Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
2061/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä nykylaulut lauletaan lässyttämällä? Sihisevät ässät, pehmeät teet, liioiteltu h tyylin "tuhhhhhma", "sut" on lähestulkoon "syt" jne jne. Miksi ei voi lausua normaalisti??? Biisi paranisi heti.

Tämä on tärkeä pointti laulussa. Oman äidinkielen ruhjomista.  Ja r korostuu liikaa ja kaksois konsonantit hirvittävät minua.

Vierailija
2062/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkomaalaisille tuo ei aukea. Tai jos aukeaa tuottaa enemmän torjuntaa kuin ihastusta. Balkanin ja Kaukasuksen maat jne.

Mitä sitten? Suomi on siitä upea maa, että täällä saa olla oma itsensä. En häpeäisi lainkaan, jos Olivera tai Isaac saisivat paheksuntaa em. maiden viisufaneilta. Ei me suomalaiset piitata pätkän vertaa ummehtuneista tavoista ja asenteista.

Älä puhu "meistä suomalaisista", on vaan sinun ja minun kuplat. Ja ne ummehtuneet pisteet kumminkin kelpaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse täysin eri mieltä sen näkemyksen kanssa, että Suomen pitäisi aina pyrkiä lähettämään rockia/metallia tai muuten on ihan turha odottaa pärjäävänsä.

Itse lähettäisin (toki liveistä riippuen) Isaacin tai Oliveran. Molemmat biisit ovat ”muodikkaita” (tuovat mieleen The Weekndin ja Billie Eilishin), mutteivat kuitenkaan kopioita, vaan molemmissa on jotain persoonallista. Näiden biisien teemat myös herättävät keskustelua ja jakavat mielipiteitä voimakkaasti.

Jezebel ja Hurricane taas ovat mielestäni osastoa ”ihan kiva”, toki tarttuvia mutta melko geneerisiä ja ennalta-arvattavia.

Ja mieluummin ottaisin riskin ja laittaisin jotain joka voi olla joko täysi hitti tai täysi huti, kun ”ihan kivan” kädenlämpöisen rock-biisin.

Aivan samaa mieltä. Mieluummin jotain uutta ja kiinnostavaa kuin keskinkertaista.

Vierailija
2064/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa Serhat tänäkin vuonna mukana 😍

Setäkarkki!!!!!!!!!!!! Mun ikisuosikki :D. 

Vierailija
2065/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsin tämän olevan homoseksuaalisuuden heräämisestä, en bi-jutusta.

Vierailija
2066/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vain miettimään, että kiinnostaako eurooppalaisia savolaisten hirveässä jurrissa vedetyt seksiörvellykset. Jos kiinnostaa nii sit tietty..

Vierailija
2067/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse täysin eri mieltä sen näkemyksen kanssa, että Suomen pitäisi aina pyrkiä lähettämään rockia/metallia tai muuten on ihan turha odottaa pärjäävänsä.

Itse lähettäisin (toki liveistä riippuen) Isaacin tai Oliveran. Molemmat biisit ovat ”muodikkaita” (tuovat mieleen The Weekndin ja Billie Eilishin), mutteivat kuitenkaan kopioita, vaan molemmissa on jotain persoonallista. Näiden biisien teemat myös herättävät keskustelua ja jakavat mielipiteitä voimakkaasti.

Jezebel ja Hurricane taas ovat mielestäni osastoa ”ihan kiva”, toki tarttuvia mutta melko geneerisiä ja ennalta-arvattavia.

Ja mieluummin ottaisin riskin ja laittaisin jotain joka voi olla joko täysi hitti tai täysi huti, kun ”ihan kivan” kädenlämpöisen rock-biisin.

Viime vuonna jo nähtiin wannabe Billie Eilishejä jotka ei pärjänneet. Ruotsin Melodifestivalen on täynnä jotain The Weekend-kopioita ja Ruotsi yleensä handlaa tämän muodissa olon paremmin kuin Suomi.

Vierailija
2068/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ulkomaalaisille tuo ei aukea. Tai jos aukeaa tuottaa enemmän torjuntaa kuin ihastusta. Balkanin ja Kaukasuksen maat jne.

Mitä sitten? Suomi on siitä upea maa, että täällä saa olla oma itsensä. En häpeäisi lainkaan, jos Olivera tai Isaac saisivat paheksuntaa em. maiden viisufaneilta. Ei me suomalaiset piitata pätkän vertaa ummehtuneista tavoista ja asenteista.

Saahan täällä kellutella alasti tai vaatteissa, mutta 3 min biisin tulisi olla musiikkia ja siinä solistin tulisi päihittää muut kilpailijat. Sieltä kaakosta on niin vähän tullut myönteistä suomalaiselle musiikille euroviisuissa. Ei sille voi mitään. Ei minuakaan kiinnosta matkustaa niihin maihin.

Suomi voi saada Rasmuksen ansiosta Keski-Euroopasta niin paljon pisteitä, että pääsee jatkoon, ja se itsessään on jo jännittävää.

Vierailija
2069/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti on lähettänyt monta kertaa omia versioltaan tuosta Iisakista eikä ne ole koskaan menestyneet. Suomeen trendit saapuu aina myöhemmin ja liikuttavaa kuinka niitä sitten hihkutaan ja hykerretään kun on niin uutta ja moternia. Kuulkas nyt ipanat: jo antiikin Roomassa oli kaiken maailman orgiat täysillä pyörimässä ja naapurin kukkokin sai kyytiä.

En kyllä ole "Englannilta" nähnyt yhtään tällaista entryä. Laitapa nimiä tiskiin. Lisäksi haluaisin nähdä toisen suomenkielisen r'n'b-biisin, jossa lauletaan biseksuaalisesta heräämisestä.

Mulle biseksuaalina tämä on vapauttava kappale, koska meidän kokemuksia käsitellään niin vähän missään taiteen muodoissa. Ja musiikillisesti The Weekndin ja Lil Nas X:n fanille ihan täydellinen ❤️

Miksi sitä biseksuaalista heräämistä pitää käsitellä jonkin bdsm-seksin kautta? En pysty biseksuaalina samaistumaan yhtään noihin sanoihin.

Vierailija
2070/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Meillä on nyt erinomaisia, tuoreita biisejä, joten turha pelata varman päälle ja ottaa joku ok biisi, joka ei herätä tunteita tai ajatuksia, jolla ei voiteta, mutta ei jäädä ihan ilman pisteitäkään.

Vierailija
2071/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennakkoluuloinen Isaacin biisin suhteen, ja vielä pienen pätkän kuultuanikin olin sitä mieltä, että onko tämä musiikkia ollenkaan. Sitten kuuntelin rauhassa kokonaan ja hups; minähän tykkään tästä! Apua! En kuuntele mitään tällaista enkä yleensä edes suomalaista. Joku siinä musiikissa nappaa mukaansa tämänkin nelikybäsen mutsin. Siinä on se koukku.

Winnerille vielä kiitos, kun teit hyvät sanat. Pidetään tää linja, että kaikkilla on mukavaa. Euroviisut (ja nykyään näköjään myös UMK, mitä täällä tapahtuu?!) on ihmisen parasta aikaa!

Vierailija
2072/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englanti on lähettänyt monta kertaa omia versioltaan tuosta Iisakista eikä ne ole koskaan menestyneet. Suomeen trendit saapuu aina myöhemmin ja liikuttavaa kuinka niitä sitten hihkutaan ja hykerretään kun on niin uutta ja moternia. Kuulkas nyt ipanat: jo antiikin Roomassa oli kaiken maailman orgiat täysillä pyörimässä ja naapurin kukkokin sai kyytiä.

En kyllä ole "Englannilta" nähnyt yhtään tällaista entryä. Laitapa nimiä tiskiin. Lisäksi haluaisin nähdä toisen suomenkielisen r'n'b-biisin, jossa lauletaan biseksuaalisesta heräämisestä.

Mulle biseksuaalina tämä on vapauttava kappale, koska meidän kokemuksia käsitellään niin vähän missään taiteen muodoissa. Ja musiikillisesti The Weekndin ja Lil Nas X:n fanille ihan täydellinen ❤️

Miksi sitä biseksuaalista heräämistä pitää käsitellä jonkin bdsm-seksin kautta? En pysty biseksuaalina samaistumaan yhtään noihin sanoihin.

Eikö se biisi käsittele nimenomaan Senen henk.kohtaista biseksuaalista heräämistä? Bissejä on yhtä moneen junaan kuin heteroitakin mieltymyksineen, tuskin sen on tarkotuskaan olla kaikille samastuttava.

Vierailija
2073/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin kommenttiosiossa myönteisin palaute näyttää menevän Oliveralle.

Ihan syystäkin. Pysäyttävä kappale!

Vierailija
2074/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna jo nähtiin wannabe Billie Eilishejä jotka ei pärjänneet. Ruotsin Melodifestivalen on täynnä jotain The Weekend-kopioita ja Ruotsi yleensä handlaa tämän muodissa olon paremmin kuin Suomi.

Bulgarian Victoria tuli kyllä 11. sijalle.

Joko Melodifestival on julkaissut kilpailijat?

Vierailija
2075/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, voin vain kuvitella mitä siitäkin tulisi jos joka artisti loisi taidetta siitä kun alkaa jöpöttää ensikerran teinihormoneissa. Hyh. Noi tennissukkavedokset saisi jäädä sinne haisevaan teiniluolaan ja ovi kiinni.

Vierailija
2076/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä seksikokemukset ovat kertausta koulun välitunneilta. Jotenkin voisi tekstin ottaaa suoraan lääkärikirjasta.

Hyvin pitkälle kokemattomien nuorten ajatuksia, niinkuin tietysti minäkin silloin ennen, nyt on kaikki lauluissa sallittua, mutta onko se tarpeellista. Ihmiset etääntyvät toisistaan, samoin ajatukset, kun musiikki on kylmää ja tunteetonta. Juuri nyt tunteen pitäisi tulla vapaaksi oikeana tunteena. Nämä kappaleet eivät yllä missään määrin hyvän tunteen tasolle.

Vain keski-ikäisen The Rasmuksen seksibiisi on Oikeaa Aikuisten Musiikkia vai

Voi kun en ymmärtänyt mitä tarkoitit? Niin, minkä ikäisille Rasmus on tämän biisinsä suunnannut?

Vierailija
2077/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se biisi käsittele nimenomaan Senen henk.kohtaista biseksuaalista heräämistä? Bissejä on yhtä moneen junaan kuin heteroitakin mieltymyksineen, tuskin sen on tarkotuskaan olla kaikille samastuttava.

Kiinnostaako yleisöä tosiaan yhden yksittäisen ihmisen seksuaalinen herääminen?

Vierailija
2078/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sukupolvi keksii seksin uudelleen. :) Ja ovat siitä hirveän innostuneita. Annetaan z-sukupolven nyt riemuita vuorostaan.

Vierailija
2079/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11. on juuri semmonen blääh-sijoitus. Ei nyt varsinaisesti huono muttei mikään menestyskään. Lisäksi sen Bulgarian(kin) tsirbulan piti olla voittokahinoissa kiinni.

Vierailija
2080/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep

https://www.svt.se/kultur/hela-listan-de-tavlar-i-melodifestivalen-2022