Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idde kirjoitti:
Spray me with holy water 🥵
https://moonlightmaneskin.tumblr.com/post/654538792933408768/everything…
Tämä on erittäin olennaisesti esillä Ethanin parhaat puolet: etupuoli ja takapuoli.
Matchy matchy 💕 Tämä on se kuvapätkä joka aina jää jumiin kännykkäni näytölle. Voi harmi.
Mikäs puhelin? Kaveri haluaisi tietää, kun on sopivasti menossa puhelinostoksille.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken eka kertaa I wanna be your slave -biisin official videon, ja se oli kyllä minun makuuni too much. Edelleen se Euroviisu-look minun mielestä paras ja puhuttelevin.
Ikävä kyllä slave video yritti niin paljon olla 'edgy', että oli jo koomisuuden rajoilla... Sehän onkin saanut yllättävän paljon alapeukkuja.
Toivoin bändiltä parempaa, sillä monet heidän videoistaan niin visuaalisesti miellyttäviä ja jopa kauniita. No kaikkea ei voi saada...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken eka kertaa I wanna be your slave -biisin official videon, ja se oli kyllä minun makuuni too much. Edelleen se Euroviisu-look minun mielestä paras ja puhuttelevin.
Ikävä kyllä slave video yritti niin paljon olla 'edgy', että oli jo koomisuuden rajoilla... Sehän onkin saanut yllättävän paljon alapeukkuja.
Toivoin bändiltä parempaa, sillä monet heidän videoistaan niin visuaalisesti miellyttäviä ja jopa kauniita. No kaikkea ei voi saada...
Onneksi IWBYS:sta löytyy myös se wiwibloggs-taltiointi heille, joita tuo video ei niin nappaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis videohan on tahallisesti camp-henkinen. Harmi, ettei se kaikille aukea, mutta minussa se herättää oikein nostalgisia vaikutelmia 1980-90-luvuilta! Kasariestetiikka on muutenkin ollut musiikkihommissa taas trendikästä.
Aww Damianon tarina instassi mä oon kade kisulle lol
"ettei ketjua poistettu" - mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Jostain ketjun syövereistä, varsin alkuvaiheesta, mahdollisesti löytyy sitäkin settiä tältä kiusanhengeltämme, jossa hän hyvin selväsanaisesti kertoi tavoitteekseen ketjun valtaamisen/kuolettamisen, koska hän "voittaa aina".
Minä voin tässä sinulle nyt ihan hiljaa ja luottamuksella paljastaa, että en ole onnistunut alkuunkaan ;D Vallannut olen kyllä, mutta kuolettaminen? Ei se kai ole tarpeen ketjulle, jossa kaikki haluaa olla sukkiksiin, korsettiin ja rintsikoihin pukeutuvien rimppakinttumiesten orjia? Nyt olet ymmärtänyt taas ihan väärin ;D Tässähän oma markkina-arvo koko ajan kohoaa, kun naiset on tämmöisiin ressukoihin ihan kuumana, vaikka niillä olisi oma ukkokin kainalossa ;D
Olenhan tietty onnistunut kasvattamaan tätä ketjua järjettömiin mittoihin jatkuvalla pikku lämmityksellä, kun ilman minua olisi kiistatta jäänyt marginaali-ilmiöksi. Teille on kuuleman mukaan sitten siitä lämmityksestä kasvanut ryhmähenki tai joku laumasuojako se nyt sitten on ja materiaaliakin on kuuleman mukaan tallennettu omiin tiedostoihin, että voi aina sitten lisätä ketjuun tarvittaessa. Onhan siihen varmasti sitten Sanomalta kysytty lupa, että saa kopioida takaisin ilman poistattajan rajuja oikeustoimia? ;D
Vierailija kirjoitti:
Vähän pehmeyttä kehiin nyt <3
Herranjumala miten voi olla kateellinen kissalle. Aaaargh.
Oliko tuo nyt Bidet vai Legolas?
winner kirjoitti:
Miten olisi nyt tähän väliin taas iloista pomppimista ja vähän terveempää kiljumista??? Vähän niinku ketjun aiheeseen liittyen? Muistatteko vielä sen?
Tämän kommentin alapeukut hämmentävät Damiano-ihasteluketjulaisten antamina. Ettekö te sitten tykkääkään Måneskinista? Se on tosi hyvä bändi ja sillä on ihania kappaleita, niinkuin tämä. Silti alapeukkuja :(((
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala miten voi olla kateellinen kissalle. Aaaargh.
Oliko tuo nyt Bidet vai Legolas?
En osaa sanoa, muistan vaan sattuneesta syystä, että Bidet on ruskea :D ja Legolas harmaa. Mutta video on sensävyinen että vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah miten sopivaan väliin Damiano meitä siunasi tällaisella söpöstelyllä <3
Se tietää aina, millaista materiaalia me milloinkin tarvitaan 🙏
Silittelyä ja pusuttelua ❤❤❤ tämä kissa kiittää 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*poks*
sinne meni viimeinen loogisesti ajatteleva aivosoluni, olen täysin hänen armoillaan
😻😻😻
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain ketjun syövereistä, varsin alkuvaiheesta, mahdollisesti löytyy sitäkin settiä tältä kiusanhengeltämme, jossa hän hyvin selväsanaisesti kertoi tavoitteekseen ketjun valtaamisen/kuolettamisen, koska hän "voittaa aina".
Minä voin tässä sinulle nyt ihan hiljaa ja luottamuksella paljastaa, että en ole onnistunut alkuunkaan ;D Vallannut olen kyllä, mutta kuolettaminen? Ei se kai ole tarpeen ketjulle, jossa kaikki haluaa olla sukkiksiin, korsettiin ja rintsikoihin pukeutuvien rimppakinttumiesten orjia? Nyt olet ymmärtänyt taas ihan väärin ;D Tässähän oma markkina-arvo koko ajan kohoaa, kun naiset on tämmöisiin ressukoihin ihan kuumana, vaikka niillä olisi oma ukkokin kainalossa ;D
Olenhan tietty onnistunut kasvattamaan tätä ketjua järjettömiin mittoihin jatkuvalla pikku lämmityksellä, kun ilman minua olisi kiistatta jäänyt marginaali-ilmiöksi. Teille on kuuleman mukaan sitten siitä lämmityksestä kasvanut ryhmähenki tai joku laumasuojako se nyt sitten on ja materiaaliakin on kuuleman mukaan tallennettu omiin tiedostoihin, että voi aina sitten lisätä ketjuun tarvittaessa. Onhan siihen varmasti sitten Sanomalta kysytty lupa, että saa kopioida takaisin ilman poistattajan rajuja oikeustoimia? ;D
Sivusta, en oo tässä ketjussa aktiivisesti kirjoitellut, satunnaisesti käynyt hakemassa mieskarkkia ja muutaman kommentin käheittänyt. Mutta siis oot kyllä oudon nimimerkin valinnut ottaen huomioon mikä megaluuseri olet.
Uuuh, baby, hurt me more! Yes, yes!!! IWBYS!!
Ohhoh, luulin ettei ketjua ole enää olemassakaan. Viimeksi kävin ketjussa touko-kesäkuun vaihteessa, kun peukuttajia oli lähes joka tekstiin satoja. Nyt näkyy porukka kutistuneen alle kymmeneen sitkeään sissiin.
Måneskinellä sentään näyttää menevän paremmin kuin ketjulla ja suosio jatkuu ympäri maailmaa.
Awww! 🧡 mutta mitvit!!! Sikarintumppi!!! YÄKKÖHÖKÖKÖHHHH!!!
https://i.pinimg.com/originals/be/5e/bc/be5ebcb0a9261f53e7f4d9a52cf5ff7…
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, luulin ettei ketjua ole enää olemassakaan. Viimeksi kävin ketjussa touko-kesäkuun vaihteessa, kun peukuttajia oli lähes joka tekstiin satoja. Nyt näkyy porukka kutistuneen alle kymmeneen sitkeään sissiin.
Måneskinellä sentään näyttää menevän paremmin kuin ketjulla ja suosio jatkuu ympäri maailmaa.
Joo :( Kaikin tavoin pitää ketjua tukea ja yrittää pitää framilla, mutta Marleenat vaan kiukkuaa, teki mitä vaan :(
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, en oo tässä ketjussa aktiivisesti kirjoitellut, satunnaisesti käynyt hakemassa mieskarkkia ja muutaman kommentin käheittänyt. Mutta siis oot kyllä oudon nimimerkin valinnut ottaen huomioon mikä megaluuseri olet.
Uuuh, baby, hurt me more! Yes, yes!!! IWBYS!!
Kehtaisitko lukea näitä kirjoitelmiasi ääneen jollekin täyspäiselle aikuiselle miehelle irl? En tiedä miksi oot niin itseesi tyytyväinen mutta muille näytäydyt ihan jäätävän säälittävänä.
Ketju tekee kaltasekseen ;D Nythän mäkin jo lisäilen Månsku -linkkejä ja videoita ½-hulluna. Täyspäiset aikuiset miehet, IWBYS!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah miten sopivaan väliin Damiano meitä siunasi tällaisella söpöstelyllä <3
Nettivinkki lähti eteenpäin ja viesti ylläpidolle samaan syssyyn. Ilmoitin lähestyväni mainostajia, jos ei ala tapahtua.
Kiitos, mä arvostan tällaista tehokkuutta. Koska naiset muuttaa tämän maailman 💪
Niin, koska? KOSKA? Täällä ne vaan jotain kuvia vonkailevat :(
Saisiko uudestaan pinkin matchy matchy -linkin 🙏💕 Kaverille siis. Tietysti.
Ehdottomasti molemmat puolet.