Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
7121/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Mä tulin mietteliääksi tuosta haastattelusta. Ja aloin jopa miettimään onko oma fanitus ”crossing the line” mutta toisaalta, mä katselen kuvia ja videoita jotka on vapaassa jaossa, pitkän välimatkan takaa.

Eli ehkä tää on ookoo.

mielenkiintoinen pohdinta mutta toisaalta jos niitä kuvia vaan katsoo ja kommentoi jollain palstalla on kai ookoo mutta ehkä kommentit niiden somessa tai suoraan niille ois rajan ylitys..

En tiedä yhtään mitä täällä on puhuttu, jännä kyllä kun "jotain" puuttuu välistä. Mutta ilmeisesti siitä, mitä on ok sanoa. En kommentoi sen kummemmin kenenkään keskusteluja täällä, kukin tavallaan.

Mutta tästä aiheesta tuli heti mieleen, että itsellä tuli eilen tämä vastaan tililtä, josta joku linkitti tänne eilen jotain. En muista enää mitä, mutta selasin tilin muitakin videoita. Tässä fanit (tosi nuorenkuuloiset) huutaa keikalla Damianolle jotain riisumisesta, en ymmärrä italiaa niin paljon, että tietäisin mitä tuolla tarkalleen haetaan, mutta no, kuulee sen siinä. Ja Damiano yrittää pitää perinteistä keikkapuhettaan siitä, miten kuvitellaan hetki maailma jossa ei ole vihaa, syrjintää jne (olisko se yleensä ennen L'altra dimensionea? jonkun biisin tunnuspuhe kuitenkin). Sen ilme tässä on vaan niin järkyttävän surullinen että :(

https://www.tiktok.com/@damlovx/video/6938055335101926661

Voi ei! Ja siis tosiaan, tuossa se raja menee. Vaikka D riisuu vaatteitaan lavalla vapaaehtoisesti, kenelläkään ei ole oikeutta huutaa hänelle päin naamaa, että riisuisi vaatteensa.

Me tosin ollaan täällä vienosti kaipailtu kuvamateriaalia pelkästään patonkisillaan, mutta kaukaa kielimuurin ja internetin takaa.

Tuli mieleen video Justin Bieberistä talonsa edestä, jossa hän pitää halia kinuaville faneille puheen siitä, kuinka kyseessä on hänen kotinsa ja hän toivoisi että fanit kunnioittaisivat hänen oikeuttaan olla kodissaan rauhassa. Bieberin puheen jälkeen nuori fanityttö jatkaa vinkumista: "can I please have a hug"...

Vierailija
7122/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Mä tulin mietteliääksi tuosta haastattelusta. Ja aloin jopa miettimään onko oma fanitus ”crossing the line” mutta toisaalta, mä katselen kuvia ja videoita jotka on vapaassa jaossa, pitkän välimatkan takaa.

Eli ehkä tää on ookoo.

Tosi hyvää ja tärkeää pohdintaa, jota on täällä välillä käyty. Mun mielestä jo se, että ylipäänsä tekee tällaista itsereflektiota, kertoo siitä että ymmärtää rajan olevan olemassa. Kaikki kun eivät ymmärrä.

Itse olen kirjoittanut aika kosteita juttuja ketjuun, mutta en tekisi niin jos olisi pienintäkään pelkoa siitä, että Damiano itse päätyisi lukemaan materiaalia. Kuvat jne. on bändin vapaaehtoisesti itsestään jakamia. Silti joku "haluan istua sun naamalle" -kommentti somessa olisi rajan ylittämistä ja häirintää. Sydämiä tai liekkihymiöitä voisi hyvin laittaa. Ilman lupaa ei kosketeta ketään missään, en varmaan uskaltaisi edes katsoa päin jos Damianon jossain kohtaisin 😁 Mutta tosiaan, aika paljon tätä tulee mietittyä, että missä menee ikään kuin suostumuksen raja näissä asioissa.

Kiitos hyvästä kommentista. Itse varsin samoilla linjoilla. Jotenkin tuon haastiksen katsottua tuli vaan sellainen hyvin itsekriittinen olo 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Damiiii why you so cute!

https://mmaneskin.tumblr.com/post/657431977934372864/damiano-david-eleg…

Nämä on aina niin hauskoja 😁

Vierailija
7124/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Eli ehkä tää on ookoo.

Tosi hyvää ja tärkeää pohdintaa, jota on täällä välillä käyty. Mun mielestä jo se, että ylipäänsä tekee tällaista itsereflektiota, kertoo siitä että ymmärtää rajan olevan olemassa. Kaikki kun eivät ymmärrä.

Itse olen kirjoittanut aika kosteita juttuja ketjuun, mutta en tekisi niin jos olisi pienintäkään pelkoa siitä, että Damiano itse päätyisi lukemaan materiaalia. Kuvat jne. on bändin vapaaehtoisesti itsestään jakamia. Silti joku "haluan istua sun naamalle" -kommentti somessa olisi rajan ylittämistä ja häirintää. Sydämiä tai liekkihymiöitä voisi hyvin laittaa. Ilman lupaa ei kosketeta ketään missään, en varmaan uskaltaisi edes katsoa päin jos Damianon jossain kohtaisin 😁 Mutta tosiaan, aika paljon tätä tulee mietittyä, että missä menee ikään kuin suostumuksen raja näissä asioissa.

Kiitos hyvästä kommentista. Itse varsin samoilla linjoilla. Jotenkin tuon haastiksen katsottua tuli vaan sellainen hyvin itsekriittinen olo 🤭

Viitsiikö joku vinkata, mistä haastiksesta puhutaan?

Vierailija
7125/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Eli ehkä tää on ookoo.

Viitsiikö joku vinkata, mistä haastiksesta puhutaan?

Tässä:

https://www.instagram.com/p/CRovU5nt_TB/?utm_medium=copy_link

Kiitos! Olipa mielenkiintoista, tosi hienoa että jossain tehdään oikeasti vähän syväluotaavampaa haastattelua.

Vierailija
7126/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CRl6NJPjAhL/?utm_medium=copy_link

Hi mommy, its me 🙌🏻

Haha, pelottavan tutun näköinen laskelma.

Tekstistä teen aasinsillan viisufinaaliin. Mietin joskus, että olikohan Damiano pressitilaisuudessa sen verran kännissä, että jälkeenpäin osa kohelluksesta harmittaa, vai oliko se enemmän pelkkää voitonhuumaa. Nyt katson sitä jo ihan hymähdellen, silloin suorana katsoessa kävi lähinnä sääliksi Victoriaa joka koitti pitää haastattelupuolta kasassa :D

Vierailija
7127/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Eli ehkä tää on ookoo.

mielenkiintoinen pohdinta mutta toisaalta jos niitä kuvia vaan katsoo ja kommentoi jollain palstalla on kai ookoo mutta ehkä kommentit niiden somessa tai suoraan niille ois rajan ylitys..

En tiedä yhtään mitä täällä on puhuttu, jännä kyllä kun "jotain" puuttuu välistä. Mutta ilmeisesti siitä, mitä on ok sanoa. En kommentoi sen kummemmin kenenkään keskusteluja täällä, kukin tavallaan.

Mutta tästä aiheesta tuli heti mieleen, että itsellä tuli eilen tämä vastaan tililtä, josta joku linkitti tänne eilen jotain. En muista enää mitä, mutta selasin tilin muitakin videoita. Tässä fanit (tosi nuorenkuuloiset) huutaa keikalla Damianolle jotain riisumisesta, en ymmärrä italiaa niin paljon, että tietäisin mitä tuolla tarkalleen haetaan, mutta no, kuulee sen siinä. Ja Damiano yrittää pitää perinteistä keikkapuhettaan siitä, miten kuvitellaan hetki maailma jossa ei ole vihaa, syrjintää jne (olisko se yleensä ennen L'altra dimensionea? jonkun biisin tunnuspuhe kuitenkin). Sen ilme tässä on vaan niin järkyttävän surullinen että :(

https://www.tiktok.com/@damlovx/video/6938055335101926661

Voi että, mulle tulisi ainakin fanina paha mieli jos saisin tollaisen katseen osakseni... ja nimenomaan niin että pitäisi tajuta ettei ihan kaikkea voi pyytää tai ”vaatia”.

Mieluummin yritetään saada heidät hymyilemään jos tilaisuus joskus sattuu kohdalle 💕

sama tosin en ees kehtais huutaa tommosta varsinkin kun Damiano puhuu asiaa tossa pätkässä se ehkä turhauttaa sitä eniten

Vierailija
7128/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CRl6NJPjAhL/?utm_medium=copy_link

Hi mommy, its me 🙌🏻

Haha, pelottavan tutun näköinen laskelma.

Tekstistä teen aasinsillan viisufinaaliin. Mietin joskus, että olikohan Damiano pressitilaisuudessa sen verran kännissä, että jälkeenpäin osa kohelluksesta harmittaa, vai oliko se enemmän pelkkää voitonhuumaa. Nyt katson sitä jo ihan hymähdellen, silloin suorana katsoessa kävi lähinnä sääliksi Victoriaa joka koitti pitää haastattelupuolta kasassa :D

Ja miten se voi olla humalassakin niin hurmaava 🙈

Vierailija
7129/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Damiano puhuu haastattelussa ihan vain fyysistä rajoista, ja fanitapaamisten kommenteista. Onhan se aivan eri asia olla kasvotusten, kuin lukea kommentteja netissä. Luulen että myöskin se rajojen asettamisen oppiminen liittyy tuohon. Ajan kanssa on ymmärtänyt, ettei kaikkiin fanien pyyntöihin tarvi suostua. Somessa on aina tietty etäisyys, eikä kukaan ainakaan käy kiinni tai vihjaile sopimattomia. Sellaisia, joihin täytyy samalla hetkellä vielä reagoida.  

Toisaalta kun tietysti tarvitsevat sitä huomiota, ja sillä kiusaavat. Virtuaalisesti.

Vierailija
7130/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Eli ehkä tää on ookoo.

Anteeksi hölmö kysymys mutta mikä haastattelu? Jotain mennyt nyt silmien ohi.

Ja tuosta rajojen ylittämisestä; oli aiemmin juttua rooleista, esiintyjien roolista jne. Mun mielestä tää on jatkumoa siihen. Lavashow on ihan eri juttu kun tavata ihmisiä muuten. Lavalta yleisö saa kuumia katseita ja kaikenlaista hauskaa mutta irl ollaan asiallisia ja kunnioitetaan rajoja puolin ja toisin (tulee tästä mieleen eräs toinen bändi jota näin useasti eturivistäkin, flirtti ja hauskanpito oli osa showta mut keikan jälkeen jos tavattiin oli asenne paljon iisimpi, oltiin kohteliaita ja järkeviä(?) sekä bändi että me fanit).

Somessa/videoilla voi olla show päällä ja faneja hellitään erilaisilla jutuilla. Vaikka Ethan esittelee avujaan kylvyssä ei Ethanin settiin käydä käsiksi tai edes vihjaista jos tavataan irl. Vaikka Damiano nuolee mikkiä, sormiaan, huuliaan, Thomasin kitaraa tai Thomasia lavalla ei kukaan nuole Damianoa missään fanitapaamisissa, tietenkään.

Tietenkin tietävät millaista reaktiota yleisössä tulee kun postaavat patonkivideoita ja kuvia 🙈Keskustellaan täällä tai tumblrissa tai jossain muttei tod lähetellä vastaavaa hölinää heille DM 🙏🏼

Vierailija
7131/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta IWBYS-kuvamatskua somessa! 🆘

Vierailija
7132/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko linkkiä?

Vierailija
7133/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh! Upea tuo mustavalkoinen kuva Vicistä (koosteen viimeinen)... Niin paljon kuin Damianoa jumaloinkin, tuolla videolla Ethan ja Victoria peittoavat seksikkyydellään D:n kevyesti.

https://www.instagram.com/p/CRo_ktwF-GR/

Vierailija
7134/22168 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vielä yhtä ihana, kun paljastuu pojista tykkääväksi.

Vierailija
7135/22168 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen nukkumaan menoa haluan kiittää teitä jälleen uudesta päivästä sekä tunnustaa, että mielestäni Damiano näyttää uuden tukkansa kanssa välillä George Michaelin ja Tony Starkin kadonneelta pojalta (korvikset ja hiukset Georgelta, lasit Tonylta).

Hyvää yötä!

Voi ei mikä mielikuva! 😅 Tony Stark on niin kuuma, ja rakastin George Michaelia ysärillä.

Vierailija
7136/22168 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas liipaisinsormi herkässä, mutta sehän ei meitä pysäytä. Perjantaifiilis pystyyn Recoveryllä; D:n ja V:n kiihkeä suudelma, Damiano patonkisillaan altaassa, onnellista twerkkausta Måneskin-pöksyissä... Tämä on sellainen kieli poskessa tehty hyvänmielen satiiri, ettei voi katsoa liian monta kertaa.

So you can follow me

Untill they catch me and k1ll me out

It's my recovery

And we will forget of the clouds

'Cause there's no hitch

No baby, there's no fence

No baby, there's no set-back that will stop me

Vierailija
7137/22168 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas taas liipaisinsormi herkässä, mutta sehän ei meitä pysäytä. Perjantaifiilis pystyyn Recoveryllä; D:n ja V:n kiihkeä suudelma, Damiano patonkisillaan altaassa, onnellista twerkkausta Måneskin-pöksyissä... Tämä on sellainen kieli poskessa tehty hyvänmielen satiiri, ettei voi katsoa liian monta kertaa.

So you can follow me

Untill they catch me and k1ll me out

It's my recovery

And we will forget of the clouds

'Cause there's no hitch

No baby, there's no fence

No baby, there's no set-back that will stop me

Niin ja tähän olisi ne kylpykuvat poikaa 💦

Vierailija
7138/22168 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Ethan kylvyssä: https://cherubinas.tumblr.com/post/657363570204508160

Damiano kylvyssä: https://maneskinism.tumblr.com/post/657347940943380480

Tule kanssani kylpyyn. 💦

Vierailija
7139/22168 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimein tämä on palannut!!! Elättelen toivoa, että tuo kanava ripottelisi kaikki Sanremo-versiot kanavalleen lähipäivinä.

Tämä oli kai se ihkaensimmäinen Zitti e Buoni <3 Sanremon video-ohjaus vain on jotenkin levotonta, voisin ihailla noita pukuja pidempään kerralla yhdestä kulmasta.

Vierailija
7140/22168 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimein tämä on palannut!!! Elättelen toivoa, että tuo kanava ripottelisi kaikki Sanremo-versiot kanavalleen lähipäivinä.

Tämä oli kai se ihkaensimmäinen Zitti e Buoni <3 Sanremon video-ohjaus vain on jotenkin levotonta, voisin ihailla noita pukuja pidempään kerralla yhdestä kulmasta.

Viisuihin näköjään lisättiin vielä paljonkin visuaalista "elehdintää", esim. se caminando-sormikävely ja buonasera-kumarrustervehdys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän