Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Minua ihmetyttää miten paljon 'uusia vanhoja' kuvia Damianosta löytyy joka päivä instasta eri tileiltä joita seuraan. Mistä ne niitä oikein kaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giorgian tarinoissa oli runo jossa sanottiin yksinkertaisesti: Amarti m'affatica. Sinun rakastaminen väsyttää minua. En tiedä jakaako näitä ilman suurempaa merkitystä, vaikka varmasti tietää että niihin sellaisia luetaan.
Sillä on aika usein näitä runopostauksia stooreissa. En oikein osaa sanoa, pitäisikö niistä yrittää löytää jotain rivienvälimerkityksiä, vai onko vaan tekstejä joihin on sillä hetkellä tykästynyt.
On juuri saanut taas paljon runokirjoja lahjoituksina, joko suoraan runoilijoilta, ihailijoilta tms. Yhden sai henkilöltä, joka oli merkannut viestiin vain nimen Lucrezia. Damianon exän nimi oli Lucrezia (en jaksa tarkistaa kirjoitanko oikein nimen) ja hänkin on instassaan kiinnostunut runoista. Tämä Lucrezia oli lähettänyt muutakin kaunista pientä, jota ei näytetty. Giorgia ilmaisi olevansa hyvin utelias kirjan suhteen, joka on kai jokin rakkausrunokirja. Olikohan se itse Lucrezia, vai joku muu? :)
kun näin noi stoorit niin olin että onkos Damianon exä lähettänyt sille lahjoja lol
Vilkaisin utelaiaisuutta sen ig ja on nyt rakastunut johonkin uuteen hemmoon.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää miten paljon 'uusia vanhoja' kuvia Damianosta löytyy joka päivä instasta eri tileiltä joita seuraan. Mistä ne niitä oikein kaivaa?
Tää on mullekin vähän mysteeri. Paljon on tietysti sellasia mitkä on aikoinaan julkastu vaan bändiläisten stooreissa tai jossain medioissa ja niitä on aina jollakin tallennettuna, mutta jotkut kaivelee selvästi bändin lähipiirin ja kaverien instat läpi myös. Pian euroviisujen jälkeen näin jotain keskustelua siitäkin, että bändi oli poistanut tileiltään yhtäkkiä paljon vanhoja kuvia. Sehän ei auta, ne on aina jollain...
Vierailija kirjoitti:
kavereiden, sukulaisten ja exien tileiltä kuulemma. Askista löytynyt paljon mm, luin jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ovat niitä samoja. Ketjulaisilla on vaan menneet sekä silmät likinäköön - että lähimuisti.
nää on ihania kuvia Damianosta ja Thomaksesta lapsien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Muka ”completely straight”. En usko.
Ja tämä kaikella rakkaudella siis 😁
Kiva haastis.Onhan sekin vähän hassua, ettei uskota mitä ihminen itse sanoo, koska tulee jotkut tuntemukset. Eikö se koko hänen koko pointtikin ole ollut, että heteromieskin voi olla feminiininen. Olisi myös erikoista että kun heidän viestinsä on vapaus olla juuri sitä mitä oikeasti on, hän valehtelisi tuollaisesta asiasta. Ihan sama siis minullekin, kunhan kommenton...
Se itsevarmuus olla ja tehdä mitä huvittaa, eikä miettiä mitä tuntemuksia se herättää, vasta seksikästä onkin. Näin heteronaisen näkökulmasta.
Ilmankos heteronaiset roikkuvat kimpussani ja poistavat koko ajan seksikkäitä viestejäni. Kun en ole completely straight ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ehtinyt tällä viikolla juuri kirjoittelemaan tänne, mutta tiedoksi, että olen avannut jokaisen linkin ja nauttinut muutenkin teidän juttujen seuraamisesta. Kiitos varsinkin Iddelle aktiivisuudesta!
Olisipa jotain sutinaa taas Måneskinin suunnalla. Olen tainnut addiktoitua bändin stalkkaamiseen...
Aina ei tosiaan ehdi kirjoitella niin aktiivisesti, mutta on mahtavaa kun täältä löytää kaiken oleellisimman infon ja linkit. <3
Totta. Aivan mahtavaa. Olen sivulla 8 menossa.
Huomiseen, ihastelijat! Kivaa jutustelua ollut taas 💜
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Kiva haastis.Onhan sekin vähän hassua, ettei uskota mitä ihminen itse sanoo, koska tulee jotkut tuntemukset. Eikö se koko hänen koko pointtikin ole ollut, että heteromieskin voi olla feminiininen. Olisi myös erikoista että kun heidän viestinsä on vapaus olla juuri sitä mitä oikeasti on, hän valehtelisi tuollaisesta asiasta. Ihan sama siis minullekin, kunhan kommenton...
Se itsevarmuus olla ja tehdä mitä huvittaa, eikä miettiä mitä tuntemuksia se herättää, vasta seksikästä onkin. Näin heteronaisen näkökulmasta.
Ilmankos heteronaiset roikkuvat kimpussani ja poistavat koko ajan seksikkäitä viestejäni. Kun en ole completely straight ainakaan.
Mikset sitten tule meidän puolelle ihastelemaan, kun selkeästi Damianosta myös tykkäät. Vai onko naiset vain lajina inhottavia?
Vierailija kirjoitti:
nää on ihania kuvia Damianosta ja Thomaksesta lapsien kanssa
Nää pikkufanien kanssa otetut kuvat on mulle aina ihan liikaa 🥺
Hyvää yötä, rauhallista on taas ollut. Toivotaan että sama jatkuu!
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Mikset sitten tule meidän puolelle ihastelemaan, kun selkeästi Damianosta myös tykkäät. Vai onko naiset vain lajina inhottavia?
Väöliilä Winner on kyllä absooluuttisen suora ja välillä homo, joten otappa tuosta nyt selvää ;)
Kyllä tuo Euroviisujen aikainen look oli sexympi.
Tänään vähän hiljaisempi päivä tästä osoitteesta, lomallejääminen on aina stressaavaa ja nyt ei vaan irtoa.
Palataan huomenna toivottavasti jo lomamoodissa 💕
Hyvää yötä Marlenat, Coralinet, Immortalit ja patonkiosaston naiset!
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Miten jännää onkaan elämäsi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giorgian tarinoissa oli runo jossa sanottiin yksinkertaisesti: Amarti m'affatica. Sinun rakastaminen väsyttää minua. En tiedä jakaako näitä ilman suurempaa merkitystä, vaikka varmasti tietää että niihin sellaisia luetaan.
Sitä enne oli kai jokin ns. rakkaudentunnutsutsruno, joten siihen liittyisi luontevasti kuitenkin.
Nyt kun suhde on julkisuudessa ja muutenkin aika intiimiä tietoa Giorgialta, olisi jopa fiksua laittaa niitä romattisia yhteiskuvia julkisuuteen.
Mietin tuota jossain kohtaa, että kumpi olisi PR-näkökulmasta fiksumpaa, postata faneille jotain söpöilyä ihailtavaksi, vai pitäytyä tuolla ehdottomalla privaattilinjalla kuvien suhteen. Silti ihan sama kumpi olisi "fiksumpaa", toivon että saavat toimia sen suhteen ihan niin kuin heistä parhaalta tuntuu, ilman mitään pr-painostuksia.
Giorgia on se joka selkeämmin haluaa tuoda suhdetta esille, en tiedä oliko tästä sitten joitain ristiriitoja entisen managerin suhteen. Jostain sellaista luin, mutten muista mistä. Hassulta vaikuttaa sekin että jopa paparazzikuvissa ovat todella etäällä toisistaan, eivätkä juuri kommunikoi, ilmeisesti varulta. Myönnän, olen huono ihminen ja niitä katsonut. Nykyään suhde on kuitenkin julkinen. Viimeisimmässä kuitenkin sentään kävelivät vierekkäin.
joo näin tumbrl:sta jonkun 'tosifanin' väittäneen ettei Marta tykännyt että ne tois suhteen julkisuuteen mutta Giorgia muka painosti jne..en kyllä ymmärrä totakaan ajatusta jos piti paikkansa managerin salailuhalu eli oisko pitänyt valehdella aina olevansa sinkku? ei se musta kovin rehellistä touhua olisi?
No, mutta jos ei mistään kovin vakavasta ole kysymys, niin onhan se kovin aikaavievää selitellä jostain akasta. Musiikki on pääasia.
Idde kirjoitti:
Onko teillä muuten sellaisia comfort-biisejä Måneskinilta, jos niin mitä?
Jos vituttaa rankasti kuten tänään, soi ZeB, IWBYS, In nome del patre, lividi sui gomiti, la paura del buio.
Jos haluaa itselleen paremman olon, siihen toimii ZeB, IWBYS, L’Altra Dimensione, Coraline, Somebody Told Me, Chosen ja Recovery. Ja oikeastaan kaikki muutkin. 😁
Ihana Idde, kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on aika usein näitä runopostauksia stooreissa. En oikein osaa sanoa, pitäisikö niistä yrittää löytää jotain rivienvälimerkityksiä, vai onko vaan tekstejä joihin on sillä hetkellä tykästynyt.
Vähemmän potentiaalisia rivienvälimerkityksiä tuossa on, kuin suurimmassa osassa muuta pohdintaa :) Eihän me tiedetä minkälainen suhde heillä on, muttei senkään olettaminen, että se on loistava ja ilman ongelmia ja molemmat ovat ihania ja aina ymmärtävät toisiaan heijastele kovinkaan hyvin todellista elämää.
Eikä tämä siis ole mitenkään minun asiani, tai taisteluni.
Näin on. Ihmissuhteet ja varsinkin parisuhteet eivät ole helppoja ja murheista vapaita. Mutta, kun vaikeuksista selvitään, niin se ikäänkuin hitsaa suhteen vielä kestävämmäksi.
Ah, ok :)