Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Thomas näkyy vielä omalla tilillään seuraavan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan jo ollu täällä, mutta måneskin ei seuraa enää BC'tä instassa?
En oo varma, onko tätä jo käsitelty täällä, ehkä ei? Itse törmäsin tietoon tumblrissa vähän aikaa sitten.
ai kyl ne viel muutama viikko sitten seurasi muistaakseni, Thomas seuraa omalla tilillään niitä muistaakseni Victoriakin on ennen seurannut?
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, että joku yksittäinen ihminen saa harrastaa täysin oman mielensä mukaista sensuuria näin suurella foorumilla.
On kyllä aika erikoista.
Vierailija kirjoitti:
On lopettanut kaikkien muidenkin edustajien seuraamisen, kuten Ranskan, Sveitsin ja Ukrainan. Ei mitään henkilökohtaista ainakaan.
juu ei varmaan jos ovat Ukrainankin seuraamisen lopettanut
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli kiva että viimein yle kirjoittaa jotain Måneskinistä
https://yle.fi/uutiset/3-12026558
vaikka juttu painottuikin aika paljon Blind Channeliin ja heidän kommentteihin. Toki Måneskinin haastattelun saaminen olisi ehkä vaatinut liikaa vaivaa?
Yllättävää jutussa oli, että sitä edellistä, Hollannin voittajaa oli striimattu tosi paljon. Itse muistan hänet vaan viisufinaalista pisteenlaskua odotellessa ajatuksella "eikö tämä vinkuna ikinä lopu".
Vierailija kirjoitti:
On lopettanut kaikkien muidenkin edustajien seuraamisen, kuten Ranskan, Sveitsin ja Ukrainan. Ei mitään henkilökohtaista ainakaan.
minusta omituista silti.
Ainakaan silloin kun itse katsoin pari kuukautta sitten ei kukaan muu jäsenistä seurannut Blind Channeliä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Nyt Euroviisu-yhteyksiä ei ole hyvä korostaa enää, sama tilannehan on BC:lläkin. Ja siis olen itse iso viisufani, mutta sitä mieltä, että viisuleimaa ei kannata ottaa ja ei sellaista kyllä ole Måneskinille näköpiirissäkään minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minusta omituista silti.
Kaikkien kanssakilpailijoiden seuraamisen lopettaminenko? Kuka tuota tiliä edes hallinnoi? Voihan tuosta saada sellaisen kuvan, että haluavat irtaantua koko Euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhaa valittaa viestien poistomekanismista, jos itse väärinkäyttää kyseistä toimintoa ihan yhtä lailla omaan agendaansa sopivasti. Ei, se ei tee siitä yhtään sen oikeampaa, että luulee poistattavansa vääriä mielipiteitä.
Yritetäänpä vielä kerran vääntää rautalangasta. Tämä on hyvän mielen keskusteluketju faneille. Sinun antisi on haastaa riitaa, aiheuttaa eripuraa ja lietsoa negatiivisuutta ketjussa, jonka nimi on IHASTELUKETJU. Joko tajuaisit?
En ole haastanut riitaa, muutaman kommentin olen kirjoittanut joissa kyseenalaistin mm. musiikkivideon överiyden. Täällä keskustelee useampi henkilö. Joko tajuaisit?
Muutama taitaa siinä tapauksessa olla suhteellinen käsite, sillä kirjoitustyylisi on tullut varsin tutuksi.
Asiallisia kritiikkejä ei kukaan ketjuvakkari varmasti poistata.
On poistattanut, sillä jotkut luulevat jonkun kommentin olevan tietyltä näppikseltä peräisin ja poistattavat ns. varmuuden vuoksi. Lukemattomia asiallisia kommentteja puolesta ja vastaan on poistunut, koska ketjun fanaattisimmat ihastelijat ovat muuttuneet asiattoman kommentoinnin myötä liian herkiksi ihan normaalillekin keskustelulle, johon kuuluu myös kritiikki.
Ja höpö höpö. Täältä poistuu roppakaupalla viestejä, joihin ei sisälly kritiikkiä. Esim omiani on poistunut tältä päivältä, ja niissä ihastelin palkinnonjakotilaisuutta.
jos joku teistä on menossa ensi kesänä Italiaan ja Roomaan tässä ois mahdollisuus nähdä Måneskin:
https://twitter.com/TicketOneIT/status/1419968375573389313
fani twitterin mukaan sinne mahtuu parhaimillaan 250 000 ihmistä joten liput ei varmaan lopu heti lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On turhaa valittaa viestien poistomekanismista, jos itse väärinkäyttää kyseistä toimintoa ihan yhtä lailla omaan agendaansa sopivasti. Ei, se ei tee siitä yhtään sen oikeampaa, että luulee poistattavansa vääriä mielipiteitä.
Yritetäänpä vielä kerran vääntää rautalangasta. Tämä on hyvän mielen keskusteluketju faneille. Sinun antisi on haastaa riitaa, aiheuttaa eripuraa ja lietsoa negatiivisuutta ketjussa, jonka nimi on IHASTELUKETJU. Joko tajuaisit?
En ole haastanut riitaa, muutaman kommentin olen kirjoittanut joissa kyseenalaistin mm. musiikkivideon överiyden. Täällä keskustelee useampi henkilö. Joko tajuaisit?
Muutama taitaa siinä tapauksessa olla suhteellinen käsite, sillä kirjoitustyylisi on tullut varsin tutuksi.
Asiallisia kritiikkejä ei kukaan ketjuvakkari varmasti poistata.
On poistattanut, sillä jotkut luulevat jonkun kommentin olevan tietyltä näppikseltä peräisin ja poistattavat ns. varmuuden vuoksi. Lukemattomia asiallisia kommentteja puolesta ja vastaan on poistunut, koska ketjun fanaattisimmat ihastelijat ovat muuttuneet asiattoman kommentoinnin myötä liian herkiksi ihan normaalillekin keskustelulle, johon kuuluu myös kritiikki.
Ja höpö höpö. Täältä poistuu roppakaupalla viestejä, joihin ei sisälly kritiikkiä. Esim omiani on poistunut tältä päivältä, ja niissä ihastelin palkinnonjakotilaisuutta.
Höpö höpön toistelu alkaa olla väsynyttä. Kukaan ei kiellä, etteikö täältä poistuisi ihasteluviestejä, mutta asiallisia kriittisiäkin viestejä poistuu. Millä tavalla nuo kaksi sulkevat toisensa pois?
Vierailija kirjoitti:
jos joku teistä on menossa ensi kesänä Italiaan ja Roomaan tässä ois mahdollisuus nähdä Måneskin:
https://twitter.com/TicketOneIT/status/1419968375573389313
fani twitterin mukaan sinne mahtuu parhaimillaan 250 000 ihmistä joten liput ei varmaan lopu heti lol
Voisinpa mennä! Mutta toivon että Euroopan kiertue tulee vähän lähemmäs ja onni on matkassa lippurallissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää. Nyt Euroviisu-yhteyksiä ei ole hyvä korostaa enää, sama tilannehan on BC:lläkin. Ja siis olen itse iso viisufani, mutta sitä mieltä, että viisuleimaa ei kannata ottaa ja ei sellaista kyllä ole Måneskinille näköpiirissäkään minusta.
Ilman Euroviisuja eivät kuitenkaan olisi siinä positiossa missä nyt ovat, eivätkä välttämättä olisi koskaan ainakaan noin nopeasti siihen päässeetkään. Ymmärtäisin, jos eivät vuosien päästä enää halua viisubändin leimaa, mutta vielä on liian aikaista alkaa kiittämättömäksi.
Vaikka Måneskin tuli esim itselleni tunnetuksi viisuista, niin se ei kuitenkaan profiloidu viisu-bändinä, vaan sellaisena jota kuuntelisin ilman viisujakin.
Jos joku ymmärtää mitä meinaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli kiva että viimein yle kirjoittaa jotain Måneskinistä
https://yle.fi/uutiset/3-12026558
vaikka juttu painottuikin aika paljon Blind Channeliin ja heidän kommentteihin. Toki Måneskinin haastattelun saaminen olisi ehkä vaatinut liikaa vaivaa?
Oli jo aikakin. Ihan ymmärrettävä tuo BC-painotus, ja kiva kuulla että niilläkin menee lujaa. Ei oo tullut seurattua kun niiden musa ei jotenkin kolahda.
Löysin tälläisen ZeB-liven, jota en ollut ennen nähnyt, ehkä ei joku muukaan :)
https://www.mediasetplay.mediaset.it/video/leiene/i-maneskin-dopo-sanre…
Mistä näitä uusia aina vaan löytyy! Kiitos linkistä.
tää oli muuten tosi hyvä pätkä kiitos!!! olis vaan ymmärtänyt mistä ne puhu hauskaa tuntui olevan ja noi juontajien jammailut biisin aikana oli hauskaa katsottavaa
Olis kyllä kiva tietää, voispa italianopintojaan jotenkin pikakelata eteenpäin.
Tuossa on muuten ollut jatkeena se neliruutuhaastattelu, jossa oli tosi henkilökohtaisia kysymyksiä ja joka on varmaan katsotuimpia youtubessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Euroviisuja eivät kuitenkaan olisi siinä positiossa missä nyt ovat, eivätkä välttämättä olisi koskaan ainakaan noin nopeasti siihen päässeetkään. Ymmärtäisin, jos eivät vuosien päästä enää halua viisubändin leimaa, mutta vielä on liian aikaista alkaa kiittämättömäksi.
En ihan hoksaa, mitä kiittämätöntä on siinä, että keskittyy nyt omaan juttuunsa kun maailmanvalloitus on hyppysissä. Onhan niillä ollut viisukanavan instaliveä ja kaikkea, ja takuulla esiintyvät ensi vuoden finaalissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan hoksaa, mitä kiittämätöntä on siinä, että keskittyy nyt omaan juttuunsa kun maailmanvalloitus on hyppysissä. Onhan niillä ollut viisukanavan instaliveä ja kaikkea, ja takuulla esiintyvät ensi vuoden finaalissakin.
Eikös viisuvoittaja ole velvoitettu esiintymään seuraavan vuoden finaalissa?
Idde kirjoitti:
Vaikka Måneskin tuli esim itselleni tunnetuksi viisuista, niin se ei kuitenkaan profiloidu viisu-bändinä, vaan sellaisena jota kuuntelisin ilman viisujakin.
Jos joku ymmärtää mitä meinaan 😁
No mä ainakin ymmärrän kun olen ihan samoilla linjoilla 😁 Ja ZEBkin on hyvin epäviisumainen biisi.
Muistaakseni seurasivat mm. Barbaraakin aiemmin mutta eivät enää.