Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuinen nainen voi langeta noihin nettihuijareihin? Iän tuomaa kokemusta kuitenkin luulisi olevan..

Vierailija
26.05.2021 |

Ja käyttäytyy kuin nuori tyttö kun toinen kirjoittelee viestejä englanniksi . Mm. honey or dear..

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tää ei ole nainen, mutta mun veljeni kuuluu näihin höynäytettäviin ja musta on aina tuntunut, että siltä vaan puuttuu se pala päästä, joka mahdollistaa kriittisen ajattelun kun vastassa on "ihminen". Kaikki politiikka ja vihreät ja isokenkäiset on huijausta ja pskaa, mutta kun joku Sami Kuortaneelta on keksinyt rahanpainokoneen tai Aino tarvii rahaa Iisalmessa, niin siinä on tosi ihmisiä ja rehellistä menoa. 

Vierailija
2/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuiset miehet voi langeta johonkin Win Capitaan? Miehet nimittäin oli niitä jotka lankesi.

Eikö ikä jaelämänkokrmus tuo viisautta?

Mitrn miehetvoi langeta johonkin nettihuijateihin

Kunkuvassa on nuori kaunis nainen, tissivako ja pikkutuhmat puheet, niin miehet maksaa mitä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitrn miehet voi langeta johonkin ostovaimoihin kehotysmaasta? Luuleeko ne, että se vaimo niitä oikeasti rakastaa?

Vierailija
4/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina olleet alttiita ihastumaan kauniisiin nuoriin naisiin ja aina maksaneet seksistä, kautta aikojen.  Koska miehet on niitä seksihulluja.  Iän myötä hulluus vain kasvaa.

Miehet lankeaa näihin huijareihin paljon naisia herkemmin.  Ja menettää rahansa.  Lehdessä oli juttu jostain vanhemmasta äijästä, joka oli heti valmis maksamaan vaikka mitä nuorelle ja kauniille r-o-m-a-n-i-neidolle ja maksaa sitten saikin, kun koko suku alkoi pyörittää tätä ukkelia.  Joku oikeusjuttu siitä tuli mutta tuskin tuli koskaan saamaan rahojaan takaisin.  Ja eikö tää äijä siinä vaan vieläkin kaiken tapahtuneen jälkeen höpötti, että ottaisi hän vieläkin sen tytön jos vaan saisi.  Oli kai sitten sen kaiken arvoista, menetti omaisuutensa ja lastensa perinnöt.   Kökkii nyt sitten jossain vanhainkodissa yhteiskunnan kustannuksella sekin, voi voi kaik män.

Eli miehet ne on naisiakin tyhmempiä, koska niitä se seksi kiusaa ian kaiken.  En ihmettele näitä sugar-pimuja.  Miehet on aina valmiita maksamaan.   

Joku mieshän se täällä palstallakin sen sanoi, kun kustansi jonkun aasialaisen  naisen ylellisen elämän ja tämän perheenkin elämän, ja kun hänelle sanottiin, että se nainen ei sinua itseäsi rakasta, vaan rahojasi, niin mies sanoi suoraan, että ei hän rakkaudesta välitäkään, hänelle riittää kun saa seksiä.  No sillä lailla sitten.

Vierailija
5/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lankesihan aikuiset naiset juuri eu-tukipakettihuijaukseenkin.

Vierailija
6/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs amerikkalaiseen upseeriin langennut nainen kertoi minulle, että hänestä oli ihanaa herätä aamuisin ja lukea sähköpostiin yön aikana tulleita viestejä. Tuntui kuulemma ihanalta tietää, että joku häntäkin rakastaa, vaikka samalla hän tiesikin, että huijari oli kyseessä. Tämä nainen ei luopunut rahoistaan, mutta otti vastaan lemmenviestejä niin kauan, kun niitä riitti.

Vierailija
7/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  epäilykset ei herää uskomattomiin selityksiin toisensa perään ? Viimeistään rahan pyytämiseen pitäisi herätä .

Vierailija
8/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän osa ihmisistä on vähän yksinkertaisia, ja ehkä myös säälittävän yksinäisiä. Ruma totuuden  näkeminen tekee kipeää, halu uskoa satuun on kova.

Katselin jokunen vuosi sitten Kadonneen jäljillä -ohjelmaa. Moni lapsi löysi viimein vanhempansa ja uskoi höpöhöpöselitykset siitä, miksei vanhempi ole itse ottanut yhteyttä. Ulkopuolinen ymmärsi heti, että halua ei ole ollut. Moni oli täydellinen vahinko, jonka kanssa vanhempi ei välittänyt olla tekemisissä, vaikka aikuiseksi jo varttunut lapsi ilman mitään vaatimuksia saattoi jo kelvatakin. 

Vierailija
9/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että huijaukset ovat niin tökeröitä tarkoituksella, että saadaan heti kättelyssä karsittua normaaliälyiset pois. Koska heiltä ei saisi rahaa. Ne jäljelle jäävät ovat oikea kohderyhmä.

Vierailija
10/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus löytyy myös aito ja oikea.

Minä olen lähettänyt n. 70 000 euroa tulevalle miehelleni. Hän on USAn armeijan upseeri ja vapautuu palveluksesta kesäkuun lopulla. Hän tulee silloin Suomeen ja voimme realisoida hänen kiinteistöomistuksensa Espanjassa ja Yhdysvalloissa. Avustin tuolla 70 000 eurolla, jotta saimme maksettua asianajokulut ja myynnistä saatavan veron.

On siis myös rehellisiä nettikumppaneita.

Vierailija
11/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunny Car Center taisi nätisti todistaa, ettei ole sukupuoliriippuvaista. Toki huijareiden aseet on eri kohteesta riippuen.

Vierailija
12/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän osa ihmisistä on vähän yksinkertaisia

Ja tällä palstalla aika iso osa...

Vierailija
13/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hi Dear"

"How are you"

"What are u upto?"

"Cool"

"Do you want friendship?"

"Can I see you?"

Vierailija
14/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% väestöstä on alle 85 ÄO, lievän kehitysvammaisuuden raja on 75.

Ei ole mitenkään yllättävää että ihmisiä voi tässä maailmassa höynäyttää niin helposti. Höynäytettäviä riittää miljardeja.

Vierailija
15/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa ihastuneen ihmisen aivot välittävät oksitosiinia ja muita hyvän olon hormoneita. Ihastuminen lisää luottamuksen tunnetta. Siksi ihminen voi alkaa luottaa ihastukseen, vaikkei olisi ikinä häntä tavannut.  Siksi ihmiset joskus lankeavat näihin huijauksiin, kunhan tuo viestittely on jatkunut riittävän kauan. Sitä paitsi kuinkahan moni on tehnyt jotakin "typerää" ihastuneena? Esim. harrastanut seksiä ilman kondomia yms?

Vierailija
16/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa ihastuneen ihmisen aivot välittävät oksitosiinia ja muita hyvän olon hormoneita. Ihastuminen lisää luottamuksen tunnetta. Siksi ihminen voi alkaa luottaa ihastukseen, vaikkei olisi ikinä häntä tavannut.  Siksi ihmiset joskus lankeavat näihin huijauksiin, kunhan tuo viestittely on jatkunut riittävän kauan. Sitä paitsi kuinkahan moni on tehnyt jotakin "typerää" ihastuneena? Esim. harrastanut seksiä ilman kondomia yms?

Niin, vähän kuten elämänkoululaisen naisen mielestä "kaikkihan on joskus lusinut linnassa edes pari kuukautta". Ei ole.

Ne jotka noihin typeryyksiin lankeavat ovat aina sitä älyltään heikointa kansanosaa. Sekään ei tosin katso edes perhetaustaa tai ammattia, joku kovapalkkainen käsienheiluttelijakin voi olla ÄO:ltaan lähellä vammaisen tasoa jos työ on saatu suhteilla ja tutkintoon riittää puhdas ulkoaopettelu ilman soveltamista.

Vierailija
17/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kenenkään turha hurskastella. Ketään vaan pystytään huijaamaan, yhtä toisella, toista taas toisella tavalla. Ei ole sukupuolisidonnaista.

Naiset haluaa rakkautta, miehet pllua ja rahaa. Näihin sukupuolittain langetaan.

Vierailija
18/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kenenkään turha hurskastella. Ketään vaan pystytään huijaamaan, yhtä toisella, toista taas toisella tavalla. Ei ole sukupuolisidonnaista.

Naiset haluaa rakkautta, miehet pllua ja rahaa. Näihin sukupuolittain langetaan.

Puhu omasta puolestasi, aasi. Ei minua ainakaan kiinnosta pätkääkään joku rakkaus.

Vierailija
19/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla myös joitain niin pumpulissa kasvaneita, joille kukaan ei ole puhunut ilkeästi koskaan, kukaan ei ole kiusannut koulussa, kukaan ei ole pettänyt luottamusta lapsena, kukaan ei ole kohdellut mitenkään väärin. Ehkä sellaisia on olemassa ja ehkä he eivät tajua oikein sitä, miten paha maailma voi olla. Meille päähän potkituille tuo asia valkeni jo viimeistään 6-vuotiaana, ja meitä ei pysty huijaamaan kukaan.

Vierailija
20/62 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen itse meinannut jäädä uhriksi mutta en tiedä onko oikeestaan sama juttu. Juttelin yhdelle tytölle joka laittoi minulle kuvia ja oltiin puhuttu vain noin 45min. Sain selvästi semmoisia "groomaus" tapaisia tunteita hänestä eikä yhtään tuntunut luonnolliselta hänen kanssaan - eli en ollut 100% varma että oliko edes tyttö... tai jos oli niin ei ollut ihan hakusessa täysin vaan seura vaan halusi mielistellä minulle.

Sitten hän sanoi että hän unohti salasanan johonkin käyttäjätunnukseen netissä että saako hän laittaa mun numeron siihen jotta saa käyttäjätunnuksensa takaisin. Sitten minulle tuli puhelimeen viesti jossa oli verificaatio koodi ja hän pyysi minut kertomaan mikä se on. Olin ekan 10 sec aikana semmosessa fiiliksessä että voisin hyvin antaa sen koodin hänelle koska se aika yleinen käytäntö että jos unohdetaan tunnus niin voidaan sähköpostiin/puhelimeen lähettää viesti jossa on varmistus koodi.

Mutta sitten muistin että jossain nettikaupoissa voi ostaa puhelinlaskulla jotain tuotteita ja yleensä siitä lähetään vahvistusviesti.

En suostunut sen jälkeen lähettää hänelle viestiä vaan rupesin provosoimaan häntä ja pakottamaan anelemaan minulta sitä :D. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi