Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22164)
Meikit ei tosiaan ole imartelevimmasta päästä... asu vaihtuu taas lavalle, meikki on varmaan siihen sovitettu.
Hottis-Ethanillakin ketjut ja remmit muuttuu vaan massiivisemmaksi koko ajan 👀
ilmeisesti Suomessakin on preparty aiaki se måneskinofficialfinland ig päivittää sieltä
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Oon jo monta kertaa maininnut, että Ethan on alkanut viehättää yhä enemmän viime aikoina. Ja olen todennäköisesti jo loikannut Ethan-leiriin. En olisi vielä Euroviisujen jälkeen uskonut.
Joku Damianon viime aikojen sekoilussa häiritsee mutta Ethanista on puolestaan kuoriutumassa ihan erilainen seksijumala.
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti Suomessakin on preparty aiaki se måneskinofficialfinland ig päivittää sieltä
Kiitos tiedosta! Alkoi jo epäilyttää koko homma 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Oon jo monta kertaa maininnut, että Ethan on alkanut viehättää yhä enemmän viime aikoina. Ja olen todennäköisesti jo loikannut Ethan-leiriin. En olisi vielä Euroviisujen jälkeen uskonut.
Joku Damianon viime aikojen sekoilussa häiritsee mutta Ethanista on puolestaan kuoriutumassa ihan erilainen seksijumala.
miten se on sekoillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Thomaksen takki on hieno! Mutta onko se taas pöllinyt sen Vicin rekistä, hiukan pienen näköinen 😄
Voi olla, mutta niin on Damianokin pöllinyt Vicin crop topin 😂 Vicillä oli toi päällä jollain kesän festarikeikalla.
Vastaan alkuperäiseen epäilyyni: tässä uudessa promokuvassa Thomaksen takki on Vicillä 😁
tässä italiankielinen haastattelu (googlekääntäjä toimii) uudesta biisistä tänään antaneet haastatteluja Berliinissä
https://music.fanpage.it/maneskin-tornano-con-mammamia-prendiamo-in-gir…
esiintyvät nyt ja Mammamia kuulemma esittettiin jo, yksi fani sanoi sitä että sexy
Rakastan Mammamiaa. Victorian bassokuvio on ihana, Damiano laulaa osittain ihan uudella tavalla ja biisin rakenne on tietenkin taas erikoinen.
Sanat on kyllä kirjoitettu suoraan Tumblrin SILLE puolelle 🙈🙈🙈
Tai siis moni on kritisoinut sanoja jotenkin noloiksi ja pinnallisiksi, mutta mun mielestä ne on nimenomaan tosi haastavat tulkita. Biisi käsittelee sekä julkisuutta että italialaisuutta että Damianon omaa kokemustaan viisujen jälkeen että bändistä käytävää some-keskustelua JA VIELÄ konkreettisesti sub/dom-suhteen dynamiikkaa.
Tätä ihmiset eivät tunnu ymmärtävän: For Your Love, IWBYS ja nyt myös Mammamia eivät kerro pelkästään seksistä, vaikka toki myös siitä.
mitäs tykkäsitte? mä tykkäsin tosi paljon - sanat oli ehkä hieman hehe
mutta live Berliinissä oli kuulemma hieno
ja joku saksalainen fani oli kuulemma oli niiden kanssa samoissa bileissä ei ainakaan vielä kertonut mitä niissä tapahtui (harmi)
ja Giorgian yksi uusimmista seurattavista joku chiaraagraziaoo (myös Vic seuraa sitä) laittoi instatarinaa Damianon ja Giorgian kanssa taksissa
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Mammamiaa. Victorian bassokuvio on ihana, Damiano laulaa osittain ihan uudella tavalla ja biisin rakenne on tietenkin taas erikoinen.
Tai siis moni on kritisoinut sanoja jotenkin noloiksi ja pinnallisiksi, mutta mun mielestä ne on nimenomaan tosi haastavat tulkita. Biisi käsittelee sekä julkisuutta että italialaisuutta että Damianon omaa kokemustaan viisujen jälkeen että bändistä käytävää some-keskustelua JA VIELÄ konkreettisesti sub/dom-suhteen dynamiikkaa.
Tätä ihmiset eivät tunnu ymmärtävän: For Your Love, IWBYS ja nyt myös Mammamia eivät kerro pelkästään seksistä, vaikka toki myös siitä.
samoilla linjoilla mä kyl tykkää sanoista he ja just siit en rakenne on ei niin tavallinen
En jaksanut valvoa, mutta kuuntelin nyt aamulla heti ja huh huh 🥵 Tykkään kovasti, on tarttuva bängeri!
Lyriikoista löytyy selitys myös tähän kuvissa viime aikoina vilahdelleeseen eleeseen 👅✌🏻
Spread your love for me
I’m on my knees and
Can’t wait to drink your rain
I’ll keep the secret if
You’ll let me get a taste
Tell me your limit and
I’ll cross the line again
Give me a command and I’ll do as you ask
My favourite music is your ah ah
Biisissä on toki toinenkin taso jos haluaa harrastaa lyriikka-analyysia, mutta mä olen juuri nyt liian pökerryksissä kuultuani heti aamutuimaan Damianon laulamassa tuota että nyt ei irtoa ajatukset sanoiksi 🤯
Mammamia = IVBYS, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri, paljon hyvin pointteja. Sydän meni hiukan ruttuun kun kuuntelin ekan säkeistön sanoja, ESC voiton jälkeinen kalabaliikki oli kyllä ihan kökkelö turhuus.
Ja toisaalta mitä pahaa siinäkään olisi jos sanoitus käsittelisi pelkästään s*ksiä, kautta historian pop- ja rockmusiikin lyriikat ovat kierrelleet sekä emotionaalisen että fyysisen rakkauden erilaisten ilmentymien ympärillä 🤷🏼♀️
Tykkään biisistä. Hitti. Silti toivon että seuraava sinkku olisi Torna a casan, La paura sen buion tai Vent’annin tyyppinen 🥺
Oletteko huomanneet kuin Robin P ottanut vaikutteita Damianon tyylistä?
Vierailija kirjoitti:
Ethanin syntymäpäivä! 🥳💜
Voi Ethan ❤❤❤ I feel the beat of drum ❤❤❤
Nyt on Damianolla ne leggarit, joita eilen toivoin.
😍😋😋😋😋😋😋😋😋😋
Ethan - hot
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1446192289781624835