Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Vierailija kirjoitti:
Damianon pitäisi seukkaa Vicin kanssa eikä jonkun Gion kanssa.
Moni samaistuu Victoriaan ja siksi se ajatus tuottaa vähemmän kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Olemme tainneet saada seuraamme uuden lihomisestajankuttajatrollin.
Olisiko luuserin uusi läppä? Jankuttamisesta päätellen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm ompa hiljasta bändiläisten (ym jotka niiden reissuissa yleensä on mukana) instassa ainoa joka on laittanut jotain on meikkaaja joskus 12 aikoihin ja tunti sitten se Gaia jotain koirajuttuja onkohan ne lähtenyt sinne Losiin jo? kaipa sitten vaan jossain vaiheessa iltaa tai yötä ilmestyy joku insta tarina että hey LA!! lol
Thomaksekra tuli kyllä jo päivällä jokin kuva,jossa oli Californiassa, rannalla kävelemässä.
Thomas jotenkin uhkuu sellaisia 70-luvun Kalifornia-surffi-viboja. Osaan kuvitella sen eläköityneenä rokkarina johonkin rantataloon överissä rusketuksessa ja kukallinen paita päällä.
jep mä voisin jopa kuvitella sen joskus muuttaman Losiin mutta jotenkin taas muita bändiläisistä en vois kuvitella asumaan ainakaan vakituisesti siellä
En hämmästyisi, jos Thomasia kosiskeltaisiin muihinkin bändeihin.
Mutta en keksi yhtään syytä, miksi Thomas lähtisi omasta bändistään rivikitaristiksi johonkin muuhun bändiin.
siis joku on saanut sen vinyylin jo tänään! kommentoi ettei hän hirveesti odottanut siltä uudelta biisltä mutta se on hyvä.. se kuulemma lähettää sen halukkaille dm:ä koska ei uskalla laittaa sitä julkiseksi tänään mutta uskon että se on taatusti piakkoin tubessa
Vierailija kirjoitti:
siis joku on saanut sen vinyylin jo tänään! kommentoi ettei hän hirveesti odottanut siltä uudelta biisltä mutta se on hyvä.. se kuulemma lähettää sen halukkaille dm:ä koska ei uskalla laittaa sitä julkiseksi tänään mutta uskon että se on taatusti piakkoin tubessa
kuulemma se Touch me on demo versio
siis mitä kommentteja olen twitteristä lukenut se biisi on ihan erilainen kuin se pätkä joka ollaan kuultu ainakin fanit twitterissä tykkää siitä tosi paljon mutta joo haluisin kyllä kuullla sen itsekin mutta ehkä huomenna
Vierailija kirjoitti:
siis mitä kommentteja olen twitteristä lukenut se biisi on ihan erilainen kuin se pätkä joka ollaan kuultu ainakin fanit twitterissä tykkää siitä tosi paljon mutta joo haluisin kyllä kuullla sen itsekin mutta ehkä huomenna
Olen vähän kateellisena lueskellut siellä niiden kommentteja. Jotkut sanoi tykkäävänsä siitä enemmän kuin Mammamiasta. Toivottavasti se pysyy youtubessa tai jossain niin pitkään että saan kuulla sen huomenna illalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kateellisena lueskellut siellä niiden kommentteja. Jotkut sanoi tykkäävänsä siitä enemmän kuin Mammamiasta. Toivottavasti se pysyy youtubessa tai jossain niin pitkään että saan kuulla sen huomenna illalla!
sama mutta ilmeisesti kaikista Damianon sanoista ei saa selvää ( no se ei nyt ole ihan uutta lol ) taitaa johtua siitä että on demo taatusti bändiläiset saa tietää että se on jo ulkona kun twitteriin pääsevät lol
mulle ihan uusi
uuh Damianon ig tarina
löytyi instasta söpö vanha Damianon insta tarina kun Bidet saapui taloon (juu ei näy kun Damin käsi mutta tää on niin söpö)
Mitä niillä on oikein suunnitteilla, stoorissa Ethanin vieressä sängyllä on mielenkiintoisia... asusteita 😄
Kauhea tuo Damianon filtteri 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä on oikein suunnitteilla, stoorissa Ethanin vieressä sängyllä on mielenkiintoisia... asusteita 😄
Kauhea tuo Damianon filtteri 😂
kiva selittää tullissa noita juttuja lol
Pieni pätkä Touch me: ta tarjolla fanclubin Twitterissä;
https://twitter.com/maneskinfanclub/status/1461638561816616963?s=21
I am in love ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tuo Damianon filtteri 😂kiva selittää tullissa noita juttuja lol
Vöitä?
siis tässä on jos ehditte ennen kuin se poistuu twitterissä käyttäjällä amina at vicangeliis
itse kuulin sen biisin ja tykkäsin tosi paljon (seksikäs biisi) vaikka huomaakin että se on demo siinä on vähän kuten jotkut twitterissä mainitsikin Arctic Monkeys-vibaa
Vierailija kirjoitti:
itse kuulin sen biisin ja tykkäsin tosi paljon (seksikäs biisi) vaikka huomaakin että se on demo siinä on vähän kuten jotkut twitterissä mainitsikin Arctic Monkeys-vibaa
Joo, viba on todella Arctic Monkeys, mikä ei ole huono ollenkaan. Damianon laulu kuulostaa todella hyvältä. Lyriikkapuoli vaikuttaa olevan sitä tuttua enkku-MÅ: ta, mutta sopii biisiin hyvin. Ja tämmöinen patonkiosastolainen kyllä arvostaa kun Damiano laulaa korvaan ”I wanna see you naked”, joten… 😘🤌
Kui?
Tottahan se on. Valitettavasti.