Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vic onkin bi, samoin kun Damin tyttis Gio, niin pitääkö bändin omistaa elämänsä tälle asialle?
Maailmassa on paljon pahempiakin asioita, joita puolustella.
Olen samaa mieltä. Mielestäni riittää jo se haluamaansa esimerkkinä, että ovat mitä ovat.
Idde kirjoitti:
Hmm. Täällä on vähän negatiivinen pohjavire nyt.
Alan just kohta tekemään jotain Må-aiheista, kai sitä voi fanfictioniksikin kutsua, Tumblriin. Hui.
Tuleeko se Tumblrin sille puolelle vai SILLE puolelle? 🙈
Damianon instan mukaan nyt vasta lähdössä Roomasta
aika myöhäseen jättäneet lähdön jos tänään on Losissa sen yhden uuden vuoden ohjelman kuvaukset..
Uuden vuoden ohjelman kuvaukset alkavat tänään, mutta ne kestävät kolme päivää. Mån kuvaukset on huomenna. Stylisti Mitch postasi kuvan Milanon lentokentältä. Lentävät luultavasti ensin Frankfurtiin ja vaihtavat siellä Los Angelesin koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Uuden vuoden ohjelman kuvaukset alkavat tänään, mutta ne kestävät kolme päivää. Mån kuvaukset on huomenna. Stylisti Mitch postasi kuvan Milanon lentokentältä. Lentävät luultavasti ensin Frankfurtiin ja vaihtavat siellä Los Angelesin koneeseen.
okei ei sitten kiirettä
näköjään tyttöystävät otetaan mukaan tai ainakin Giorgia oli lentokentällä kai se AMA on niin iso juttu että haluavat mukaan
kivaa että niiden tyttöystävät on mukana (juu tiedän kaikki ei oo samaa mieltä lol) kun onhan toi nyt iso juttu ekaa kertaa Amerikoissa isossa palkintojenjako gaalassa (en tosin tie onko ne tyttöystävät itse gaalassa tuskimpa ainakaan punasella matolla niiden kanssa) ja taitavat olla vielä siellä ensi tiistaina kun grammy ehdokkuudet julkaistaan. Billboard lehdessä oli muuten että ainakin Beggin live saa todennäköisesti ehdokkuuden record of the year katergoriassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm ompa hiljasta bändiläisten (ym jotka niiden reissuissa yleensä on mukana) instassa ainoa joka on laittanut jotain on meikkaaja joskus 12 aikoihin ja tunti sitten se Gaia jotain koirajuttuja onkohan ne lähtenyt sinne Losiin jo? kaipa sitten vaan jossain vaiheessa iltaa tai yötä ilmestyy joku insta tarina että hey LA!! lol
Thomaksekra tuli kyllä jo päivällä jokin kuva,jossa oli Californiassa, rannalla kävelemässä.
Thomas jotenkin uhkuu sellaisia 70-luvun Kalifornia-surffi-viboja. Osaan kuvitella sen eläköityneenä rokkarina johonkin rantataloon överissä rusketuksessa ja kukallinen paita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm ompa hiljasta bändiläisten (ym jotka niiden reissuissa yleensä on mukana) instassa ainoa joka on laittanut jotain on meikkaaja joskus 12 aikoihin ja tunti sitten se Gaia jotain koirajuttuja onkohan ne lähtenyt sinne Losiin jo? kaipa sitten vaan jossain vaiheessa iltaa tai yötä ilmestyy joku insta tarina että hey LA!! lol
Thomaksekra tuli kyllä jo päivällä jokin kuva,jossa oli Californiassa, rannalla kävelemässä.
Thomas jotenkin uhkuu sellaisia 70-luvun Kalifornia-surffi-viboja. Osaan kuvitella sen eläköityneenä rokkarina johonkin rantataloon överissä rusketuksessa ja kukallinen paita päällä.
jep mä voisin jopa kuvitella sen joskus muuttaman Losiin mutta jotenkin taas muita bändiläisistä en vois kuvitella asumaan ainakaan vakituisesti siellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep mä voisin jopa kuvitella sen joskus muuttaman Losiin mutta jotenkin taas muita bändiläisistä en vois kuvitella asumaan ainakaan vakituisesti siellä
Lavinian instatarinassa on kuvia rantatalolta eli ovat tainneet vuokrata sellaisen tämän reissun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hämmästyisi, jos Thomasia kosiskeltaisiin muihinkin bändeihin.
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulisseissa varmasti käydään rumaakin peliä. Olen aistivinani paljonkin hiljaista kapinaa bändiltä itseltään aina kun puhutaan Begginistä, ja vaikuttavat olevan omista aikatauluistaan aika pihalla, jos rivien välistä ja pienistä haastatteluvastauksista voi jotain päätellä. Kaikessa tuossa pyörityksessä toivon parasta, pelkään pahinta. Jos bändi viedään taas Amerikkaan, en usko hetkeäkään ettei niille syystä tai toisesta olisi pedattu palkintoa AMA:ssa (jota niiden ei oikeastaan pitäisi saada, anteeksi nyt) ja se on jo tiedossa.
joo musta se palkinto ois vähän lol eri asia sitten Grammyt
wtf Damiano laittoi instaan mutta heti deletoi sen yksi kuvista oli vaan sen keskivartalo pikkuhousuissa tupakkiaski ja ainakin se yksi meme että todellinen voittaja Damianon assMä kerkesin näkemään - on kyllä tullut kiloja jokunen euroviisuista mutta minua ei ainakaan haittaa pätkääkään ❤️
Minustakin on pyöristynyt yllättävän paljon. Turvotustako ja nestekertymää.
Vierailija kirjoitti:
kivaa että niiden tyttöystävät on mukana (juu tiedän kaikki ei oo samaa mieltä lol)
Siedän pitkin hampain sen, että kaiken hässäkän ja kiireen keskellä on tyttikset mukana. On varmaan hyväksi bändin jäsenille. Olkoon tämä poikkeus, heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kivaa että niiden tyttöystävät on mukana (juu tiedän kaikki ei oo samaa mieltä lol)
Siedän pitkin hampain sen, että kaiken hässäkän ja kiireen keskellä on tyttikset mukana. On varmaan hyväksi bändin jäsenille. Olkoon tämä poikkeus, heh.
musta on just hyvä että ne on mukana (toivottovasti Janis myös) koska ehtivät ehkä myös kaiken kiireen keskellä ottaa rennosti läheistensä kanssa, twitterissä näin kun yksi fanclubin pitäjistä valitteli/ihmeteli jo sitä kun oli jo nähnyt valituksia siitä että miksi Giorgia menee mukaan mutta iloittu kyllä Lavinian mukana olosta, mä kyl olen nähnyt onneksi vaan positiivista kommenttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
musta on just hyvä että ne on mukana (toivottovasti Janis myös) koska ehtivät ehkä myös kaiken kiireen keskellä ottaa rennosti läheistensä kanssa, twitterissä näin kun yksi fanclubin pitäjistä valitteli/ihmeteli jo sitä kun oli jo nähnyt valituksia siitä että miksi Giorgia menee mukaan mutta iloittu kyllä Lavinian mukana olosta, mä kyl olen nähnyt onneksi vaan positiivista kommenttia
Giorgia henkilönä jakaa mielipiteitä. Osa pitää esikuvana ja osa inhoaa. Laviniaa emme tunne joten häneen on helppo suhtautua neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giorgia henkilönä jakaa mielipiteitä. Osa pitää esikuvana ja osa inhoaa. Laviniaa emme tunne joten häneen on helppo suhtautua neutraalisti.
totta toikin
Ethan oli niin söpö Vicin insta tarinassa
Damianon pitäisi seukkaa Vicin kanssa eikä jonkun Gion kanssa.
Olemme tainneet saada seuraamme uuden lihomisestajankuttajatrollin.
Eniten arvostan Damianon eläinrakkautta, Legolas ja Bidet.