JA rikkoo normeja. Eikä ole todellakaan keinotekoista normien rikkomista - Isaachan kertoo biisissä osittain omasta seksuaalisesta heräämisestään.

Vierailija
1857/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille joiden mielestä kuuma jäbä on jotenkin erityisen rohkea ja rajoja rikkova... kuulkaa, homoseksistä on laulettu jo vuosikymmeniä. Tässä ei ole mitään erikoista.

Niinpä! Ehdottomasti kohtalokas Jezebel on NIIIIIN paljon tuoreempi biisin aihe :---DD

Vierailija
1858/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka fanittajat nyt kiivastuvat, niin ei tällä ole millaistakaan menestystä. Hyvä kuunnella kyllä puhelaulua kotona omilta kaiuttimilta.

Moi Risto

Vierailija
1859/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kiivastua, kaikki mielipiteet ovat omaa kantaa asioihin. Asiasta toiseen, miltä ne biisit tuntuvat, jotka on jo valittu kisoihin? Jotkut ovat ehtineet niin pitkälle. Niitä voi kuunnella näin kauan etukäteen.

Vierailija
1860/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa YouTubessa kuinka suomalaiset heteromiesoletetut keksii kilpaa syitä sille, miksi ei Isaac. Taisi olla liian KUUMA JÄBÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi