Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Hyvä haastattelu. ^^ Kiva kuulla myös Ethania ja Thomasta, tuntuu että heistä on tullut rohkeampia puhumaan englantia viime aikoina. Ja Damiano myönsi olevansa introvertti. 💗 Mun ihana soulmate. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hyvä haastattelu. ^^ Kiva kuulla myös Ethania ja Thomasta, tuntuu että heistä on tullut rohkeampia puhumaan englantia viime aikoina. Ja Damiano myönsi olevansa introvertti. 💗 Mun ihana soulmate. 🥰
No se selittää, miksi suomityttöihin uppoaa. Suomitytöt on myös hyvin ymmärtäväisiä, kun Damianolle iskee neuroosit, ujoudet huultenpureskelut, paniikkihäiriöt tai kissa vie kielen😽
kiva että kerrankin haastattelija joka on todella musiikin asiantuntija , onko tää haastatetlu oikeesti pitempi? näytti että se ois keskeytetty
mä rakastan Damianon naurua:) tommosia haastatteluja lisää joissa haastattelija oikeesti on kiinnostunut musiikista en mä sano etteikö joskus semmoset 'liipa laapa' haastiksetkin ole kivoja mutta enemmän näitä
Joo, mäkin rakastan Damianon naurua ja myös hänen puheääntä. Sellanen ihanan matala, uuuh... 🥵
hmm ompa hiljasta bändiläisten (ym jotka niiden reissuissa yleensä on mukana) instassa ainoa joka on laittanut jotain on meikkaaja joskus 12 aikoihin ja tunti sitten se Gaia jotain koirajuttuja onkohan ne lähtenyt sinne Losiin jo? kaipa sitten vaan jossain vaiheessa iltaa tai yötä ilmestyy joku insta tarina että hey LA!! lol
haha ei ihme ettei se muista illasta mitään
Vierailija kirjoitti:
hmm ompa hiljasta bändiläisten (ym jotka niiden reissuissa yleensä on mukana) instassa ainoa joka on laittanut jotain on meikkaaja joskus 12 aikoihin ja tunti sitten se Gaia jotain koirajuttuja onkohan ne lähtenyt sinne Losiin jo? kaipa sitten vaan jossain vaiheessa iltaa tai yötä ilmestyy joku insta tarina että hey LA!! lol
Ehkä ne on nyt oppineet matkustamaan salaa, että saa edes joskus olla rauhassa faneilta jotka stalkkaa kaikki mahdolliset aikataulut 😄
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ollaan mietitty näiden nuorten muusikoiden jaksamista ja luin muutaman lehtijutun Aviciin elämänkerrasta, niin kyllä puistattaa. En osaa edes sanoiksi pukea, mikä kaikki Tim Berglingin elämässä meni pieleen: liikaa rahaa, julkisuutta, päihteitä ja ihan liian vähän inhimillisyyttä.
En ole kuitenkaan pessimisti. Uskon ja luotan että Måneskin ja nämä vuosituhannen vaihteessa syntyneet nuoret ovat erilaisia. Heillä on toisensa ja he osaavat arvostaa sitä mikä elämässä on oikeasti tärkeää. Tämän kuvan olen heistä saanut ja toivon todella, että olen oikeassa 🤞🤞
Ihan samoja juttuja olen ajatellut. Aviciin tapauksessa isoin ongelma taisi olla se, että joka paikkaan piti revetä oli esiintyjän vointi mikä tahansa ja vaikka ei edes oikeastaan halunnut olla esiintyjä. Tolkuttomat paineet, kiire ja ahdistuneen, rauhaarakastavan introvertin prässäys ajoi juomaan jotta kestää paineet ja esiintymisen ja sitten vielä ongelmat terveyden kanssa joita jenkkilääkäri ratkoi Oxycontinilla artistin esiintymiskuntoon saattamiseksi 😭
Kieltämättä Må tuli mieleen näitä lukiessani… räjähtänyt suosio, aikataulut ja maanosasta toiseen lentelyt vähän hirvittävät.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli sitä mieltä, että ei pitäisi bändin leimaustua sateenkaariväen puolustelijoiksi.
en ymmärrä että miksi ei? koska Vic itse on bi ja eikä ne puolusta vain sateenkaariväkeä vaan montaa muutakin vähemmistöä ja yleensäkin ottavat kantaa epäoikeudenmukaisuuteen jos joku ei siitä tykkää niin etsiköön muuta kuunneltavaa
Vierailija kirjoitti:
Thomaksekra tuli kyllä jo päivällä jokin kuva,jossa oli Californiassa, rannalla kävelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thomaksekra tuli kyllä jo päivällä jokin kuva,jossa oli Californiassa, rannalla kävelemässä.
joo siltä tuli mutta aattelinkin tätä muuta porukkaa joka oli ainakin eilen vielä Roomassa toisin kuin Thomas.
Tais Thomaksen kuva tulla jo eilen, koska sitä ei enää näy tarinassa. Siellä on nytkin rantakuva, josta joku voi tunnistaa paikan, mutta siinä ei ole paikkatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo siltä tuli mutta aattelinkin tätä muuta porukkaa joka oli ainakin eilen vielä Roomassa toisin kuin Thomas.
Tai sitten ne haluaa viedä vähän harhaan faneja.. Jotenkin luulisi, että matkustavat Amerikkaan samalla lennolla, mitä mieltä olette?
Tämä on jotenkin niin surullinen pätkä, vaikka hyvin luovivat kaiken negatiivisen palautteen kanssa, ilmeestä näkee miten jotkut asiat sattuu...
Mä uskon, että tuota menoa joku bändin jäsenistä brakaa henkisesti ja bändi hajoo.
Hmm. Täällä on vähän negatiivinen pohjavire nyt.
Alan just kohta tekemään jotain Må-aiheista, kai sitä voi fanfictioniksikin kutsua, Tumblriin. Hui.
Idde kirjoitti:
Hmm. Täällä on vähän negatiivinen pohjavire nyt.
Alan just kohta tekemään jotain Må-aiheista, kai sitä voi fanfictioniksikin kutsua, Tumblriin. Hui.
Laita linkkiä, jooko.
Loistava haastattelu jossa keskityttiin kerrankin asiaan eli musiikkiin. On niitä kevyempiäkin haastatteluita kiva kuunnella, mutta tätä olisin kuunnellut mielenkiinnolla vaikka pari tuntia.