Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
15101/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse kuulin sen biisin ja tykkäsin tosi paljon (seksikäs biisi) vaikka huomaakin että se on demo siinä on vähän kuten jotkut twitterissä mainitsikin Arctic Monkeys-vibaa

Joo, viba on todella Arctic Monkeys, mikä ei ole huono ollenkaan. Damianon laulu kuulostaa todella hyvältä. Lyriikkapuoli vaikuttaa olevan sitä tuttua enkku-MÅ: ta, mutta sopii biisiin hyvin. Ja tämmöinen patonkiosastolainen kyllä arvostaa kun Damiano laulaa korvaan ”I wanna see you naked”, joten… 😘🤌

Täytynee vältellä koko biisiä. Sain juuri itseni takaisin kasaan niiden alkuviikkoisten kuvien jäljiltä. Huh.

Vierailija
15102/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä pistäis yhtään vastaan jos Damiano haluis laulaa tätä uutta biisiä mulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15103/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä Damianoa! Semmoista rentoutunutta Damianoa, mitä ei ole hetkeen näkynyt. Esim ne rennot hyvänmielen instastoorit mitä joskus Euroviisujen jälkeen hän postaili Måneskin-talolta. Mua pelottaa että tää heidän tahti on liian kiivas ja että siitä aiheutuu jotain ongelmia heille.

Vierailija
15104/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikävä Damianoa! Semmoista rentoutunutta Damianoa, mitä ei ole hetkeen näkynyt. Esim ne rennot hyvänmielen instastoorit mitä joskus Euroviisujen jälkeen hän postaili Måneskin-talolta. Mua pelottaa että tää heidän tahti on liian kiivas ja että siitä aiheutuu jotain ongelmia heille.

Ja lisään vielä että toki olen iloinen kaikesta siitä mitä ovat saavuttaneet ja mitä kaikkia mahdollisuuksia heillä on, mutta silti olen huolissani että meneekö liian lujaa. Pitäisi myös levätä ja vaan olla!

Vierailija
15105/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä tuntuu, että olisiko vähän hitaammin nouseva suosio parempi juttu, varsinkin ehkä Damianolle. Hyvinhän he sinänsä vaikuttaneet selvinneen, mutta pakko olla uuvuttavaa kokoaikainen meneminen ja se, että on jossain määrin huomion kohteena.

Vierailija
15106/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Ethan on minun mielestäni jotenkin paljon varmemman oloinen.

Vierailija
15107/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15108/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä mietityttää tuo, että palkintoja ja nimityksiä satelee vähän liiankin tiuhaan tahtiin aika yhtäkkiä. Vaikka ovatkin erittäin fiksuja, harva selviää varsinkaan yhtäkkisestä menestyksestä ilman että neste kihahtaa hattuun tai sitten käy toisinpäin ja se tuo mukanaan liikaa paineita. Miten käy jos esimerkiksi yksi ei meinaa pysyä vauhdissa mukana, osataanko sitten hidastaa? Mutta se synkistelystä!

Touch Me kuulosti hyvältä, siitä tulee varmasti keikkahitti, ja toivottavasti joskus vielä hiottu albumiversiokin. Lyriikat tosiaan ovat taattua englanti-Måneskinia, vähän jää vielä toivomisen varaa ja kehitettävää.

Vierailija
15109/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta mulle on tullut viimeaikaisia kuvia ja videoita katsellessa sellainen outo tunnelma, että Ethan olisi oikeasti aika väsynyt tähän kaikkeen ja toivoisi välillä voivansa häipätä... Kuten Damianokin.

Thomas tuntuu nauttivan ja saavan itsevarmuutta.

Vierailija
15110/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Mutta mulle on tullut viimeaikaisia kuvia ja videoita katsellessa sellainen outo tunnelma, että Ethan olisi oikeasti aika väsynyt tähän kaikkeen ja toivoisi välillä voivansa häipätä... Kuten Damianokin.

joo välillä samat vibat että Thomas nauttii hirveesti mut Damiano ja Ethan ei ehkä mut kaipa sitten on pokaa sanoa että nyt vähän hitaampaa please, sanoihan Damiano jossain haastiksessa että mitä oppinut lockdownista että tykkää olla kotona siihen ei paljoa aikaa ole ensi vuonna

Vierailija
15111/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä romanttista unta Måneskinin Ethanista. :-D Tämä ei ollut edes mitenkään kovin törkyuni. Silittelin lähinnä Ethanin sileitä tummia hiuksia ja katselin hänen kaunista hymyään, kuinka hän hymyili minulle. Sitten mieheni soitti. Unessani. Kauhea mikä unipettäjä olen.

En ole kirjoitellut tähän ketjuun, enkä edes ole Ethan-fani. Pakko oli jakaa tämä kanssanne.

Vierailija
15112/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo välillä samat vibat että Thomas nauttii hirveesti mut Damiano ja Ethan ei ehkä mut kaipa sitten on pokaa sanoa että nyt vähän hitaampaa please, sanoihan Damiano jossain haastiksessa että mitä oppinut lockdownista että tykkää olla kotona siihen ei paljoa aikaa ole ensi vuonna

Ja Victoriasta taas tulee sellainen sinnikäs ja päättäväinen kuva. Että puskee eikä halua edes ajatella muita vaihtoehtoja, vaikka väsyttäisi.

Vierailija
15113/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ethan ja Damiano ovat inteovertteja ja tarvitsevat yksinoloa latautuakseen. Ethanin itsevarmuus näkyy lähinnä esiintymisisissä ja musiikkivideoissa.

Vierailija
15114/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko ne nyt menossa sen uuden vuoden shown kuvauksiin instatarinoiden mukaan autossa menossa jonnekin, jotenkin huvittavaa että se kuvataan marraskuussa 

Vierailija
15115/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"i'm reading a lot of bulls.." ja nyrpeä naama uudessa instastoorissa.

Älä Damiano rakas lue mitään vaan ole ja elä juuri kuten haluat ❤️

Vierailija
15116/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkottaakohan se jotain ihme juorua siitä ja jostain Belen -nimisestä julkkiksesta näin vaan kun italialaiset fanit jutteli siitä eli se sama juoru on kuulemma pyörinyt xfactor aikana ja nyt taas lol missä välissä se ois ehtinyt tapailla jotain toista muijaa ( jolla on muuten pieni vauva miehensä kanssa mutta jotain kriisiä) kum se on ollut koko ajan reissussa? lol mutta joo näitä tulee ja menee ei kannata välittää

Vierailija
15117/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ne streamy awardsit on 11.12 mutta ne kuvai senkin tällä viikolla?

Vierailija
15118/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

twitteristä

SONY ARE COPYRIGHTING AND DELETING TWEETS ABOUT TOUCH ME YALL DELETE THE AUDIOS LMAOD’DKD’

Vierailija
15119/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkottaakohan se jotain ihme juorua siitä ja jostain Belen -nimisestä julkkiksesta näin vaan kun italialaiset fanit jutteli siitä eli se sama juoru on kuulemma pyörinyt xfactor aikana ja nyt taas lol missä välissä se ois ehtinyt tapailla jotain toista muijaa ( jolla on muuten pieni vauva miehensä kanssa mutta jotain kriisiä) kum se on ollut koko ajan reissussa? lol mutta joo näitä tulee ja menee ei kannata välittää

siis ilmeisesti sama juoru pyöri kaks-kolme vuotta sitten jep jep vaiks on/ois pelkkää valhetta kyllä tommonen silti varmaan harmittaa koska tosta on kuulemma nyt ainakin 40 artikkelia netissä ja joku aina uskoo tosin mitä oon noita kommentteja twitterissä nähnyt muilta kuin MÅ faneilta niin suurin osa nauraa tai pitää niitä juttuja bullshittinä ja taatusti mediat yrittää ottaa siihen yhteyttä. 

Vierailija
15120/22162 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who the hell is DD? Nevö hööd, eikä jaksa guuglettaakkaan. Kauheesti kommentteja saanut, huh..