Onko Lintilän whatsApp-tilin kaappaus jo selvinnyt?
Kommentit (37)
Olisiko kuitenkin Tokiossa Century noutanut rikkaat japanilaiset liikemiehet, jotka menneet sitten laitteeseen ja loppu onkin historiaa?
Luultavasti avustaja hoitaa twiitit
Vierailija kirjoitti:
Tai talonmies lähettänyt?
Lintilä on ollut ravintolassa. Ehkä seuralainen (nainen?) lähettänyt ja Mika ei uskalla tunnustaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan usein tekee, mutta nyt olikin Whatsapp.
Vierailija kirjoitti:
Lintilä on ollut ravintolassa. Ehkä seuralainen (nainen?) lähettänyt ja Mika ei uskalla tunnustaa?
Jos seuralainen onkin ollut mies?
Vierailija kirjoitti:
Ei hoida. Lintilä on painott<nut, ettei kukaan muu ole voinut päästä puhelimelle. Eikö peräti sanonut, ettei ole pitänyt puhelinta edes mukana ravintolassa? Voiko avustajien työpuhelimissa olla edes Lintilän wa yhtäaikaa hänen oman puhelimensa kanssa? Ei kai?
ehkä kuitenkin muutamat aperitiivit olleet pohjalla ja Lintilä itse viestit lähettänyt.
vitsi voi olla hyvä pienessä piirissä mutta kun siitä yrittää tehdä hyvän vitsin isommalle porukalle niin se on jo vaikeaa
Kuka sulkisi tämän Pandoran lippaan?
Elinkeinoministeri Mika Lintilä (kesk) on yhä vakuuttunut, että hän itse ei ole vahingossa tai muutenkaan lähettänyt kohua aiheuttanutta Whatsapp-viestiä.
Lintilä kommentoi asiaa Keskipohjanmaa-lehdelle lauantaina keskustan tupaillassa Vetelissä. Lehden toimittaja pyysi Lintilää kommentoimaan HS:n kehitysjohtajan kirjoitusta, jossa epäiltiin tilin kaappausteorian paikkansapitävyyttä.
”Tiedän, että en ole itse lähettänyt [viestiä], koska olen ollut siihen aikaan kiinni. Paljon vähemmällähän minä olisin päässyt, jos olisin sanonut, että ’joo olen vahingossa lähettänyt’. Mutta silloin olisi jäänyt tarkistamatta tietoturvapuoli, joka on tässä aika tärkeä”, Lintilä sanoi lehdelle.
Kepu voisi pyytää Supoa ja EU:n tiedusteluelimiä selvittämään, onko näitä näkynyt liikenteessä viestin lähettämisen aikoihin:
Noloa, jos jää kiinni valehtelusta. Nyt takertuu hämähäkinseittiin tiukemmin kieltämällä. Kärpänen
Vierailija kirjoitti:
Ăpŕikkaĺainen ķèėķęŕi kaappasi puhelimen ja lähetti härskin viestin.
Tämä on ainoa mahdollinen selitys. Mikään muu ei voi tulla kyseeseen.
Lintilällä on ollut WhatsAppWeb tietokoneella ja joku on lähettänyt viestin koneelta.
Läppäri myös tutkittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut paitsi herra itse.
Myöntäisi nyt vaan, että itse lähetti, kännissä ja läpällä. Keittää nyt itselleen melkoisen sopan, kun alkoi syyttää kaappareita. Ei ole uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi siis avustaja ottaisi noin suuren riskin, että lähettäisi Lintilän tietämättä hänen puhelimellaan noin typerän meemin?
Mikä ihmeen kaappaus. Ette sitten edes alkeita tietotekniikasta hallitse. Lukekaa käyttöehdot. Siinä jokainen kirjain kuva jne sallitaan tilastollisesti ja "anonyymisti" ottaa talteen. Miljardien tulokset kertonevat loput. Ette sentään näin tyhmiä voi olla. Yksi yhtiö hallitsee 100% näistä älypuhelinmarkkinoista. On olemassa muitakin puhelimia jopa amerikassa mutta ei suomessa.
Julma hyökkäys Marinin ympärillä vellovaa henkilökulttia vastaan. Syylliset löydettävä 🤣🤣
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d2fd0a9c-d57c-484c-aa8a-4e0272427…
Ainoa asia mikä hämmentää, että Lintilä kiistää vaikka tykkää meemeistä, outo hakkeri joka gallerian hakkeroi ja lähettää viestin. Ja Mika menetti sen illalla ja sai sen aamulla takaisin. Oli lähetelty useita viestejä, mut vain yhden. Ei mitää mielipidettä ikävää jos hakkeroitu, kannattaa laittaa kaksvaiheinen todennus