Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
olivat myös eilen harjoittelemassa AMA:a varten
😕 Kylläpäs nyt ryöpsähtivät valloilleen nuo pettämisjuorut. Vähän käy Giorgiakin sääliksi, vaikka on hän ehkä tottunut tällaiseen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa ollut aikamoinen päivä jet lagissa, kun on ollut sekä kuvauksia että harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
😕 Kylläpäs nyt ryöpsähtivät valloilleen nuo pettämisjuorut. Vähän käy Giorgiakin sääliksi, vaikka on hän ehkä tottunut tällaiseen.
-ap
jep siis kun toikin ilmeisesti on joku vanha juoru jota taas toistetaan ja sekin lähtenyt siitä että joku xfactorissa kertoi kaverilleen jne, lol ja onhan toi ikävä myös sille toiselle osapuolelle pieni lapsi jne, mutta italian media kuulemma on tuollainen ja ikävä kyllä mitä suuremmaksi tuut sitä enemmän saat kärsii noista kökkö jutuista, toisaalta olen iloinen että ovat nyt jenkeissä ja Giorgia on mukana
sitte musiikkiin onneksi eilen ehdin ladata sen Touch me biisin koneelleni ennenkuin Italian Sony alkoi deletoimaan twiittejä ym. monet fanit blokkas Italian sonyn twitterissä lol siis mikähän toikin idea oli laittaa se vinyylin b-puolelle eikä streemattavaksi? olis ees laittanut sen cd-sinkulle koska se nyt on kumminkin yleisempi vielä mäkin oisin tilannut sen heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ollut aikamoinen päivä jet lagissa, kun on ollut sekä kuvauksia että harjoituksia.
jep toivottovasti ees lauantaina lepäis vähän ja menis rentoutuun jonnekin mutta kaipa niiden manageritoimisto on keksinyt koko ajaksi jotain puuhaa
https://www.instagram.com/reel/CWN99BHjoAh/?utm_medium=copy_link
Damianon ilme kun hän yrittää puhua tärkeää asiaa ja joku päästää pahanhajuinen pierun vasemmalla puolella.
Roomalainen jumala, jolla on seireenin ääni, viktoriaanisen Englannin runoilijoiden sanoitustaidot, fysiikan rajat ylittävä karisma, 22-vuotiaan urheilijan vartalo sekä niin vahva, maskuliininen heteroidentiteetti, ettei hän pelkää näyttää feminiisiä puoliaan tai suudella miestä, ja näiden lisäksi hän on kietonut miljoonat miehet ja naiset ympäri maailman pikkusormensa ympärille,
Mistä te oikein luette noita pettämishuhuja?
Vierailija kirjoitti:
Mistä te oikein luette noita pettämishuhuja?
siis näin keskustelua twitterissä mutta ei tarvi kuin googlettaa damiano ja belen rodriguez (tai jotain) niin löytyy mutta siis on vanhaa juoru ilmeisesti vuodelta 2018 jonka joku on taas ottanut esiin ja jotenkin saanut sen vaikuttamaan uudelta, tää belen on muuten haastatellut bändiä joten tuntevat kyllä toisensa
En tiedä miten youtuben biisintunnistus toimii, mutta nopea se on. Olen nyt pariin kertaan nähnyt Touch Men youtubessa, molemmat poistui alle vartissa.
Ymmärrän kyllä, että halusivat julkaista raakilebiisin old school -tyyliin, mutta ei kai siellä nyt kukaan uskonut etteikö laittomat kopiot leviäisiä kulovalkeana ympäriinsä. Kuuntelukertoja ne siinä menettää paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten youtuben biisintunnistus toimii, mutta nopea se on. Olen nyt pariin kertaan nähnyt Touch Men youtubessa, molemmat poistui alle vartissa.
Ymmärrän kyllä, että halusivat julkaista raakilebiisin old school -tyyliin, mutta ei kai siellä nyt kukaan uskonut etteikö laittomat kopiot leviäisiä kulovalkeana ympäriinsä. Kuuntelukertoja ne siinä menettää paljonkin.
no tämä, toisaalta toi poisto juttu voi tarkoittaa myös sitä että se on jossain vaiheessa tulossa ihan 'kaikkien' saataville
hmm twitterissä näin keskustelun että ilmeisesti tiktokissa joku oli kommentoinut että Touch me tulis ensi viikolla youtubeen väitti että hänellä olisi 'lähteensä' no haluisin uskoo tohon mutta en sitten tiedä
Damiano ilmeisesti tykkää kurvikkaista bruneteista. 🤔
Vierailija kirjoitti:
eikös ihmisillä yleensä ole joku tietty 'malli' josta tykkää?
no Giorgiaa ei ainakaan juorut haittaa eikä jetlag josta kuulemma hirveesti kärsii tuntuu olevan onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös ihmisillä yleensä ole joku tietty 'malli' josta tykkää?
no Giorgiaa ei ainakaan juorut haittaa eikä jetlag josta kuulemma hirveesti kärsii tuntuu olevan onnellinen
Joo, sen postaukset on vaikuttanut oikein onnellisilta, se ei varmaan olis edes pystynyt lähteä Amerikan matkalle aiemmin. Täytyy olla upea tunne vuosien jälkeen että nyt pystyy reissaamaan ja elämä on helpompaa. Mulla on niin hyvä mieli sen puolesta ja niiden molempien ❤️ tyhmää että kurjia juoruja pyörii ympärillä, mutta hyvä että ovat nyt etäisyyden päässä niistä.
siis näin fanclubin postauksen että Ryan Tedder (One Republic) olis puhunut jotain yhteistyöstä Måneskinin kanssa ja nyt kaikki on ihan innoissaan, siis joo ihan kiva bändi mutta mua vaan ei mitkään yhteisprojektit kiinnosta vain Måneskin kiitos!
Vierailija kirjoitti:
siis näin fanclubin postauksen että Ryan Tedder (One Republic) olis puhunut jotain yhteistyöstä Måneskinin kanssa ja nyt kaikki on ihan innoissaan, siis joo ihan kiva bändi mutta mua vaan ei mitkään yhteisprojektit kiinnosta vain Måneskin kiitos!
Mun mielestä tuo kuulostaa kiinnostavalta, jää nähtäväksi minkä tyyppinen yhteistyö se sitten on! Näkyvyyden kannalta ainakin hyvä, ja henkkoht tykkään One Republicista joten tää on jännittävää 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo kuulostaa kiinnostavalta, jää nähtäväksi minkä tyyppinen yhteistyö se sitten on! Näkyvyyden kannalta ainakin hyvä, ja henkkoht tykkään One Republicista joten tää on jännittävää 👀
no joo ennemmin one republic kuin fanclibin eilinen ehdotus Youngblod
ovat näköjään warner bros studioilla kuvataanko se uuden vuoden juttu siellä? vai joku muu?