Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5821/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ranskalaisessa haastiksessa Damiano mm. sanoo että otti ekan tatskan kun oli täyttänyt 18 koska vanhemmat ei ollut antanut ottaa aiemmin 

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1412491100258975761

Vierailija
5822/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethanin look uudella videolla on näköjään HOT. Hiuksillekin tehty jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi nimi oli ainakin ketjun otsikossa. Mut asia selvä. Ei vaan soita mitään kelloja, kun en katso euroviisujakaan.

Katsopa vaikka tämä videopätkä niin tiedät mitä me kohkataan 😉

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Herranen aika. Uhmm.

Vierailija
5824/22169 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CQ73A_KHM1S/?utm_medium=copy_link

Ohhoh mitä tuli vastaan Instagramin ihmeellisessä maailmassa. 😳

Vierailija
5825/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tiennyt että oli Maneskinin biisi kun kaveri soitti mulle Beggin' ja heti tuli mieleen Boney M ja sit kun mietin lisää niin esiintymisasuissakin on yhtäläisyyksiä :D Onko kukaan muu huomannut?

Vierailija
5826/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tänään olisi IWBYS-videon julkistamisen aika?

Vierailija
5827/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella, että varsinkin Damianon vanhemmat on tässä vaiheessa melko huolissaan poikansa jaksamisesta, kun tähän on nyt mahtunut niin paljon kaikkea, voisiko sanoa sirkusta sekä yhtyeen että yleisön taholta, parissa kuukaudessa.

Vierailija
5828/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuun silmäkarkkia

https://www.instagram.com/p/CPjQAVLHOLL/?utm_medium=copy_link

Mä olen toivonut, että uusi hiustyyli on 100% Damianon oma ajatus ja hän haluaa viestiä että älkää ihmiset oleta tai odota mitään. "En oo teidän, oon Damiano ja oon vapaa"

Pakko sanoa että tajuttoman ihana jakaa tämä universaali ihastus. Tekee omasta vielä monin kerroin ihanampaa 💕

Tänä aamuna heräsin ekaa kertaa Måneskinin biisi päässä. Ei huono!

Vierailija
5829/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethanin look uudella videolla on näköjään HOT. Hiuksillekin tehty jotain?

Missä videolla? Linkkiä kiitos.

Vierailija
5830/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5831/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei linkit olis kivoja, vähän insideilyä hehkuttaa jotain uutta lookia ja hiuksia, jos ei kerro, mistä sen löytää... 

Vierailija
5832/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järjestäjillä ois pelisilmää, niin sunnuntaiseen futiksen EM-finaaliin kannattais pikabuukata Måneskin esiintymään. Joku maailmantähti noissa seremonioissa yleensä on. 🙂

Vierailija
5833/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pahoittelut, mä taisin illalla mainita Ethanin (ilmeisesti uudella videolla näkyvästä) lookista enkä jaksanut puhelimella askarrella linkkien kanssa. Esim. tuolta löytyy kuva: https://twitter.com/sameoldoned/status/1412598801970380801

Vierailija
5834/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas miltä nämäkin herrat saattavat näyttää 20-30 vuoden kuluttua... noin niinkuin esimerkkinä Vince Neil, Ozzy Osbourne, Tommy Lee...

Eikä siis millään pahalla, koska olen itsekin Måneskin-hikoillut vaihdevuosi-ikäisenä aina euroviisufinaalista asti :) Mutta tuli vaan mieleen! Ulkoinen kauneus saattaa olla katoavaista, lahjakkuus ja karisma sitten eri juttu...

Vierailija
5835/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyseltiin aikaisemmin lempibiisejä, tervetuloa muuten tätä kysyneelle mukaan ketjuun!

Omat lempparit:

Biisit: La paura del buio, Lividi sui gomiti, New Song, For Your Love, Coraline, Morirò da re, Zitti e buoni

Levy: Teatro d'ira: Vol. I

Musiikkivideo: ehdottomasti Morirò da re vaikka kaikki ovat hienoja

Livet: Radio Italian konsertti, Somebody Told Me (X factor), kaikki studio- ja akustiset tallenteet (esim. Back to Black, Somebody Told Me, IWBYS + In nome del padre)

Videokooste: tikkaaaaariiiiiiiii

Vierailija
5836/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eilisiltaisille xfactor-videoitten linkkaajille, aivan ihania <3 piristi aamua,esim. "we are filming a sex tape" :D niin nuoria, villejä ja kaaoottisia... haluun tällasta energiaa lisää mun elämään, vähemmälle iänikuinen kiltin tytön kunnollisuus, järkevyys ja pidättyväisyys!

Vierailija
5837/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos järjestäjillä ois pelisilmää, niin sunnuntaiseen futiksen EM-finaaliin kannattais pikabuukata Måneskin esiintymään. Joku maailmantähti noissa seremonioissa yleensä on. 🙂

niimpä varsinkin kun Italia on finaalissa mutta kaipa siellä Lontoossa joku brittityyppi esiintyy esim. Ed Sheeran joka on ollut niitä pelejäkin katsomassa ja on brittien sinkkulistan ykkönen, voisivat edes soittaa niiden musaa stadionilla

Vierailija
5838/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän huolestuttaa, meneekö bändillä nyt liian lujaa. Euroviisuvoitto oli odotettu, koska vedonlyöntitoimistot ennustivat sen jo kuukausia etukäteen. Mutta tämän mittakaavan suosio on lyönyt kaikki ällikällä.

Toivon kovasti, että bändin lähipiiri on tukemassa ja managerina häärisi joku, joka osaisi sekä hyödyntää äkillisen maailmanlaajuisen suosion että pitää langat käsissään ja tukea bändin hyvinvointia ja rakentaa heille hyvää tulevaisuutta.

Olen kyllä iloinen siitä, että Damianolla on Giorgiansa, koska G vaikuttaa aika maanläheiseltä ja rauhalliselta tyypiltä, jolla on selvästi positiivinen vaikutus Damianoon. Ikään nähden pitkä ja vakiintunut parisuhde on parhaimmillaan arvokas turvasatama tällaisessa myllerryksessä.

Vierailija
5839/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas miltä nämäkin herrat saattavat näyttää 20-30 vuoden kuluttua... noin niinkuin esimerkkinä Vince Neil, Ozzy Osbourne, Tommy Lee...

Eikä siis millään pahalla, koska olen itsekin Måneskin-hikoillut vaihdevuosi-ikäisenä aina euroviisufinaalista asti :) Mutta tuli vaan mieleen! Ulkoinen kauneus saattaa olla katoavaista, lahjakkuus ja karisma sitten eri juttu...

Olisi mielenkiintoista kuulla esim. Dingon Neumanin ja muiden jäsenten sekä Hanoi Rocksin jäsenten mielipiteitä Måneskin ilmiöstä.

Vierailija
5840/22169 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisuvoiton muuntuminen joksikin tällaiseksi on tosiaan tuiki harvinaista ja täysin odottamatonta. 🤯 Ainoat ns. nykyviisujen voittajat joilla on ollut edes jotain kv. suosiota ja fanimeininkiä taitavat olla Norjan Rybak ja Ruotsin Loreen, mutta ei niitä voi verrata samana päivänäkään tähän, kun ei heiltäkään sitten oikein löytynyt muita biisejä suosion tueksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän