Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkka on jo käsitelty, mutta mites tuo silmälappu? Haluan lisää merirosvo-Damianoa ❤️
https://ventvnni.tumblr.com/post/656796484082237440/m%C3%A5neskin-i-wan…
Meririosvovinkkaus, helmet ja ne kohdat missä Damiano 'uhittelee' (en keksi parempaakaan sanaa, ei ihan sitä mitä oikeasti tapahtuu) bändiläisille päin naamaa oli mun suosikit, en oikein välittänyt bdsm-kuvastosta muuten :)
Jossain tumblrissa oli hyvä yhteenveto noista videon ”uhitteluista” ja dynamiikasta. Eli Thomas on alistuvaisen oloinen kukkoilevalle Damianolle, Ethanilla taas ei ilmekään värähdä (on dominoivampi osapuoli ja ns. tilanteen yläpuolella), ja Victoria on tasavertainen, silleen ”antaa tulla vaan” -asenteella. 😎
Mainitsin ketjussa jo aikaisemmin siitä, miten Damiano laulaa akustisissa versioissa lähes aina silmät kiinni. Ja tietenkin sielukkaasti ja ihanasti ja ja ja. Silmät pysyvät nähtävästi kiinni myös livenä, Kings of Leon -coverointia muutaman vuoden takaa:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin ketjussa jo aikaisemmin siitä, miten Damiano laulaa akustisissa versioissa lähes aina silmät kiinni. Ja tietenkin sielukkaasti ja ihanasti ja ja ja. Silmät pysyvät nähtävästi kiinni myös livenä, Kings of Leon -coverointia muutaman vuoden takaa:
Mitenkäs mun nyt yhtäkkiä näin kuuma tuli... 🥵
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihana, tulkinnassa on jotain tosi särkynyttä (muutakin kun videon äänenlaatu, heh). Jostain syystä biisi ei ollu mulle tuttu ennenkun näin tuon, nyt se on soinu viime päivät päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä paljon kuvamateriaalia eiliseltä ja tältä päivältä, missä bändiläiset on todella herttaisia ja voisko sanoa omia itsejään. Ei korostu mikään show-elehdintäkään. Kyllä niistä vielä ihmisiä tulee ;).
Ihan totta! Viime päivien materiaalissa näkyy taas elämäniloisempi meno, Vic muuten laittoi juuri Instaan tiedon ettei ole mitään hätää. Vicin ja Damianon suhde on myös vähän huolestuttanut, mutta tänään D kiusoitteli omissa instastooreissaan Viciä laittamalla filtteröityjä kuvia, joissa poseerasi kuin Vic 🤭
Victoria kirjoitti ettei mitään ahdistelua edes tapahtunut, kukaan ei ole koskenut häneen ja kyseessä väärinkäsitys, ei edes ole itkenyt vaan kosketti silmiään faneja tavatessa koska oli niin väsynyt. Kuitenkin saksalainen fani kirjoittaa tumblrissä että on henkilökohtaisesti käskenyt humalaista häirikköä painumaan hiiteen ja Damiano läppäissyt kädet irti Victoriasta.
Ehkä jotain sähellystä ollut mutta siis mitään ei kuitenkaan varsinaisesti ole tapahtunut? Vai koko kuvio on täysin jonkun fanin väärinymmärrystä? Anyway, Vic on kiitollinen tuesta ja kilteistä sanoista joita on tämän oletetun häirinnän takia saanut ja kirjoittaa että on voimannuttavaa nähdä moinen reaktio näin vakavassa aiheessa.Voihan se Damianon tiukka kainaloonrutistus olla myös tsemppi et jaksetaan muru vielä hetki ennen kun päästään lepäämään…?
Siinä yhdellä videolla Vic selvästi pyyhki kyyneliä ja oli itkuisen näköinen. En sitten tiedä mikä reaktion aiheutti. 😕
Joo, vaikuttaa siltä että oli jotain muutakin silmässä kun ihan vaan väsymystä, mutta hyvä että kaikki on hyvin. Ehkäpä tuo on joku somen rauhoitteluviesti pr-puolelta.
Sen verran tarkasti bändin liikkeitä nyt seurataan, että riski jopa rikollisiin tekoihin on olemassa. Siis esim. oletetun ahdistelijan henkilöllisyyden selvittäminen fanien toimesta ja niin poispäin. Parempi rauhoitella tilannetta ja ylipäänsä sekin voi olla Vicille ahdistavaa, jos asiasta nyt tulvii viestejä ja spekulointia hirveästi. Toivottavasti fanit kunnioittavat tätä rajanvetoa.
Vierailija kirjoitti:
Massapeukutus on näemmä uusi lisä Winnerin trollikeinoihin. Eilenkin ilmestyi joku 20 ylänuolta muutamaan kommenttiin ihan hetkessä. Tästä huomaa, että tyyppi palstailee vielä VPN:n takaa (muuten IP olisi bännätty jo monta kertaa). Kannattaa tällainen autisminkirjolainen ammattihäirikkö jättää sikseen.
;D
Epätoivosi mun huomioni saamisesta vaikuttaa jo epätoivoiselta :D
Luonnollisestikaan en ilmoita tätä kommenttiasi asiattomaksi, koska kerrot tässä huomattavan paljon itsestäsi ja käytöksestäsi keskustelupalstoilla, tautiluokituksestasi lähtien. Kyllä sinua ottaa niin ankarasti päähän mun suosioni ja aina oikeassa olemiseni, että sulla on varmaan kohta aivotyrä :P
Muista juoda runsaasti appelsiinimehua vodkalla ja syödä hapankaalia ja muuttaa pois Pietarista, jos et voi siellä vapaasti pitää korsettia ja meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa paita tuollaiseen ketjuasuun, niin tulee viileämpi. Jos se ei auta, niin järveen. Eikä sitten mietitä siellä järvessä, mitä muutakin Damiano voisi harrastaa hämärässä tuolla lailla silmät kiinni tunteella pusertaen, vaan lausutaan Ave Mariaa etu- ja takaperin.
On muuten ennätyskuuma kesä ja lämpimät uimavedet Måneskinin viisuvoiton ja tämän ketjun perustamisen jälkeen. Sattumaako? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa paita tuollaiseen ketjuasuun, niin tulee viileämpi. Jos se ei auta, niin järveen. Eikä sitten mietitä siellä järvessä, mitä muutakin Damiano voisi harrastaa hämärässä tuolla lailla silmät kiinni tunteella pusertaen, vaan lausutaan Ave Mariaa etu- ja takaperin.
On muuten ennätyskuuma kesä ja lämpimät uimavedet Måneskinin viisuvoiton ja tämän ketjun perustamisen jälkeen. Sattumaako? Enpä usko.
No ei TIETENKÄÄN mietitä, pois se meistä. 😇
Mä näin viime yönä unta IWBYS:sta ja siitä sylkemiskohdasta, herätäkseni siihen että olen oikeasti sylkäissyt tyynyyni.
Pateettista 😁
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaahan ap myös allekirkoittaa viestinsä aina AP:lla, jotta kellekään ei jää epäselväksi, kuka ketjun loi?
Ei trolli tuommoisista välitä :( Pääasia on 7000 viestiä ja keskustelluin aihe.
Vielä ehtii tänä iltana 7000, äkkiä jotain syvällistä pohdintaa vaikka Chilin vaikutuksesta Damianon sanoituksiin ja onko Chili nyt vähän laihtunut kaikesta reissaamisesta vai onko se normaalia karvanlähtöä!!! :P
Pitsipaitoja luvassa taas tänään, ilokseni valkoisia! Hullutteluvideoita tv:n takahuoneesta oli stooreissa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden mittainen helleputki takana ja eräs hoksaa vasta nyt että on kuuma ;D Kannattaa joskus avata silmät ja katsoa lämpömittarin lukema...
Vierailija kirjoitti:
Massapeukutus on näemmä uusi lisä Winnerin trollikeinoihin. Eilenkin ilmestyi joku 20 ylänuolta muutamaan kommenttiin ihan hetkessä. Tästä huomaa, että tyyppi palstailee vielä VPN:n takaa (muuten IP olisi bännätty jo monta kertaa). Kannattaa tällainen autisminkirjolainen ammattihäirikkö jättää sikseen.
Harhailu senkuin jatkuu. Ovatko kaikki kahdeksan yläpeukkua kommentissasi myös yhdeltä henkilöltä peräisin? Sinulta ilmeisesti, kun todennäköisin syy mielestäsi vääränlaisten kommenttien suosiolle on päässäsi heti VPN.
Ja se, että ilmoitat raivopäisenä jonkun kommentteja asiattomiksi, ei tarkoita sitä että kyseinen henkilö saisi bannit ylläpidolta.
Idde kirjoitti:
Mä näin viime yönä unta IWBYS:sta ja siitä sylkemiskohdasta, herätäkseni siihen että olen oikeasti sylkäissyt tyynyyni.
Pateettista 😁
--- ja tämä ei mukamas ollut kuolaamisketju :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkka on jo käsitelty, mutta mites tuo silmälappu? Haluan lisää merirosvo-Damianoa ❤️
https://ventvnni.tumblr.com/post/656796484082237440/m%C3%A5neskin-i-wan…
Meririosvovinkkaus, helmet ja ne kohdat missä Damiano 'uhittelee' (en keksi parempaakaan sanaa, ei ihan sitä mitä oikeasti tapahtuu) bändiläisille päin naamaa oli mun suosikit, en oikein välittänyt bdsm-kuvastosta muuten :)
Jossain tumblrissa oli hyvä yhteenveto noista videon ”uhitteluista” ja dynamiikasta. Eli Thomas on alistuvaisen oloinen kukkoilevalle Damianolle, Ethanilla taas ei ilmekään värähdä (on dominoivampi osapuoli ja ns. tilanteen yläpuolella), ja Victoria on tasavertainen, silleen ”antaa tulla vaan” -asenteella. 😎
Ha! Ketjussa oli aiemmin pohdintaa Damianon ja Ethanin suhteesta ja siitä, kumpi on dominoivampi osapuoli. Omasta mielestäni Ethan vie Damianoa kuin pässiä narussa siinä missä Thomas taas katsoo Damianoa aina silmät kaihoten ja sielu polvillaan anellen. Osa täällä oli sitä mieltä, että myös E on D:n tossun alla.
Mutta IWBYS-videolla näyttää siltä, että Ethan on immuuni Damianon tempuille. Täydellinen pokerinaama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkausta mitä nyt silläkin oli vaikka kuinka paljon naamalla niin näyttää hyvin normaalilta henkilöltä ei mitenkään eirtyisen kauniilta tai komealta.
Makuasioita tietysti, mutta mun mielestä Damianon kasvojen luusto kyllä on kuin roomalaisella jumalalla.
Olet siis nähnyt tällaisen roomalaisen jumalan?
Damianon sivuprofiili on suorastaan epäviehättävä, iso koukkunenä muttei chad-leukaa.
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihmeteltiin aiemmin solistin laihtumista. Niin, mistähän se voisi johtua?
Loogisesti pääteltynä siitä että kuluttaa kaloreja enemmän kuin saa niitä syömisistä?
Ja mikähän sen näläntuneen on mahtanut viedä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkausta mitä nyt silläkin oli vaikka kuinka paljon naamalla niin näyttää hyvin normaalilta henkilöltä ei mitenkään eirtyisen kauniilta tai komealta.
Makuasioita tietysti, mutta mun mielestä Damianon kasvojen luusto kyllä on kuin roomalaisella jumalalla.
Olet siis nähnyt tällaisen roomalaisen jumalan?
Damianon sivuprofiili on suorastaan epäviehättävä, iso koukkunenä muttei chad-leukaa.
Olen eri, mutta jos tämä mies olisi aivan tavallinen, maailmaolisi hyvin erilainen paikka.
Musta toi on aina ollu niin ihana pätkä kun D pitelee sitä voittopystiä ja ”hello everybody, this is Måneskin” ja sitten plärrrghh 🥰