Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)
Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.
Minua ärsyttää, että Tynkkynen aiheutti spämmipuheellaan veronmaksajille 77800e turhan laskun. Pääministeri saa syödä aamupaloja reilut 21v, että pääsee samaan. Eikä IL kommentoi asiaa mitenkään!!!
En osaa miehen mielestä tehdä mitään hyvin niin, että se häntä miellyttää.
Miehen mielestä ainoa mitä osaan tehdä on sextailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää vittumainen työkaveri.
Sano sille, että ottaa sen rautakangen pois perseestään, niin vittumaisuus voi alkaa helpottaa.
Ja ainahan voit vihjata sille, että täältä voi kyllä lähteä muuallekin jos noin paljon vituttaa...
ja tarjoo sille jotain helv...tin makeeta, niin jos se ilme sillä vähän kirkastus ja vittumaisuus vähenis;)
Voisi varmaan auttaa, jos vilkaisua sinne peilin puoleen ihan alkajaisiksi ja arvioisi omaa käytöstään. Syy saattaa löytyä sieltä samoin kuin korjaussarja.
Ärsyttää olla osaamaton ja osaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naisautoilijat
Niin muakin. Ajavat rajoitusten mukaan, parkkeeraavat just siihen ruutuun johon itsekin aioin, pysähtyvät punaisiin valoihin jo oranssilla, väistävät pyöräilijöitä etc.
Jos mielestäsi liikennevalojen värit ovat punainen, vihreä ja oranssi, suosittelen sinulle värinäkötestiä. Niin vai onko mielestäsi liikennevaloissa punaista ja vihreää alkuunkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä ainoa mitä osaan tehdä on sextailu.
Sano sille, että mullahan menee sitten todella hyvin! Nimittäin sinä et osaa edes sitäkään😂
Vierailija kirjoitti:
En osaa miehen mielestä tehdä mitään hyvin niin, että se häntä miellyttää.
Ala lakkoon. Nosta jalat pöydälle, äläkä tee viikkoon mitään. Sanot vaan, että tee sinä, kun kerran osaat paremmin;) Nautiskelet vaan joutenolosta ja sanot, että kyllä minä olisin nuo hommat jo tehnyt tähän mennessä 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää työn kuormittavuus ja muut työkaverit
Kaikkiin noihin työpaikkaärsytyksiin voi katsoa YLE Areenasta aivan loistavat sarja Sisäilmaa ja Kohtuuttomuuksia jakso nro 1 .
Lisäksi vielä Pulkkisen äänimies Esko "No, vi..du tästä tuu taaskaan mitään saata.a, mulla on lakisääteiset menossa. Ihme hommaa ja säätämistä mä lähen helve..iin"Älä syö sitä mun piuhaa saata.a. Arvaa paljon toi piuha maksaa, ainakin 400 markkaa. Vitut.aa niin saata.asti...;"Mä lähen nyt ainakin täältä helv.ttiin vid.u"
Myös Pulkkisen kopiovastaava ja lopuksi vielä Kummelin normipäivä. Millainen päivä SUL on huomenna...millanen päivä. Mul on ihan normipäivä....Myös Kumman Kaa terveydenhoitajan ja Ruotsinopettajan ystävyys ja "kevyempi asenne" työelämään hauskuuttaa aina.
Siinäpä reseptit työpaikkaärsytyksiin.
Kyllä ne pahimmat työärsytykset saa ainakin hetkeksi noilla naureskeltuan vähemmälle🙈😂
Minua ärsyttää, kun noista apinahymiöistä on tullut trendikkäitä. Apinat eivät edes tiedä mitä ne tarkoittavat ja läiskivät niitä viestiensä loppuun kuvitellen olevansa jotenkin vitsikkäitä.
Apinahymiöiden käyttö epäsopivassa paikassa antaa käyttäjästään vain idiootin kuvan.
Ei se apinahymiö moisesta väärinkäytöksistä kulu. Missä on se sääntö joka sanoo missä tilanteessa se on oikein käyttää. Käytä sinäkin välillä hymyä huulessa👍niin kyllä se ärsytys siitä laantuu, vai pelkäätkö, että se on huulten väärinkäyttöä🤭
Vierailija kirjoitti:
No onpa p a s k a aloitus
Mua ärsyttää nämä paskat ja tylsät kommentit. Siihen auttais se että menisit suolle ja jäisit sinne koko kesäksi.
Varmaan mainokset niin lujalla volyymilla; ettei niiden mölyä pääse pakoon edes vessaa, joutuu kuulemaan väkisin! ;D Kannattaa siirtyä Ylelle ja Areenaan, tekohauskat ohjelmatkin vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää työn kuormittavuus ja muut työkaverit
Kaikkiin noihin työpaikkaärsytyksiin voi katsoa YLE Areenasta aivan loistavat sarja Sisäilmaa ja Kohtuuttomuuksia jakso nro 1 .
Lisäksi vielä Pulkkisen äänimies Esko "No, vi..du tästä tuu taaskaan mitään saata.a, mulla on lakisääteiset menossa. Ihme hommaa ja säätämistä mä lähen helve..iin"Älä syö sitä mun piuhaa saata.a. Arvaa paljon toi piuha maksaa, ainakin 400 markkaa. Vitut.aa niin saata.asti...;"Mä lähen nyt ainakin täältä helv.ttiin vid.u"
Myös Pulkkisen kopiovastaava ja lopuksi vielä Kummelin normipäivä. Millainen päivä SUL on huomenna...millanen päivä. Mul on ihan normipäivä....Myös Kumman Kaa terveydenhoitajan ja Ruotsinopettajan ystävyys ja "kevyempi asenne" työelämään hauskuuttaa aina.
Siinäpä reseptit työpaikkaärsytyksiin.
Kyllä ne pahimmat työärsytykset saa ainakin hetkeksi noilla naureskeltuan vähemmälle🙈😂
Minua ärsyttää, kun noista apinahymiöistä on tullut trendikkäitä. Apinat eivät edes tiedä mitä ne tarkoittavat ja läiskivät niitä viestiensä loppuun kuvitellen olevansa jotenkin vitsikkäitä.
Apinahymiöiden käyttö epäsopivassa paikassa antaa käyttäjästään vain idiootin kuvan.
Ei se apinahymiö moisesta väärinkäytöksistä kulu. Missä on se sääntö joka sanoo missä tilanteessa se on oikein käyttää. Käytä sinäkin välillä hymyä huulessa👍niin kyllä se ärsytys siitä laantuu, vai pelkäätkö, että se on huulten väärinkäyttöä🤭
Ensimmäinen idiootti näemmä ilmoittautui 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Kannattaisi sinunkin ottaa selvää mitä silmänsä peittävä apina tarkoittaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Olen menossa psykiatrille koska olen masentunut
Täällä sitä jaksetaan haukkua muita tuntemattomia narsistiksi ja ties miksi. Halvat on huvit joillakin.
Kaduttaa että tuhlasin vuosia huonossa suhteessa. Mitään ei jäänyt. Sekundamies kuppasi kaiken irti.
Ärsyttää Tinderissä mykät miehet. Miksi mätsin jälkeen ei voida puhua?
Miksi olla Tinderissä jos ei puhu mitään???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopopojat
Ota osoite selville rekkarin avulla. Osta sumusireeni. Mene pojan ikkunan alle la aamuna klo 9 käyttelemään sumusireeniä että oo, kylläpä tästä lähtee kiva ääni, hei kuunnelkaa, ja päästele innoissasi menemään 30 minuuttia. Jokaisen äänen jälkeen ihastele vau-ilmeiden kera ääntä joka pääsi ilmoille.
:D :D :D Täytyykin kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaa että tuhlasin vuosia huonossa suhteessa. Mitään ei jäänyt. Sekundamies kuppasi kaiken irti.
No nyt tiedät, mitä ET halua ja osaat valkata paremmin ens kerralla!
Oon huonomuistinen, tyhmä ja kömpelö.