Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)
Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂
Kommentit (177)
Juoruakat. Koitetaan lypsää "tietoa", ja levitetään sitä eteenpäin vaikka itse olisin paikalla. Juorut ovat näille nektariinia.
Pakonomainen rukoilu johon kuluu monta tuntia päivässä ja jonka aikana en pysty keskittymään muuhun kuin siihen ja rukoukset on pakko rukoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.
Pikkuinen rauhoittuminen ennen ruokailua tekee sinullekin terää.
Olen samaa mieltä, miksi et kokeilisi itsekin sitä mindfulness-meditointia ja sillä tavoin ruokien rauhallista ja harkitsevat annostelua, olethan kuitenkin tauolla jonka päätarkoitus olisi rauhoittaa ja saada hetkeksi ajatukset pois työstä ja kiireestä. Hidasta elämää vinkvink
Tällaisten vinkkaajien oma elämä pitäisi suorastaan lopettaa, ei riitä hidastaminen.
Joku voi olla päässyt pitkästä päivystyksestä, joka on venynyt kun päästäjää ei ole tullut. On hirveä nälkä mutta junaankin pitäisi ehtiä. Olisi aikaa ottaa ruokaa ja syödä 15 minuuttia, että ehtisi junaan, mutta kun joku lölleröperäinen mamma siinä paarustaa edessä pohdiskelemassa ja hidastamassa paitsi omaa, kaikkien muidenkin elämää.
Ja tuollaisia pitäisi pelastaa henkiin työssään.
Tuossa tilanteessa kannattaa pelastaa itsensä ja avata se huulien puristama tiukka ja ärtynyt ilme. Saada suunsa auki ja kysyä, josko voisi nopeasti siitä välistä vetäistä safkat lautaselle, kun tuo junakin kohta lähtee. Tuskin hidastempoinen siitä paljastuu, saa vaan lisää aikaa miettiä. Kysyvä ei tieltä eksy ja ehtii pian junaankin, vinkvink😉🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, ettei lounaslinjastosta voi ottaa ruokaa molemmilta puolilta. Toinen puoli olisi pähkäilijöille, toinen pikalinjasto. Nyt joutuu mindfulness-meditoijien perässä odottamaan, kun nämä tunnustelevat sisimpäänsä, ottaisinko tuota kastiketta vaiko tätä kastiketta.
Pikkuinen rauhoittuminen ennen ruokailua tekee sinullekin terää.
Olen samaa mieltä, miksi et kokeilisi itsekin sitä mindfulness-meditointia ja sillä tavoin ruokien rauhallista ja harkitsevat annostelua, olethan kuitenkin tauolla jonka päätarkoitus olisi rauhoittaa ja saada hetkeksi ajatukset pois työstä ja kiireestä. Hidasta elämää vinkvink
Tällaisten vinkkaajien oma elämä pitäisi suorastaan lopettaa, ei riitä hidastaminen.
Joku voi olla päässyt pitkästä päivystyksestä, joka on venynyt kun päästäjää ei ole tullut. On hirveä nälkä mutta junaankin pitäisi ehtiä. Olisi aikaa ottaa ruokaa ja syödä 15 minuuttia, että ehtisi junaan, mutta kun joku lölleröperäinen mamma siinä paarustaa edessä pohdiskelemassa ja hidastamassa paitsi omaa, kaikkien muidenkin elämää.
Tuossa tilanteessa kannattaa pelastaa itsensä ja avata se huulien puristama tiukka ja ärtynyt ilme. Saada suunsa auki ja kysyä, josko voisi nopeasti siitä välistä vetäistä safkat lautaselle, kun tuo junakin kohta lähtee. Tuskin hidastempoinen siitä paljastuu, saa vaan lisää aikaa miettiä. Kysyvä ei tieltä eksy ja ehtii pian junaankin, vinkvink😉🤗
Pahastuu, sori...toiv et ärsyyntynyt tuosta virheestä🤭
Ostin junalipun hki-kpo ja siinä on Tampereella junanvaihto. Voi helvetto, ois ollut junia jotka menee suoraan. V*tutus se on tämäkin. 9 minuuttia aikaa vaihtaa junasta toiseen niin ei edes Särkänniemeen kerkee. Onko se aukikaan edes. No aivan sama tässä tilanteessa.
😁
Vierailija kirjoitti:
Juoruakat. Koitetaan lypsää "tietoa", ja levitetään sitä eteenpäin vaikka itse olisin paikalla. Juorut ovat näille nektariinia.
Kerro niille joku keksitty, harmiton pilajuoru, minkä olet mukamas kuullut jostain. Sitten vaan päivittelet ja ihmettelet, kun he eivät jo moista juorua ole vielä kuulleet. Mahtaa olla huvittavaa nähdä niiden happamat ilmeet...
Minä en voi sietää huumoria. Arsyttää..
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tänne kirjoitit kerjätäksesi huumoria ärsytykseesi? Sinä voisit soittaa M.kko K.visen v.ttuilupuhelimeen, jos siitä pitäisit...Valitset vaan haluatko rankkaa, keskirankkaa vai todella rankkaa v.ttuilua. Taidatkin olla sellainen ärsyttelijä, joka ärsyyntyy, jos muilla on liian kivaa. Katso josko tuo V.ttuilupuhelin sketsi vielä löytyy YouTube sta, ainiin mutta et muka pitänyt huumorista, sori en voikaan sitten auttaa sua...
Kolme viikkoa oli lomaa eikä se riittänyt palautumiseen v+ttu yhtään! Ja ei, en ryypännyt, itse asiassa yhtään. Nukuin, liikuin, luin, otin chillisti. SILTI!! Ärhg. Työpaikan vaihto edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten tänne kirjoitit kerjätäksesi huumoria ärsytykseesi? Sinä voisit soittaa M.kko K.visen v.ttuilupuhelimeen, jos siitä pitäisit...Valitset vaan haluatko rankkaa, keskirankkaa vai todella rankkaa v.ttuilua. Taidatkin olla sellainen ärsyttelijä, joka ärsyyntyy, jos muilla on liian kivaa. Katso josko tuo V.ttuilupuhelin sketsi vielä löytyy YouTube sta, ainiin mutta et muka pitänyt huumorista, sori en voikaan sitten auttaa sua...
On se sketsi vielä näköjään you tubessa. Lapinlahden Linnut v.ttuilupuhelin.
Oma saamattomuus ärsyttää. Tulee vain löhöttyä kotona sairaslomalla, virtaa ei ole mihinkään. On käyty lääkärissä ja lääkitys päällä, mutta ei vaan nappaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Haloo Hgin Elli huutaa huutamistaan Se sattuu kun meet!!!
Se sattuu kun meet!!!Sattuu hermoon.
Elliä sattuu vielä enemmän, kun et jaksa sen huutoa ja yrität kuitenkin mennä...huudosta huolimatta, joutuu pian huutamaan vielä kovemmin 😂Laita sitä volumea kaakkoon ja vaihda kanavaa, kyl se siitä 👍
Siis volumea pienemmälle
Vierailija kirjoitti:
Oma saamattomuus ärsyttää. Tulee vain löhöttyä kotona sairaslomalla, virtaa ei ole mihinkään. On käyty lääkärissä ja lääkitys päällä, mutta ei vaan nappaa mikään.
Olethan saanut sentään hilattua itsesi sohvalta sinne lääkäriin, hyvä ja kannattaa ne lääkkeet ottaa sisäisesti ei päälle 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kalju syövän vuoksi ja näytän muutenkin huonovointisella. Ihmiset kiusaa ja ovat ilkeitä ja näyttävät inhonsa. Ärsyttää, eikö tässä sairaudessa jo olisi tarpeeksi pitääkö kiusata.
Ne kiusaajat on vaan kateellisia, koska sulla ei ainakaan ole ns. Bad hair day-ongelmaa.
Kaikkea hyvää Sinulle, ja toivottavasti asiat menevät parempaan suuntaan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketä äänestän.
Helppoa, valitset vaan sen kenen naama ärsyttää sua vähiten;)
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän puhelinkin ladata välillä. Olet nyt latauksessa, sitten taas virtaa, kun akut on ladattu 😉
Vierailija kirjoitti:
Osta niille nektariinit. Pysyypähän niiden turvat tukossa edes sen hetken, kun niitä syövät👍
Se kun ei saa olla rauhassa huonolla tuulella, vaan aina on joku vitsailemassa ja yrittämässä ns. hauskuttaa jos haluaisi vaan yrmyillä ja olla hiljaa. Liika positiivisuus ja ainainen huumori on anuksesta.
Ärsyttää, kun purkasta lähtee heti maku. Luulis, että 2021 ois jo keksitty purkka, jossa maku pysyy kauemmin kuin 2 s