Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)

Vierailija
25.05.2021 |

Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsykoe ensi viikolla[/quote

Rohkeutta! Jos oot parhaasi tehnyt - se riittää...

Ai vai pitikös täs vitsailla vastaukseksi? Ei oppi ojaan kaada hih

Asioilla on tapana järjestyä

Ja jos joku ovi sulkeutuu, toinen avautuu

Emmä osaa

Vierailija
82/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää Tinderissä mykät miehet. Miksi mätsin jälkeen ei voida puhua?

Miksi olla Tinderissä jos ei puhu mitään???

Laita niille mykille viesti: "mennäänkö panemaan?" Ja ignooraa sen jälkeen täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää, kun yläkerran kloppi tulee aina kotiin puolen yön jälkeen ja alkaa viimeistään klo 01 paiskoa ovia ja tömistellä kuin norsulauma.

Ihan turha edes yrittää nukkua, ennen kuin kolli hiljenee. Tämä voi mennä niin myöhään kuin 03:en.

On kyl vitsit vähissä.

Vierailija
84/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset miesautoiljat, joilla on ylimielinen ja kilpailullinen asenne muihin tielläliikkujiin. Mitä väliä pääsetkö sillä autollasi kovempaa kun joku muu.

Pieni muna, iso ja kallis auto😃

Vierailija
85/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.

Onhan aamiainen halvempi ateria kuin esimerkiksi illallinen. Ja pääministerin tytär on vielä niin pieni, ettei varmasti syö paljoa - niin kuin ei hoikka pääministerimme itsekään.

Vierailija
86/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, kun yläkerran kloppi tulee aina kotiin puolen yön jälkeen ja alkaa viimeistään klo 01 paiskoa ovia ja tömistellä kuin norsulauma.

Ihan turha edes yrittää nukkua, ennen kuin kolli hiljenee. Tämä voi mennä niin myöhään kuin 03:en.

On kyl vitsit vähissä.

Noh, asiat voisivat olla pahemminkin. Yläkerrassasi voisi asua kokonainen soluasunnollinen kanta-astuvia norsuja.

Vierailija
87/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.

Taittele kovasta paperista kyltit linjastoille niin kuin koulussa nimilaput. Kirjoita toiseen slow life ja toiseen fast life.

Et lukenut ärsytystä. Sanottiin, ettei linjastossa voi ottaa kuin yhdeltä puolelta.

Vai laitetaanko hitaiden kyltti ruokalan eteiseen? Jonottavat siellä.

Vierailija
88/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huonomuistinen, tyhmä ja kömpelö.

Huono muisti on hyvä juttu! Et enää huomenna muista, millaisia tyhmyyksiä tulit tänään sanoneeksi tai millä tavalla kohelsit.

Vierailija
89/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, mutta koko ketju poistuu jos mainitsen mistä on kyse 😩

t. Varhaiskasvatuksen opettaja, joka on huomannut olevansa nykyään lähinnä kieltenopettaja 😭

Vierailija
90/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyl vitsit vähissä.

Noh, asiat voisivat olla pahemminkin. Yläkerrassasi voisi asua kokonainen soluasunnollinen kanta-astuvia norsuja.

Vaan ei kauaa. Isot lössit on helpompi saada hiljaisiksi (by isännöitsijä, poliisi) kuin yksinelävä oman (eikä kenenkään muun) elämänsä sankarinorsu.

Vierailija
91/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttiviljelijä kirjoitti:

Ärsyttää, kun nuo pikkukärpäset lentää jatkuvasti nenään...

Käytä maskia myös kotona. Samalla suojaat muuta perhettä ilmateitse leviävältä sairaudelta.

Vierailija
92/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Haloo Hgin Elli huutaa huutamistaan Se sattuu kun meet!!!

Se sattuu kun meet!!!

Sattuu hermoon.

Vierailija
93/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.

Hetkinen, kumpaanhan linjastoon sitä menisikään...toisaalta slow ja toisaalta taas fast... täytyy tässä ensin pähkäillä sitä ja sitten otan pikaisesti ruoat...mmm...joo o...aha...hupsis oho, onko siellä jonoa minun perässä, anteeksi en yhtään huomannutkaan, nuo molemmat linjastot onkin olleet jo jonkin aikaa vapaina menkää vaan, niin minä tässä vielä mietin...;)

Vierailija
94/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa miehen mielestä tehdä mitään hyvin niin, että se häntä miellyttää.

No sehän on vain yksi mies kaikkien maailman miesten joukossa! Kun laitat hänet vaihtoon, tulet huomaamaan, että valtaosa miehistä näkee sinussa jotakin miellyttävää.

Vierailija
95/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuinen rauhoittuminen ennen ruokailua tekee sinullekin terää.

Vierailija
96/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.

Onhan aamiainen halvempi ateria kuin esimerkiksi illallinen. Ja pääministerin tytär on vielä niin pieni, ettei varmasti syö paljoa - niin kuin ei hoikka pääministerimme itsekään.

Älä viitsi selitellä. Hän ei perheineen tarvitse sitä tukea. Tuollainen on pohjatonta ahneutta. HIvetti! Tunnen myötähäpeää. Tekisi edes kunnon kuprun eikä tuollaista laskuun syömistä! Sielutonta meininkiä.

Vierailija
97/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa p a s k a aloitus

Mainitsemasi erite on erinomaista lannoitetta! Tämäkin keskustelu meni heti liekeille ja sai kruunun.

Vierailija
98/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi selitellä. Hän ei perheineen tarvitse sitä tukea. Tuollainen on pohjatonta ahneutta. HIvetti! Tunnen myötähäpeää. Tekisi edes kunnon kuprun eikä tuollaista laskuun syömistä! Sielutonta meininkiä.

Ja samoja sieluttomia ja ahneita tyyppejä ovat olleet kaikki aiemmatkin pääministerit, joiden etuihin on tuo sama aamiainen kuulunut.

Vierailija
99/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurien koirat (monikko huom!) räkyttää jatkuvasti

Sama! Miksi kukaan ottaa vapaaehtoisesti tämmöisiä riesakseen/maksettavakseen? Sit koko naapurusto saa vielä kärsiä.

Vierailija
100/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää olla ruma.

Kauneus on katoovaista, rumuus sen kun lisääntyy

Kauneus on katsojan silmässä... silloin rumuuskin. Taidatpa katsoa itseäsi vaan turhan rumien linssien läpi. Jos sinulla on tai olisi lemmikkikoira, olet/olisit kauneinta ja ihaninta mitä hän on koskaan nähnyt🐕

Niinpä! Koiralle kelpaa kaikki!