Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Idde kirjoitti:
Alan olla siinä uskomuksessa että oon heteron sijaan damianoseksuaali:
https://damianosworld.tumblr.com/post/658127068232630272/some-black-and…
toi oli hyvä; damianoseksuaali
5.8 taitaa olla seuraava keikka jossain festareilla oisko Belgiassa?
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt tällä viikolla juuri kirjoittelemaan tänne, mutta tiedoksi, että olen avannut jokaisen linkin ja nauttinut muutenkin teidän juttujen seuraamisesta. Kiitos varsinkin Iddelle aktiivisuudesta!
Olisipa jotain sutinaa taas Måneskinin suunnalla. Olen tainnut addiktoitua bändin stalkkaamiseen...
Join the club sister, mulla on rutiini missä järjestyksessä käyn päivittäin läpi tän keskustelun, sosiaaliset mediat, tumblr ym. 😁😁
Uudempaa konserttitallennetta edelleen odotellessa, tässä on kooste klassikoksi tulleesta kultaketju-Pyro-konsertista. Aikaa ennen Ballo della Vitaa, eli cover-keikka, mutta jotenkin tosi kiva energia, vaikka videon laatu on välillä mitä on <3
Epäonninen Kiss This -esitys samalta keikalta, mutta ammattimaisesti hoitui mikkiongelmat. Varoitus kiljunnasta kameran vieressä :D
Oon katsonut tämän eilisen storyn laittoman monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt tällä viikolla juuri kirjoittelemaan tänne, mutta tiedoksi, että olen avannut jokaisen linkin ja nauttinut muutenkin teidän juttujen seuraamisesta. Kiitos varsinkin Iddelle aktiivisuudesta!
Olisipa jotain sutinaa taas Måneskinin suunnalla. Olen tainnut addiktoitua bändin stalkkaamiseen...
Aina ei tosiaan ehdi kirjoitella niin aktiivisesti, mutta on mahtavaa kun täältä löytää kaiken oleellisimman infon ja linkit. <3
Idde kirjoitti:
Muka ”completely straight”. En usko.
Ja tämä kaikella rakkaudella siis 😁
Kiva haastis.
Fanitapaamisista kyllä näkee, että naiset sytyttää. Varsinkin tietyn tyyppiset. Katse ja hymy menee tietyllä tapaa, kun on rintava kaunis nainen. Miesten kanssa on asiallinen ja vähän etäinen.
Idde kirjoitti:
Kiva haastis.
Onhan sekin vähän hassua, ettei uskota mitä ihminen itse sanoo, koska tulee jotkut tuntemukset. Eikö se koko hänen koko pointtikin ole ollut, että heteromieskin voi olla feminiininen. Olisi myös erikoista että kun heidän viestinsä on vapaus olla juuri sitä mitä oikeasti on, hän valehtelisi tuollaisesta asiasta. Ihan sama siis minullekin, kunhan kommenton...
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Kiva haastis.Fanitapaamisista kyllä näkee, että naiset sytyttää. Varsinkin tietyn tyyppiset. Katse ja hymy menee tietyllä tapaa, kun on rintava kaunis nainen. Miesten kanssa on asiallinen ja vähän etäinen.
Ensimmäiseen huomioon en osaa sanoa, mutta miesten kanssa fanikuvissa on mun mielestä näkynyt enemmän sellasta hyvä jätkä -meininkiä, kättä rennosti harteilla. Naisten kanssa on varovaisemman oloinen. Olisko syynä sitten se mitä D on toistellut viime aikoina, että nimenomaan naiset änkeää välillä liian iholle.
Onko teillä muuten sellaisia comfort-biisejä Måneskinilta, jos niin mitä?
Jos vituttaa rankasti kuten tänään, soi ZeB, IWBYS, In nome del patre, lividi sui gomiti, la paura del buio.
Jos haluaa itselleen paremman olon, siihen toimii ZeB, IWBYS, L’Altra Dimensione, Coraline, Somebody Told Me, Chosen ja Recovery. Ja oikeastaan kaikki muutkin. 😁
Jos joku jaksaa lukea, tässä on pohdittu sitä miksi jotkut miehet tuntuvat kovin suivaantuvan naisten Damiano- himosta... palstailmiö kun on.
https://aninjusticemag.com/the-male-gaze-vs-female-gaze-56ed585864ac
Idde kirjoitti:
Onko teillä muuten sellaisia comfort-biisejä Måneskinilta, jos niin mitä?
Jos vituttaa rankasti kuten tänään, soi ZeB, IWBYS, In nome del patre, lividi sui gomiti, la paura del buio.
Jos haluaa itselleen paremman olon, siihen toimii ZeB, IWBYS, L’Altra Dimensione, Coraline, Somebody Told Me, Chosen ja Recovery. Ja oikeastaan kaikki muutkin. 😁
Paura del Buio ja ZeB on mun kiukkumusiikkia, hyvän mielen musaa sitten taas Lasciami Stare, L'altra Dimensione, Moriro da Re, For Your Love, lohtumusaa Torna a Casa ja Coraline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Kiva haastis.Fanitapaamisista kyllä näkee, että naiset sytyttää. Varsinkin tietyn tyyppiset. Katse ja hymy menee tietyllä tapaa, kun on rintava kaunis nainen. Miesten kanssa on asiallinen ja vähän etäinen.
Ensimmäiseen huomioon en osaa sanoa, mutta miesten kanssa fanikuvissa on mun mielestä näkynyt enemmän sellasta hyvä jätkä -meininkiä, kättä rennosti harteilla. Naisten kanssa on varovaisemman oloinen. Olisko syynä sitten se mitä D on toistellut viime aikoina, että nimenomaan naiset änkeää välillä liian iholle.
Naisen kuitenkin huomaa sen sekunninsadasosakatseen ja hymyn, joka vilhtaa joskus erityisen viehättävän naisen lähellä. Sellainen tiedostamaton ele, joka vetää mahaan perhosia. Yrittää kyllä, ja onnistuu kun usein, olemaan varovaisen neutraali, ettei fanit karkaa päälle. Homomiesten lähestyessä olen ollut näkevinäni pienen torjuvan epämukavuusvivahteen ilmeesdään tai olemuksessaan, vaikka onkin ystävällinen. Erikseen sitten olantaputus"kaverit" tai faninaisten siipat, kuten nyt vaikka Blind Channel Euroviisuissa, hehheh.
argh, tuli hulluja kirjoitusvirheitä. Uusiksi:
Naisena kuitenkin huomaan sen sekunninsadasosakatseen ja hymyn, joka vilahtaa joskus erityisen viehättävän naisen lähellä. Sellainen tiedostamaton ele, joka vetää mahaan perhosia. Yrittää kyllä, ja onnistuu kun usein, olemaan varovaisen neutraali, ettei fanit karkaa päälle. Homomiesten lähestyessä olen ollut näkevinäni pienen torjuvan epämukavuusvivahteen ilmeessään tai olemuksessaan, vaikka onkin ystävällinen.
Erikseen sitten faninaisten siipat tai muut "olantaputuskaverit", kuten nyt vaikka Blind Channel Euroviisuissa, hehheh.
Yritän linkata tänne videota Ethanista lumiukko-boksereissa, muttei mene tarkastuksen läpi! :) Ehkä ollutkin jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Kiva haastis.Onhan sekin vähän hassua, ettei uskota mitä ihminen itse sanoo, koska tulee jotkut tuntemukset. Eikö se koko hänen koko pointtikin ole ollut, että heteromieskin voi olla feminiininen. Olisi myös erikoista että kun heidän viestinsä on vapaus olla juuri sitä mitä oikeasti on, hän valehtelisi tuollaisesta asiasta. Ihan sama siis minullekin, kunhan kommenton...
Se itsevarmuus olla ja tehdä mitä huvittaa, eikä miettiä mitä tuntemuksia se herättää, vasta seksikästä onkin. Näin heteronaisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Yritän linkata tänne videota Ethanista lumiukko-boksereissa, muttei mene tarkastuksen läpi! :) Ehkä ollutkin jo täällä.
Yritä uudestaan!
Mun kaikki vähän friskymmätkin linkit on kyllä tulleet läpi 😁
Giorgian tarinoissa oli runo jossa sanottiin yksinkertaisesti: Amarti m'affatica. Sinun rakastaminen väsyttää minua. En tiedä jakaako näitä ilman suurempaa merkitystä, vaikka varmasti tietää että niihin sellaisia luetaan.
Täällähän ollaan näköjään taas uudella tuhatluvulla. 😃
Minä en edes tiennyt, kuka Damiano David on ennen kuin googletin hänen nimensä ja luin hänestä internetistä. Ja kun näin hänestä ensimmäiset kuvat (tosin melko pienessä muodossa) niin luulin, että hän on nainen mutta ilmeisesti hän onkin mies.