Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Vierailija kirjoitti:
Mån on kuulemma tarkoitus olla Amsterdamissa promoamassa 19. päivä.
Onkohan musavideo tulossa piakkoin, vai jätetäänkö se lähemmäs levyjulkkaria? Toisaalta jos levy tulee joulukuussa kiertueen alkuun, saadaan ehkä toinen sinkku ensi kuussa, ja video voisi tulla ennen sitä 🧐
jostain noista uusista haastatteluista eilen sai sen käsityksen (tai sitten google kääntäjä ei toimi) ettei levy ole vielä läheskään valmis missähän välissä ehtivät sitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan musavideo tulossa piakkoin, vai jätetäänkö se lähemmäs levyjulkkaria? Toisaalta jos levy tulee joulukuussa kiertueen alkuun, saadaan ehkä toinen sinkku ensi kuussa, ja video voisi tulla ennen sitä 🧐
jostain noista uusista haastatteluista eilen sai sen käsityksen (tai sitten google kääntäjä ei toimi) ettei levy ole vielä läheskään valmis missähän välissä ehtivät sitä tehdä?
Oho! Käsitin että se oli hyvin pitkälle suunniteltu jo keväällä ekan levyn julkistamisen aikaan ja antoivat kyllä ymmärtää aiemmin että homma olisi purkissa. Tietysti on voitu tulkita epämääräisiä somepäivityksiä väärin. Olisko lisää linkkejä eilisen haastatteluihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole IWBYS ja Mammamia samat. Paljon samaa ja aivan varmasti IWBYS on toiminut pohjana, josta biisiin on ammennettu. Mun mielestä Mammamia on IWBYS 2.0.
Tai sitten ne ovat saman biisin eri versioita, joita on tekovaiheessa palloteltu ja pohdittu, kumpi on parempi ja aikanaan päädytty iwbysiin. Nyt laitettiin ulos se toinen versio.
Luultavasti bändillä ei ole kerta kaikkiaan ollut aikaa keskittyä studio- ja sävellyshommiin.
IWBYS on kirjoitettu joskus 2019 ja se on tainnut saada lopullisen muotonsa bändin Lontoon-reissun inspiraationa. Tästä oli juttua myös siinä Genius-haastattelussa.
Mammamia on kirjoitettu välittömästi Euroviisukokemuksen jälkeen, joten ajallisesti näillä on eroa melkoisesti. Toki on varmaan haettu molempiin tansittavaa klubisoundia, mutta ei niissä nyt loppujen lopuksi kovin paljon samaa ole.
Spit your love on me
I’m on my knees and I can’t wait to drink your rain.
Ymmärtäisin Damianon puhuvan squirttaamisesta, sylje rakkautesi minulle, olen polvillani odottamassa, kun se tulee. Ei siinä mitään, sade usein kuvaa esim. ork kua.
Vähän niin kuin laulussa sanotaan, että avaa porttisi puutarhasi ja mä tulen niinkuin sade.
Miten muut tulkitsevat tämän?
Vierailija kirjoitti:
Spit your love on me
Ymmärtäisin Damianon puhuvan squirttaamisesta, sylje rakkautesi minulle, olen polvillani odottamassa, kun se tulee. Ei siinä mitään, sade usein kuvaa esim. ork kua.
Vähän niin kuin laulussa sanotaan, että avaa porttisi puutarhasi ja mä tulen niinkuin sade.
Kyllä Damiano on saanut vaikutteita Pelle Miljoonalta. 😂😂😂😂
Kyllä vihjailevia lyriikoita on Suomessakin ja muualla maailmassa ollut aikojen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se oli joku italiankielinen joko rollingstonesin tai vanityfair en nyt pysty etsimään kun työt estää
Vierailija kirjoitti:
Spit your love on me
Näin tai sitten ihan kirjaimellisesti sylkemisestä se*suaalisessa kontekstissa (vrt IWBYS-video). Ja nautinto toimii myös vertauskuvana ihmisten ihailulle ja Damianon lupaukset olla polvillaan odottamassa/tehdä mitä vain käsket kuvaavat bändin suhdetta tähän yleisön miellyttämiseen. Rajojenkin yli mennään, joko orgastisesti tai soveliaisuussääntöjä rikkoen.
Eikös se ollut niin, että everything is about s*x, except s*x, which is about power.
Vierailija kirjoitti:
Siis Mammamia on tietenkin selvä anthem TÄLLE KETJULLE! <3
Oh mamma mamma mia
- no siis AV-MAMMA ja äiti noin ylipäänsä - mamma mian kirjaimellinen käännös on "äitini"
- plus tätä tulkintaa tukee Thomasin ja Vicin hot moms -stoori muutaman viikon takaa
Spit your love on me
I’m on my knees and I can’t wait to drink your rain
- no siis tässä alistutaan meidän rakkaudelle täydellisesti
- ja halutaan tietenkin juoda (tai edes vähän lipaista) jotain kosteaa (sooooooriiiiiiii)
I’ll keep the secret if you let me get a taste
- mutta pidetään tämä ketjun ja bändin välisenä salaisuutena
- tai sitten se on salaisuus, että me kirjoitellaan täällä näin kosteita juttuja jota D janoaa
Tell me your limits and we’ll cross that line again
- ja tietenkin D rakastaa rajojen rikkomista ja meidän kestämisen rajojen koettelua
Give me a command and I’ll do what you ask
- tämähän on jo selvää, että ketjun toiveet tulevat toteutetuksi - jopa sitä paidatonta JA housutonta kuvaa myöten - eikä muuten saatu pelkkää Damianoa vaan kaikki muutkin
cause my favourite music’s your ah - ah
- ja D nauttii meidän nautinnosta
Give me a command and I’ll do what you ask cause I love when you sing out loud
Oh mamma mamma mia
- ai kamala/järveen/mamma mia! -reaktiot ovat Damianon inspiraation lähde
(ja tämä on sitten täysin kieli poskessa kirjoitettu tulkinta, ennen kuin kukaan pöyristyy)
Tarkemmin ajatellen tämä on kyllä aivan mahdollinen tulkinta 😎
Kertsi taitaa puhua squirttaamisesta nyt kun mainitsitte 😁 Rajan ylittäminen = stimulointi niin, että lähtee 💦 Mutta pidetään squirttaustaipumus salassa😇
Tämä keskustelu on mulle a bit too much tähän aikaan aamusta. Menen jäähylle -->
-ap
lol tumbrl:sta
Mammamia, also known as' Damiano eats pussy anthem' lol
Ensisijaisesti luen kertsit ihan suoraan kink- ja dom/sub-sisällöksi sovittuine rajoineen, mutta niissä voi nähdä myös yleisön ja bändin suhteen - roolit kummin päin vain.
Jos kaukaa haetaan, nuo tietyt rivit voisi lukea vaikka fanin ehdotteluiksi - bändi asettaa rajansa, fanit hölmöilee vaikka ei saisi koskea jne, tai se varsin värikäs, joskin toivottavasti vitsaileva kielenkäyttö mitä hurjimmissa fanikommenteissa näkyy - mutta siitä ei sentään ainakaan virallisen selityksen mukaan ole kyse, eikä se oikein sovi jatkuvan minäperspektiivin takiakaan.
Jep, tähän on laajemminkin kiinnitetty huomiota - For your loven ” I wanna swim between your thighs” ja nyt tämä 👅✌🏻
Tässä hornypolice Damiano sakottamassa kaikkia syntisistä ajatuksistamme:
https://www.instagram.com/p/CUsqSALNE06/?utm_medium=copy_link
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole IWBYS ja Mammamia samat. Paljon samaa ja aivan varmasti IWBYS on toiminut pohjana, josta biisiin on ammennettu. Mun mielestä Mammamia on IWBYS 2.0.
Tai sitten ne ovat saman biisin eri versioita, joita on tekovaiheessa palloteltu ja pohdittu, kumpi on parempi ja aikanaan päädytty iwbysiin. Nyt laitettiin ulos se toinen versio.
Luultavasti bändillä ei ole kerta kaikkiaan ollut aikaa keskittyä studio- ja sävellyshommiin.
IWBYS on kirjoitettu joskus 2019 ja se on tainnut saada lopullisen muotonsa bändin Lontoon-reissun inspiraationa. Tästä oli juttua myös siinä Genius-haastattelussa.
Mammamia on kirjoitettu välittömästi Euroviisukokemuksen jälkeen, joten ajallisesti näillä on eroa melkoisesti. Toki on varmaan haettu molempiin tansittavaa klubisoundia, mutta ei niissä nyt loppujen lopuksi kovin paljon samaa ole.
Se on vaan toi Måneskin-basso, joka saa kuulostamaan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on mulle a bit too much tähän aikaan aamusta. Menen jäähylle -->
-ap
Mä näen aina tässä kohtaa Ethanin kohauttamassa olkapäitään (mikä ei helpota jäähdyttelyä ollenkaan).
Badabim badabum mikä veisu!
Kyllä riittää ja ihmeteltävää taas hetkeksi.
Kertosäe kertoo kyllä varmasti squirttaamisesta.. I’ll drink your rain 😶
Rakastan kaikkea mitä Må tekee, mutta niinikään minäkin kaipaisin jotain sellaista balladia joka saa sydämen itkemään verta ja silmät kyyneliä. Koska se olis jotain mitä ei hetkeen olla nähty.
Paljon mielenkiintoisia analyysejä heti aamusta, hyvä hyvä. 😄 Itse en ehdi nyt sen syvällisemmin analysoida, kun työt on pakko hoitaa, mutta todettakoon kuitenkin että juma, mikä banger! 🔥🤘 Mä kyllä tykkään ja polvi nousee. Bassokuvio on mahtava. Tämä on myös taattu live-hitti, tässä on mahtava energia. Mielestäni kertsi ("Spit you love on me" jne) muistuttaa aika paljon IWBYS:ia, mutta ei juurikaan muuten. Hieman enemmän melodiaa tässä voisi tietysti olla, Damiano laulaa melko lailla samaa nuottia läpi koko biisin, mutta toisaalta se sopii biisin luonteeseen, tää on sellainen menobiisi, jossa ei mitata laulutaitoa niinkään, vaan annetaan vain palaa ja kaikki joraa.
Mutta, kuten monet muutkin ovat todenneet, toivon että uudella albumilla on muutakin kun tämän tyyppisiä jorausbiisejä. Saisi olla raskaampaakin tuotantoa, tyyliin Lividi Sui Gomiti tai miksei Zitti E Buoni, mutta kaikista eniten toivon jotain Torna Di Casan, Vent'Annin tai Le Parole Lontanan tyylistä. Tai näiden välimuotoa, tyyliin La Paura del Buio. Ja mielellään italiaksi. Mielellään kaikkia näitä. Teatro D'Ira vol 1 on itse asiassa just täydellinen paketti, josta löytyy kaikki nämä tyylit. Lisää sellaista.
rumba lehti kirjoittaa uudesta sinkusta saa nähdä milloin muut mediat täällä musiikista eikä vaan alastomuudesta
Joku ihana Tumblrissa on kääntänyt tuon Italialaisen lehtijutun paremmin kuin Google:
https://maneskinss.tumblr.com/post/664417319397769216/m%C3%A5neskin-com…
Uskon tähän tulkintaan 100%