Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22168)

Vierailija
6561/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Mä näin viime yönä unta IWBYS:sta ja siitä sylkemiskohdasta, herätäkseni siihen että olen oikeasti sylkäissyt tyynyyni.

Pateettista 😁

--- ja tämä ei mukamas ollut kuolaamisketju :P

Osui ja upposi. 🤣

Vierailija
6562/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkausta mitä nyt silläkin oli vaikka kuinka paljon naamalla niin näyttää hyvin normaalilta henkilöltä ei mitenkään eirtyisen kauniilta tai komealta.

Makuasioita tietysti, mutta mun mielestä Damianon kasvojen luusto kyllä on kuin roomalaisella jumalalla. 

Olet siis nähnyt tällaisen roomalaisen jumalan?

Damianon sivuprofiili on suorastaan epäviehättävä, iso koukkunenä muttei chad-leukaa.

Olen eri, mutta jos tämä mies olisi aivan tavallinen, maailmaolisi hyvin erilainen paikka.

https://weheartit.com/entry/355920900

Tää on mun mielestä yks parhaista kuvista Damianosta ❤️

Such a face..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6563/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkka on jo käsitelty, mutta mites tuo silmälappu? Haluan lisää merirosvo-Damianoa ❤️

https://ventvnni.tumblr.com/post/656796484082237440/m%C3%A5neskin-i-wan…

Meririosvovinkkaus, helmet ja ne kohdat missä Damiano 'uhittelee' (en keksi parempaakaan sanaa, ei ihan sitä mitä oikeasti tapahtuu) bändiläisille päin naamaa oli mun suosikit, en oikein välittänyt bdsm-kuvastosta muuten :)

Jossain tumblrissa oli hyvä yhteenveto noista videon ”uhitteluista” ja dynamiikasta. Eli Thomas on alistuvaisen oloinen kukkoilevalle Damianolle, Ethanilla taas ei ilmekään värähdä (on dominoivampi osapuoli ja ns. tilanteen yläpuolella), ja Victoria on tasavertainen, silleen ”antaa tulla vaan” -asenteella. 😎

Ha! Ketjussa oli aiemmin pohdintaa Damianon ja Ethanin suhteesta ja siitä, kumpi on dominoivampi osapuoli. Omasta mielestäni Ethan vie Damianoa kuin pässiä narussa siinä missä Thomas taas katsoo Damianoa aina silmät kaihoten ja sielu polvillaan anellen. Osa täällä oli sitä mieltä, että myös E on D:n tossun alla.

Mutta IWBYS-videolla näyttää siltä, että Ethan on immuuni Damianon tempuille. Täydellinen pokerinaama.

NIIN samaa mieltä! Damiano saattaa kiusata Ethania ja olla varsinainen ärsyttävä "brat", mutta musta tuntuu että tosipaikan tullen E. näyttäisi kaapin paikan yhdellä sormen heilautuksella. (Mulla saattaa myös olla eräs fantasia tähän dynamiikkaan liittyen, mutta ei siitä sen enempää.)

Vierailija
6564/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkausta mitä nyt silläkin oli vaikka kuinka paljon naamalla niin näyttää hyvin normaalilta henkilöltä ei mitenkään eirtyisen kauniilta tai komealta.

Makuasioita tietysti, mutta mun mielestä Damianon kasvojen luusto kyllä on kuin roomalaisella jumalalla. 

Damianon sivuprofiili on suorastaan epäviehättävä, iso koukkunenä muttei chad-leukaa.

On kyllä kamala leuka Damianolla. Melkein oksennus tulee tästä kuvasta: https://locus-amoenus.tumblr.com/post/652719070307909632/i-swear-damian…

Vierailija
6565/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Massapeukutus on näemmä uusi lisä Winnerin trollikeinoihin. Eilenkin ilmestyi joku 20 ylänuolta muutamaan kommenttiin ihan hetkessä. Tästä huomaa, että tyyppi palstailee vielä VPN:n takaa (muuten IP olisi bännätty jo monta kertaa). Kannattaa tällainen autisminkirjolainen ammattihäirikkö jättää sikseen.

Harhailu senkuin jatkuu. Ovatko kaikki kahdeksan yläpeukkua kommentissasi myös yhdeltä henkilöltä peräisin? Sinulta ilmeisesti, kun todennäköisin syy mielestäsi vääränlaisten kommenttien suosiolle on päässäsi heti VPN.

Ja se, että ilmoitat raivopäisenä jonkun kommentteja asiattomiksi, ei tarkoita sitä että kyseinen henkilö saisi bannit ylläpidolta.

Äsh, tuo urpå on vain katkera, kun en ole enää leikkimässä hänen kanssaan s24:ssä, jossa harjoitti ihan samaa peukutus- ja poistatustaktiikkaa. On niin tyhmäkin vielä, ettei ole tajunnut, että olen menestyksekkäästi trollannut häntä vuosikausia, ressukka luulee olevansa jotenkin voitolla tässä pelissä, vaikka ainoastaan ajan hänet toistamaan samoja kuvioita ja raivoamaan kerta toisensa jälkeen tuloksetta joka ainoa päivä, kun sinä aikana voisi oikeasti tehdä elämälleen jotain.

Winner hei, kai sä ihan oikeasti tiedät, ettei sulla ole mitään yhtä vihollista, joka seuraa sua palstalta toiselle tai poistattaa sun viestejä...? Sä oot ihan omalla käytökselläsi ja ilkeilylläsi ja jatkuvalla aiheen vierestä keskustelullasi aiheuttanut sen, ettei sua jakseta täällä. Nuo juttusi on vähän huolestuttavia välillä.

Vierailija
6566/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Damiano vai?

Hänestä on nähtävillä vaikka miten paljon meikittömiäkin kuvia. Hän on meikillä/meikittä aivan äärettömän komea. Toki tämä on mielipidekysymys. Minun henk.koht. mielipiteeni on että hän on maailman komein mies.

Vierailija
6567/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kamala leuka Damianolla. Melkein oksennus tulee tästä kuvasta: https://locus-amoenus.tumblr.com/post/652719070307909632/i-swear-damian…

Ja tämä profiili vielä, erittäin epäviehättävä mies, hyi yök: https://damianogender.tumblr.com/post/652372958118084608/thinking-about…

Vierailija
6568/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää niin tämä omia juttujaan sössöttävä, mutten siis ole reagoimassa muutoin kuin yhden lauseen verran. Onko tietoa näkeekö tämän iltaisen esiintymisen mistään? Vai oliko niin, että se julkaistaan vasta ensi viikolla?

Tämä on tänään tulossa ainakin fanclubin kautta heti kun saavat ulos, se eilinen privakonsertti julkaistaan ens viikolla :)

Vierailija
6569/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ihmeteltiin aiemmin solistin laihtumista. Niin, mistähän se voisi johtua?

Loogisesti pääteltynä siitä että kuluttaa kaloreja enemmän kuin saa niitä syömisistä?

Ja mikähän sen näläntuneen on mahtanut viedä pois?

Ei ehdi syödä kun kaikki aika menee vauva-palstalle ja tälle ketjulle naureskellessa.

Vierailija
6570/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä profiili vielä, erittäin epäviehättävä mies, hyi yök: https://damianogender.tumblr.com/post/652372958118084608/thinking-about…

Kylläpä jollain meni tunteisiin kun täytyy nyt lukuisin viestein ja linkein todistella. Korjaa jos olen väärässä, mutta kanssasi ei siis saa olla eri mieltä?

Vierailija
6571/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä saatan viettää pitkiäkin aikoja katsomalla näitä vanhoja live-esityksiä. Täytyy vaan istua tuulettimen vieressä. Pakko kuitenkin sanoa sekin, että onhan heidän habituksensa ja esiintymistyyli muuttunut aika radikaalisti, ja vielä suht nopeasti. Voi olla hyvä asia, näkökannasta riippuen.

Vierailija
6572/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta jos tämä mies olisi aivan tavallinen, maailmaolisi hyvin erilainen paikka.

Kukaan ei ole sanonut, että olisi aivan tavallinen. Mitä olet ottanut?

Vierailija
6573/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää niin tämä omia juttujaan sössöttävä, mutten siis ole reagoimassa muutoin kuin yhden lauseen verran. Onko tietoa näkeekö tämän iltaisen esiintymisen mistään? Vai oliko niin, että se julkaistaan vasta ensi viikolla?

se eilinen radio-juttu julkaistaan ensiviikolla kaipa toi tämän illan jutun näkee varmaan jo tänään tai viimeistään huomenna

Vierailija
6574/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tänään tulossa ainakin fanclubin kautta heti kun saavat ulos, se eilinen privakonsertti julkaistaan ens viikolla :)

Voisinko saada linkin sen fanclubin sivuille? Niitä on niin monia, että menen sekaisin :)

Vierailija
6575/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvin normaalilta henkilöltä, ei mitenkään erityisen kauniilta tai komealta." Eikös tuo aika tavalliselta kuulosta.

Vierailija
6576/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain kumman syystä saatan viettää pitkiäkin aikoja katsomalla näitä vanhoja live-esityksiä. Täytyy vaan istua tuulettimen vieressä. Pakko kuitenkin sanoa sekin, että onhan heidän habituksensa ja esiintymistyyli muuttunut aika radikaalisti, ja vielä suht nopeasti. Voi olla hyvä asia, näkökannasta riippuen.

Miten voi olla että vieläkin löytyy jotain livepätkiä, joita en oo nähnyt! 🤯

Ja Damiano näyttää niin oudolta ilman Il ballo della vita -tatskaansa.

Vierailija
6577/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä jollain meni tunteisiin kun täytyy nyt lukuisin viestein ja linkein todistella. Korjaa jos olen väärässä, mutta kanssasi ei siis saa olla eri mieltä?

Miksi minä en saa kritisoida sinun kritiikkiäsi? Sinun mielestäsi Damianolla on epäviehättävä sivuprofiili, minun mielestäni ei. Voi tulla yllätyksenä, mutta faniketjussa noin lähtökohtaisesti jumaloidaan fanituksen kohdetta, koska sillä tavalla fanitus toimii. Siksi nämä sinun "kritiikit" ei saa vastakaikua. On muutenkin hölmöä tulla esittämään kritiikkiä ketjuun, joka keskittyy fanittamiseen. Menetkö myös Salkkari-ketjuun valittamaan satojen viestien verran siitä, kun siellä ei puhuta Big Brotherista?

Vierailija
6578/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää tätä menoa täällä, aina kaikilla muilla "menee tunteisiin". Ja siis -vain- muilla, mutta ollaan tietysti kaikki yksi henkilö. Hieno ikuisuusargumentti. Anteeksi että edes kommentoin, tulee taas joku samanlainen kaavamainen syytösvastaus.

Vierailija
6579/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinko saada linkin sen fanclubin sivuille? Niitä on niin monia, että menen sekaisin :)

https://twitter.com/maneskinfanclub?lang=fi

https://www.facebook.com/maneskinofficialfanclub/

https://www.instagram.com/maneskinofficialfanclub/?hl=fi

Tää on se virallinen fanclub, jota bändi itsekin seurailee :)

Vierailija
6580/22168 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvin normaalilta henkilöltä, ei mitenkään erityisen kauniilta tai komealta." Eikös tuo aika tavalliselta kuulosta.

En ole tuollaista viestiä nähnytkään, vastasin pelkästään kommenttiin roomalaisesta jumalasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan