Miten aikuinen nainen voi langeta noihin nettihuijareihin? Iän tuomaa kokemusta kuitenkin luulisi olevan..
Ja käyttäytyy kuin nuori tyttö kun toinen kirjoittelee viestejä englanniksi . Mm. honey or dear..
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs amerikkalaiseen upseeriin langennut nainen kertoi minulle, että hänestä oli ihanaa herätä aamuisin ja lukea sähköpostiin yön aikana tulleita viestejä. Tuntui kuulemma ihanalta tietää, että joku häntäkin rakastaa, vaikka samalla hän tiesikin, että huijari oli kyseessä. Tämä nainen ei luopunut rahoistaan, mutta otti vastaan lemmenviestejä niin kauan, kun niitä riitti.
Minulle yksi tuollainen huijari lähetteli sinnikkäästi kuvia jostain miehestä veneellä, auton vieressä, talon edessä jne. Kyllä huvitti kun hän selitti, että ovat hänen ”property”, jonka voisin mennä vaikka heti jakamaan hänen kanssaan kunhan auttaisin häntä ensin raha-asioiden kanssa kun hänen pitäisi vaihtaa rahat euroiksi.
Huijari oli aivan sekaisin kun sanoin, että rahaa vaihdetaan EU:n alueella ihan laillisissa pisteissä ja Suomessa ei ole mitään money business-valuutanvaihtoa pikkupaikkakunnalla. Painotin tyypille, että olen koronan vuoksi työtön ja käytännössä P.A.
Huijari jaksoi jatkaa lässytystä ja pyysi, että houkuttelisin tai huijaisin itselleni töissäkäyvän mieheni tilinkäyttöoikeuden tai nettipankkitunnukset. Huijarit ovat opiskelleet hyvin ainakin eurooppalaiset tilinkäyttöasiat. Sanoin, että puoliso nyt maksaa hiki päässä lainaa ja laskuja eli ei ole euroakaan pelivaraa.
Vielä siitäkin huolimatta tyyppi jatkoi lässytystä ja jankutusta. Halusin uteliaisuuttani nähdä, että kuinka pitkälle tyypit jaksavat ja hyvin näköjään jaksavat!
Ylen Areenassa oli dokumentti romanssihuijareista ja he eivät koe tekevänsä mitään pahaa vaan myyvänsä asiakkaalle ”palveluitaan”, koska tulkitsevat huomattavan ymmärtävän koko jutun olevan satua.
Siis miten päädyit tuollaisen huijarin kanssa edes kirjoittelemaan?
Veikkaisn että yksinäisyys ja halu rakastaa.