Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)

Vierailija
25.05.2021 |

Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kirjoittaa amk:n opinnäytetyötä ja olen ihan loppu tähän kakkaan mutta pakko jaksaa puurtamista.

Vierailija
102/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa että tuhlasin vuosia huonossa suhteessa. Mitään ei jäänyt. Sekundamies kuppasi kaiken irti.

Aatteles, jos se kuppaaja olisi ollut priimamies! Ei olisi sinusta jäänyt jäljelle edes henkeä. Nyt sentään olet elossa, kun kuppaaja oli vain sekundaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa miehen mielestä tehdä mitään hyvin niin, että se häntä miellyttää.

Vaihda häntää, jos se ei miellytä!

Vierailija
104/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.

Onhan aamiainen halvempi ateria kuin esimerkiksi illallinen. Ja pääministerin tytär on vielä niin pieni, ettei varmasti syö paljoa - niin kuin ei hoikka pääministerimme itsekään.

Älä viitsi selitellä. Hän ei perheineen tarvitse sitä tukea. Tuollainen on pohjatonta ahneutta. HIvetti! Tunnen myötähäpeää. Tekisi edes kunnon kuprun eikä tuollaista laskuun syömistä! Sielutonta meininkiä.

Ja samoja sieluttomia ja ahneita tyyppejä ovat olleet kaikki aiemmatkin pääministerit, joiden etuihin on tuo sama aamiainen kuulunut.

Paitsi ne, jotka eivät ole moiseen näpertelyyn sortuneet. Respektiä heille.

105/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei palstalla saa sanoa muista eroavaa asiallista mielipidettä, koska lauma hyökkää heti alapeukuttamaan sankoin joukoin kun vähänkin on korsi ristissä ja yhdessä hyökkäävät sanallisesti kimppuun, luullen tietävänsä mitä ominaisuuksia jollakin toisella on (pitääkseen kenties heikon itsetuntonsa kasassa?). Miten ihmiset pärjäävät sellaisessa ilmapiirissä, sehän on melkein kuin "mustaa magiaa".

Ainahan sitä omasta mielestään asiallinen on vaikka miten tökerösti sanoisi.

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
106/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.

Pikkuinen rauhoittuminen ennen ruokailua tekee sinullekin terää.

Olen samaa mieltä, miksi et kokeilisi itsekin sitä mindfulness-meditointia ja sillä tavoin ruokien rauhallista ja harkitsevat annostelua, olethan kuitenkin tauolla jonka päätarkoitus olisi rauhoittaa ja saada hetkeksi ajatukset pois työstä ja kiireestä. Hidasta elämää vinkvink

Vierailija
107/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se, että pääministeri maksattaa perheensä aamiaisen veronmaksajilla eli muun muassa minulla.

Onhan aamiainen halvempi ateria kuin esimerkiksi illallinen. Ja pääministerin tytär on vielä niin pieni, ettei varmasti syö paljoa - niin kuin ei hoikka pääministerimme itsekään.

Olkoon vaikka kuinka pieniruokaisia mutta aamiaiskulut pitää maksaa omasta kukkarosta. Kansaa on leipäjonossa yllin kyllin ja valtio maksaa pääministerin perheen aamiaiskulut. Tämmöisistä ikivanhoista eduista pitää päästä pikaisesti eroon. Yököttää. 

Vierailija
108/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää Tinderissä mykät miehet. Miksi mätsin jälkeen ei voida puhua?

Miksi olla Tinderissä jos ei puhu mitään???

Laita niille mykille viesti: "mennäänkö panemaan?" Ja ignooraa sen jälkeen täysin.

Niinpä... suomalainen mieshän ei tunnetusti puhu eikä pussaa, mutta tuo paneminen niitä kiinnostaa ja kait onnistuukin;) ainakin omalta mieheltäni

Vierailija
109/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurien koirat (monikko huom!) räkyttää jatkuvasti

Sama! Miksi kukaan ottaa vapaaehtoisesti tämmöisiä riesakseen/maksettavakseen? Sit koko naapurusto saa vielä kärsiä.

Meinaatko, että joku ajattelee "otanpa itselleni koiran riesakseni"? Koirat ovat kaikki oikein ihastuttavia. Kaikilla naapureillani on koiria yksi tai kaksi, eivätkä häiritse. Itsellä kolme kissaa jotka myös tykkäävät koirista. 

Vierailija
110/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Haloo Hgin Elli huutaa huutamistaan Se sattuu kun meet!!!

Se sattuu kun meet!!!

Sattuu hermoon.

Elliä sattuu vielä enemmän, kun et jaksa sen huutoa ja yrität kuitenkin mennä...huudosta huolimatta, joutuu pian huutamaan vielä kovemmin 😂Laita sitä volumea kaakkoon ja vaihda kanavaa, kyl se siitä 👍

Vierailija
111/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaikka kuinka pieniruokaisia mutta aamiaiskulut pitää maksaa omasta kukkarosta. Kansaa on leipäjonossa yllin kyllin ja valtio maksaa pääministerin perheen aamiaiskulut. Tämmöisistä ikivanhoista eduista pitää päästä pikaisesti eroon. Yököttää. 

Äyyyy-stök-stök-stök. Huumoria, helpottiko?

Vierailija
112/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa kaikki

Maailmankaikkeuden mittakaavassa sinun kaikki v.tutkset on aika vähän kuitenkin. Katse taivaalle dilledong, kyl se siitä 👍

Vierailija
113/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää, kun yläkerran kloppi tulee aina kotiin puolen yön jälkeen ja alkaa viimeistään klo 01 paiskoa ovia ja tömistellä kuin norsulauma.

Ihan turha edes yrittää nukkua, ennen kuin kolli hiljenee. Tämä voi mennä niin myöhään kuin 03:en.

On kyl vitsit vähissä.

Mee sitä joku yö ovelle vastaan, kun valvot. Sano sille, että ai tulitkin jo näin aikaisin tänään, yleensä vasta 01... Aattelin vaan kysyä, että voitko paiskia tänään niitä ovia vielä vähän kovempaa ja tömistele niillä kantapäilläkin oikein todella kovaa, koska tänä yönä minä POIKKEUKSELLISESTI HALUAN VALVOA kun on tuo superkuu taivaalla ja haluan sitä tutkia tms...😃

Vierailija
114/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun töitä ei löydy. Olen alkanut hakemaan myös muilta aloilta töitä, mutta piru vie, että työpaikan saaminen on mahdotonta ilman suhteita.

Tee työnhaku esittelyvideo, vedät huumorilla oman biisin tyyliin "Ei mulla ole tarvittavii suhteita, mut töitä osaan paiskia. Hei älä luule, et mä luovutan... kyl mä töitä aion saada vaan, koska niitä mä todella haluan jne..."Erotut joukosta ja hei, mitä menetettävää, jos kokeilet miten toimii...

Vierailija
115/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jos mun viestiä alapeukutetaan. Se tuntuu henkilökohtaiselta loukkaukselta.

Vierailija
116/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huono koulussa. :(

Vierailija
117/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää jos mun viestiä alapeukutetaan. Se tuntuu henkilökohtaiselta loukkaukselta.

Läpällä alapeukutin. Naminami

Vierailija
118/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkuu vammaiseksi ja en voi sille mitään, että en oo taitava ja lahjakas.

Vierailija
119/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketä äänestän.

Vierailija
120/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurien koirat (monikko huom!) räkyttää jatkuvasti

Sama! Miksi kukaan ottaa vapaaehtoisesti tämmöisiä riesakseen/maksettavakseen? Sit koko naapurusto saa vielä kärsiä.

Meinaatko, että joku ajattelee "otanpa itselleni koiran riesakseni"? Koirat ovat kaikki oikein ihastuttavia. Kaikilla naapureillani on koiria yksi tai kaksi, eivätkä häiritse. Itsellä kolme kissaa jotka myös tykkäävät koirista. 

Siis näistä räkyttävistä oli puhe. Itse en jaksaisi, mut meitähän on moneen. Tämä oli ärsytysketju ja kyllä se jatkuva räkytys ärsyttää, ihmettelen ettei omistajia.