Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)

Vierailija
25.05.2021 |

Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää työn kuormittavuus ja muut työkaverit

Kaikkiin noihin työpaikkaärsytyksiin voi katsoa YLE Areenasta aivan loistavat sarja Sisäilmaa ja Kohtuuttomuuksia jakso nro 1 .

Lisäksi vielä Pulkkisen äänimies Esko "No, vi..du tästä tuu taaskaan mitään saata.a, mulla on lakisääteiset menossa. Ihme hommaa ja säätämistä mä lähen helve..iin"Älä syö sitä mun piuhaa saata.a. Arvaa paljon toi piuha maksaa, ainakin 400 markkaa. Vitut.aa niin saata.asti...;"Mä lähen nyt ainakin täältä helv.ttiin vid.u"

Myös Pulkkisen kopiovastaava ja lopuksi vielä Kummelin normipäivä. Millainen päivä SUL on huomenna...millanen päivä. Mul on ihan normipäivä....Myös Kumman Kaa terveydenhoitajan ja Ruotsinopettajan ystävyys ja "kevyempi asenne" työelämään hauskuuttaa aina.

Siinäpä reseptit työpaikkaärsytyksiin.

Kyllä ne pahimmat työärsytykset saa ainakin hetkeksi noilla naureskeltuan vähemmälle🙈😂

Minua ärsyttää, kun noista apinahymiöistä on tullut trendikkäitä. Apinat eivät edes tiedä mitä ne tarkoittavat ja läiskivät niitä viestiensä loppuun kuvitellen olevansa jotenkin vitsikkäitä.

Apinahymiöiden käyttö epäsopivassa paikassa antaa käyttäjästään vain idiootin kuvan.

Ei se apinahymiö moisesta väärinkäytöksistä kulu. Missä on se sääntö joka sanoo missä tilanteessa se on oikein käyttää. Käytä sinäkin välillä hymyä huulessa👍niin kyllä se ärsytys siitä laantuu, vai pelkäätkö, että se on huulten väärinkäyttöä🤭

Ensimmäinen idiootti näemmä ilmoittautui 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 Kannattaisi sinunkin ottaa selvää mitä silmänsä peittävä apina tarkoittaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sinä voisit ottaa selvää kuinka idioottimaista on liikakäyttää esim itkunauruhymiötä ja sormeaan näpytellessä sitä samaa näppäintä, eikö parempaakin tekemistä voisi keksiä...ja sitten voit katsoa peiliin että itkettääkö vai naurattaako

T. Ei hymiöitä ollenkaan, niin eipähän siitä kukaan ärsyynny

Vierailija
62/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun suurin osa ihmisten puuhasteluista on täysin turhaa töhöttämistä.

Ja suurin osa ihmisistäkin on turhia.

Vierailija
64/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.

Taittele kovasta paperista kyltit linjastoille niin kuin koulussa nimilaput. Kirjoita toiseen slow life ja toiseen fast life.

Vierailija
65/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, kun suurin osa ihmisten puuhasteluista on täysin turhaa töhöttämistä.

Ja suurin osa ihmisistäkin on turhia.

Laita kumpparit jalkaan. Mene pihalle ja kerää 8 h risuja. Kirjoita isoilla kirjaimilla kaikkiin some-kanaviin päivitys: "MINÄ SE OLEN TÄNÄÄNKIN TAAS UURASTANUT 8 h, huh huh."

Vierailija
66/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua tässä ärsytää. Ärsytää. Tästä puuttuu tee. Keku kehu kehu.

Niin ärsyTtävää, mutta tutua monile. On niin kire, kiire, kiree täälä maalimassa. Aika lopuu keksen. Onneksi mä olen taytelinen;)

Vierailija
67/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen feminismi ärsyttää.

Vierailija
68/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää olla ruma.

Voit kuitenkin katsoa kauniita ihmisiä. Tässä on se sama kääntöpuoli kuin että asuisitko rumassa talossa kaunista vastapäätä vai päinvastoin.

Vierailija
69/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huonomuistinen, tyhmä ja kömpelö.

Odotas, mulla on sulle todella hyvä neuvo juuri noihin ongelmiin...No voi hitsi mikäs se nyt olikaan...no en mä nyt enää muista sitä...sen kyllä muistan, etten oikein ymmärtänyt sitä jujua itse siinä, mutta kyllä se silti hyvä neuvo oli...Argh...nyt löin varpaankin tässä tuolin jalkaan ja kyllä sattuu ja ärsyttää niin paaaljon 🤬... mutta toivottavasti tästä oli silti apua sinulle;)

Vierailija
70/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää olla ruma.

Kauneus on katoovaista, rumuus sen kun lisääntyy

Vierailija
71/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää olla ruma.

Kauneus on katoovaista, rumuus sen kun lisääntyy

Kauneus on katsojan silmässä... silloin rumuuskin. Taidatpa katsoa itseäsi vaan turhan rumien linssien läpi. Jos sinulla on tai olisi lemmikkikoira, olet/olisit kauneinta ja ihaninta mitä hän on koskaan nähnyt🐕

Vierailija
72/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kalju syövän vuoksi ja näytän muutenkin huonovointisella. Ihmiset kiusaa ja ovat ilkeitä ja näyttävät inhonsa. Ärsyttää, eikö tässä sairaudessa jo olisi tarpeeksi pitääkö kiusata.

Ai että kun tahtosin rohkasta, mut en osaakaan. Pirteä pipo, huikea huivi, lapsekas lippis tai persoonallinen peruukki. Käviskös joku näistä piristämään edes hiukan? Syö herkkuja, toivottavasti ne maistuu.

TSEMPPIÄ!!!

Vierailija
73/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset miesautoiljat, joilla on ylimielinen ja kilpailullinen asenne muihin tielläliikkujiin. Mitä väliä pääsetkö sillä autollasi kovempaa kun joku muu.

Vierailija
74/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ärsyttää. Jotkut maksattaa aamupalansa valtiolla, itselle ei meinaa jäädä tuota 300€ elämiseen kuussa. Mutta nyt törsäsin, ostin neljä tölkkiä olutta.

Vierailija
75/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M aa han -

muuttajat v. tuttaa!

Ovat pilanneet maamme ja lisää tulee!

Vierailija
76/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M aa han -

muuttajat v. tuttaa!

Ovat pilanneet maamme ja lisää tulee!

Tähän ei voi sanoa mitään, koska on totta ja surullista, pelottavaa!

Vierailija
77/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykoe ensi viikolla

Vierailija
78/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys ärsyttää. Jotkut maksattaa aamupalansa valtiolla, itselle ei meinaa jäädä tuota 300€ elämiseen kuussa. Mutta nyt törsäsin, ostin neljä tölkkiä olutta.

Sama mutta ilman olutta. Köyhyys ärsyttää. Käyn töissä minkä opiskeluiltani kerkeän, vapaa-aikaa ei juuri ole ja silti joutuu pihistelemään jotta rahat riittää bensaan että pääsee sinne töihin ja kouluun. Ärsyttää myös sellaiset jotka kuvittelee että kaikkialla toimii julkiset sillä ei toimi. Lähimmälle bussipysäkille 2km talsittuani matkaisin tunnin kouluun bussissa kierrellen maisemareittiä ja pysähdellen. Autolla matkani kestää 15minuuttia.

Vierailija
79/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintojen järjestöharjoittelu, jota toteutetaan omalla ajalla ärsyttää. Perheellisen oma aika, mitäs se on...

Vierailija
80/177 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ymmärrän et ei halua ottaa vahingossakaan mitään tulista chilikastiketta!🌶