Kerro ärsytyksesi ja me muut yritetään helpottaa sitä huumorin keinoin;)
Esim. Minua ärsyttää, kun naapuri tuossa ajelee päältäajettavalla nurmikkoansa ja minä rehkin ja työnnän painavaa leikkuriamme hampaat irvessä tuntitolkulla.
Huumori: Katso Kummelin työkoneiden arvonta, nimittäin ei se ole helppoa aina muillakaan😂
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Olin kauppareissulla ja kävin puutarhamyymälässäkin. Oli tarkoitus ostaa herneitä kylvettäväksi, koska ensimmäinen kylvö ei näköjään idä. Ensin minua ärsytti, kun unohdin ostaa hernepussin ja nyt ärsyttää, kun ei ole herneen hernettä, että voisin vetäistä sen nenään.
Sniffaa pikkukivi.... Kai se on sama ja sen voi ronkittua kyllästymisen jälkeen vaikka rautanaulalla tai virkkuukoukulla ulos, jos reipas niisto ei auta. Pesun jälkeen hyvän yksilön voi käyttää uudelleen. :o)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun wc-rullatelineeseen jätetään pelkkä hylsy, eikä laiteta uutta rullaa seuraavalle
Kosta ja vie kaikki muutkin rullat ja jätä se hylsy. :o)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää työn kuormittavuus ja muut työkaverit
Kaikkiin noihin työpaikkaärsytyksiin voi katsoa YLE Areenasta aivan loistavat sarja Sisäilmaa ja Kohtuuttomuuksia jakso nro 1 .
Lisäksi vielä Pulkkisen äänimies Esko "No, vi..du tästä tuu taaskaan mitään saata.a, mulla on lakisääteiset menossa. Ihme hommaa ja säätämistä mä lähen helve..iin"Älä syö sitä mun piuhaa saata.a. Arvaa paljon toi piuha maksaa, ainakin 400 markkaa. Vitut.aa niin saata.asti...;"Mä lähen nyt ainakin täältä helv.ttiin vid.u"
Myös Pulkkisen kopiovastaava ja lopuksi vielä Kummelin normipäivä. Millainen päivä SUL on huomenna...millanen päivä. Mul on ihan normipäivä....Myös Kumman Kaa terveydenhoitajan ja Ruotsinopettajan ystävyys ja "kevyempi asenne" työelämään hauskuuttaa aina.
Siinäpä reseptit työpaikkaärsytyksiin.
Kyllä ne pahimmat työärsytykset saa ainakin hetkeksi noilla naureskeltuan vähemmälle🙈😂
Minua ärsyttää, kun noista apinahymiöistä on tullut trendikkäitä. Apinat eivät edes tiedä mitä ne tarkoittavat ja läiskivät niitä viestiensä loppuun kuvitellen olevansa jotenkin vitsikkäitä.
Apinahymiöiden käyttö epäsopivassa paikassa antaa käyttäjästään vain idiootin kuvan.
Ei se apinahymiö moisesta väärinkäytöksistä kulu. Missä on se sääntö joka sanoo missä tilanteessa se on oikein käyttää. Käytä sinäkin välillä hymyä huulessa👍niin kyllä se ärsytys siitä laantuu, vai pelkäätkö, että se on huulten väärinkäyttöä🤭
Ärsyttää kaveri, joka kilpailee lasten kehityksellä ja menestyksellä. Omalla lapsellani on kehitysviivästymä, ja saattaa ottaa muut lapset kiinni taidoissa tai sitten ei. ja Teemme paljon töitä hänen kehityksensä eteen. Kaverin asenteesta välittyy, että koska hänen lapsensa oppii asioita nopeammin, hän pitää itseään parempana äitinä.
Kaverissa on hyviäkin puolia, joten mielläni tämän jotenkin huumoriksi kääntäisin. Ymmärrän myös, että kaverilleni on lapsensa "menestys" tärkeää, koska hän ei ole itse tyytyväinen omiin saavutuksiinsa. Tiedän että hänellä on tässä pitkä kasvu edessä ja varmasti muuttuu asenne, kun lapsi kasvaa ja erillistyy vanhemmistaan. Ainakin toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Suurten ikäluokkien omituinen tapa käyttää silmäniskuhymiötä. ;)
Tuosta saa sentään sen idean selville.
Pikku emojista ei usein näe edes se suuren ikäluokan heikkonäköinen, että onko siinä pusuhuulet vai duckface...
Ärsyttää naapurin rapajuoppo eukko, joka kuuntelee pihallaan radiota niin kovalla, että koko tienoo raikaa. Lisäksi käy soittelemassa ovikelloa milloin minkäkin turhanpäiväisen asian takia. En avaa :)
Kehoita naapuriasi ostamaan alta ajettava leikkuri.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää naapurin rapajuoppo eukko, joka kuuntelee pihallaan radiota niin kovalla, että koko tienoo raikaa. Lisäksi käy soittelemassa ovikelloa milloin minkäkin turhanpäiväisen asian takia. En avaa :)
Semmosta se on kun juo
Vierailija kirjoitti:
Miten se pitää tehdä että menee oikein 😉
Vierailija kirjoitti:
Menkat vituttaaaaaa
Ne lopouu aikanaaaaan.
Koiralla menee maha ruikulle etkä ehdi ulos, kun ampu tulee. 🤦 Se matto oli tietenkin juuri pesusta tullut. 🤦
Mua ärsyttää kun kunta päätti myydä meidän kämpät,,,ehsittiin reilu vuosi asua, osa puoli vuotta ja nyt tulee lähtö.
Ärsyttää sekin ettei op:n kämppiin saa ottaa lemmikkejä, eipä kyllä ole luottoakaan ennen joulukuuta ja siihen mennessä pitäis olla jo uus kämppä... PRKL !!!
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Ärsyttää kuminauhalakanoiden viikkaus, varsinkin parisängyn kuminauhalakanat on mun painajainen.
Miten ne saa nätisti kaappiin, ettei ne oo sen tuhannen rullalla ja rytyssä muodottomana möykkynä?
Hommaa kuminauhalakanalle laatikko
Vierailija kirjoitti:
Menkat vituttaaaaaa
Hankkiudu raskaaksi.