Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuinen nainen voi langeta noihin nettihuijareihin? Iän tuomaa kokemusta kuitenkin luulisi olevan..

Vierailija
26.05.2021 |

Ja käyttäytyy kuin nuori tyttö kun toinen kirjoittelee viestejä englanniksi . Mm. honey or dear..

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs amerikkalaiseen upseeriin langennut nainen kertoi minulle, että hänestä oli ihanaa herätä aamuisin ja lukea sähköpostiin yön aikana tulleita viestejä. Tuntui kuulemma ihanalta tietää, että joku häntäkin rakastaa, vaikka samalla hän tiesikin, että huijari oli kyseessä. Tämä nainen ei luopunut rahoistaan, mutta otti vastaan lemmenviestejä niin kauan, kun niitä riitti.

Miten voi rakastaa ketään jota ei ole koskaan edes tavannut? Tämä on aina hämmästyttänyt minua.

Vierailija
22/62 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nää samat mammat jotka luulee olevansa maailman viekkaimpia koska eivät haksahda mihinkään kunnolliseen eli tollaiseen "kiltti" mieheen vaan pitää olla joku komea tatskattu 190cm jännittävä vaimon hakkaaja. Sitten kun suhde menee päin mäntyä (taas kerran) niin ulistaan täällä että miehet ovat sikoja. Omia luonteenvikoja ei tietenkään nähdä.

Just tuollaiset narsistit ovat helppoja maaleja koska ihan oikeasti luulevat olevansa niin super kauniita että joku rikas komea miljonääri majuri ottaisi niihin yhteyttä facen kautta jopa toiselta puolelta maailmaa. Ja lapsetkaan eivät sitä miestä haitta vaikka se voisi saada kenet tahansa. Ei edes käy mielessä etteivät ne oikeasti niitä kedon kauniimpia kukkia ja koko homma voisi olla huijausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs amerikkalaiseen upseeriin langennut nainen kertoi minulle, että hänestä oli ihanaa herätä aamuisin ja lukea sähköpostiin yön aikana tulleita viestejä. Tuntui kuulemma ihanalta tietää, että joku häntäkin rakastaa, vaikka samalla hän tiesikin, että huijari oli kyseessä. Tämä nainen ei luopunut rahoistaan, mutta otti vastaan lemmenviestejä niin kauan, kun niitä riitti.

Miten voi rakastaa ketään jota ei ole koskaan edes tavannut? Tämä on aina hämmästyttänyt minua.

Koska av mamma on niin kaunis. Ei narsisti haittaa pienet ristiriidat. Kuten esim se miksei kaunis av mamma löydä komeaa miestä täältä suomesta. Ei pitäisi olla mikään ongelma oikeasti kauniille naiselle.

Vierailija
24/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että juuri siinä se huijauksen idea piilee. Uhria kehutaan ja arvostetaan, kun hän on niin viisas ja fiksu ja osaa ... Eihän esim. bitcoin-huijaukseen voi erehtyä joku sellainen, joka ei ole riittävän varakas, ei osaa riittävästi englantia, ei osaa asentaa koneelleen sitä vaikeasti ladattavaa ohjelmaa. Tältä se näin sivusta seuranneena vaikuttaa. Rakkaushuijarit vetoavat vielä tunteisiin.

19 on väärässä siinä, että aivan samalla tavalla ikänsä päähän potkittu voi tulla huijatuksi, koska viimein kokee löytäneensä ensimmäisen ihmisen , joka viimein rakastaa häntäkin.

Usein uhri itsekin häpeää tyhmyyttään niin, että ei millään halua kertoa todellista tilannetta kenellekään. 

Vierailija
25/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaavat rakkautta ja hyvää parisuhdetta, oletan. Yleensä ikäisensä miehen seurassa. 

Eläkeläismiehet yrittävät pokata lastenlastensa ikäisiä naisia, koska miehillä tarve on edelleen oletetun vyötärön alapuolella, vaikka mikään ei enää toimisi. 

Vierailija
26/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50% väestöstä on alle 85 ÄO, lievän kehitysvammaisuuden raja on 75.

Ei ole mitenkään yllättävää että ihmisiä voi tässä maailmassa höynäyttää niin helposti. Höynäytettäviä riittää miljardeja.

Hei

Myös älykkäitä ihmisiä on huijattu ja tullaan huijsmaan. Naisia ja miehiä.

Naiset haluaa romantiikkaa ja rakkautta, jaovat valmiita maksamaan siitä. Miehet haluavat rahaa ja seksiä, ja ovat valmiita maksamaan niistä.

Vierailija
27/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nää samat mammat jotka luulee olevansa maailman viekkaimpia koska eivät haksahda mihinkään kunnolliseen eli tollaiseen "kiltti" mieheen vaan pitää olla joku komea tatskattu 190cm jännittävä vaimon hakkaaja. Sitten kun suhde menee päin mäntyä (taas kerran) niin ulistaan täällä että miehet ovat sikoja. Omia luonteenvikoja ei tietenkään nähdä.

Just tuollaiset narsistit ovat helppoja maaleja koska ihan oikeasti luulevat olevansa niin super kauniita että joku rikas komea miljonääri majuri ottaisi niihin yhteyttä facen kautta jopa toiselta puolelta maailmaa. Ja lapsetkaan eivät sitä miestä haitta vaikka se voisi saada kenet tahansa. Ei edes käy mielessä etteivät ne oikeasti niitä kedon kauniimpia kukkia ja koko homma voisi olla huijausta.

Vain 99 prosenttia ns. kilttiksistä herjaa tällä palstalla naisia. 

Hieman vaikeaa bongata heistä se oikeasti kunnollinen ja kiva mies. :D

Vierailija
28/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään yllättävää että ihmisiä voi tässä maailmassa höynäyttää niin helposti. Höynäytettäviä riittää miljardeja.

Keskimääräinen älykkyysosamäärä on Gambiassa 66 ja Somaliassa 68.

Mitä oli todistettava.

Elimen keskimääräinen pituus Gambiassa on 23 cm kun Suomessa 12 cm. Ja se paksuus…

Vierailija
29/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitrn miehet voi langeta johonkin ostovaimoihin kehotysmaasta? Luuleeko ne, että se vaimo niitä oikeasti rakastaa?

Olen kanssasi samaa mieltä. Tämän takia myös miehille on tuotava verovaroin yhdyntämateriaalia. Ei sen pitäisi olla pelkästään suomalaisten naisten oikeus harrastaa eksoottista seksiä ilmaiseksi. Niin, ja entä se armeijakysymys?

Vierailija
30/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, lankesihan aikuiset naiset juuri eu-tukipakettihuijaukseenkin.

Se on eri asia.

Vierailija
31/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitrn miehet voi langeta johonkin ostovaimoihin kehotysmaasta? Luuleeko ne, että se vaimo niitä oikeasti rakastaa?

Olen kanssasi samaa mieltä. Tämän takia myös miehille on tuotava verovaroin yhdyntämateriaalia. Ei sen pitäisi olla pelkästään suomalaisten naisten oikeus harrastaa eksoottista seksiä ilmaiseksi. Niin, ja entä se armeijakysymys?

Jatkossa heikosti koulutettujen ja alhaisen äo:n omaavien miesten ei tarvitse mennä armeijaan. 

Olet pelastettu!

Vierailija
32/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satavarma, että nuo höynäytetyt uskovat horoskooppeihin ja kaiken maailman muihin hömpötyksiin.

Vaikuttaa niin sekopäisiltä sepustukset jostain nousevista leijonista, aurinkohuoneista...

Voi Tsiisus🤤

Vierailija
33/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuokin ovat eri asioita.

Vierailija
34/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa heikosti koulutettujen ja alhaisen äo:n omaavien miesten ei tarvitse mennä armeijaan. 

Olet pelastettu!

Entäs ne laivalastatut larissat?

Vierailija
35/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen satavarma, että nuo höynäytetyt uskovat horoskooppeihin ja kaiken maailman muihin hömpötyksiin.

Vaikuttaa niin sekopäisiltä sepustukset jostain nousevista leijonista, aurinkohuoneista...

Voi Tsiisus🤤

Minä uskon siihen, että komeat kaupanmyyjät himoitsevat juuri minua, koska he hymyilevät minulle kassalla ja kaikki nuoret miehet ihailevat juuri minua. Ihan vaan ulkonäköni vuoksi. 

N 67

Vierailija
36/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät miten ÄO-mittari toimii? 100 on keskiarvo ja noin puolet ihmisistä on näitä keskivertoja. Neljäsosa on huonompia ja neljäsosa parempia. Suomessa keskiarvo on jopa 102.

Vierailija
37/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Tsiisus🤤

Samaa mieltä! Missä haave maailmassa nuo oikein elävät?

Vierailija
38/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Tsiisus🤤

Minä uskon siihen, että komeat kaupanmyyjät himoitsevat juuri minua, koska he hymyilevät minulle kassalla ja kaikki nuoret miehet ihailevat juuri minua. Ihan vaan ulkonäköni vuoksi. 

N 67

Pitikö olla M 67? :D

Vierailija
39/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin tämäkin tarina saatiin väännettyä siihen, miten " kilttimies" ei kelpaa :D

Vierailija
40/62 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Tsiisus🤤

Et ole tavannut ketään näistä ihmisistä, ja siltikin tee näin pitkälle meneviä päätelmiä? Päteekö päätelmäsi myös miehiin, vai pelkästään naisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän