Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se pikku-D ole. 👀
Ai kamala.
Uusi tietopläjäys. D on ollut 16 vuotiaana yhdessä jaksossa tv-sarjassa A doctor in the family.
Giorgia ja Chili rakastavassa yhteiskuvassa ig. Damianon ja Giorgian kissat reissasivat uudessa reissurepussa paikalle. Joitakin tämä kiinnostaa😽
Vierailija kirjoitti:
Giorgia ja Chili rakastavassa yhteiskuvassa ig. Damianon ja Giorgian kissat reissasivat uudessa reissurepussa paikalle. Joitakin tämä kiinnostaa😽
se kuva muuten on söpö. Ja Damiano on alkanut nyt tatuoimaankin itse (toivottovasti ei hirveesti innostu) tyttöystäväkin sai uuden tatskan
tuleekohan Vicin koira toimeen Damianon kissojen kanssa?
Måneskin se nousee taas Brittien sinkkulistalla Slave 5. ja Beggin 7.
Vierailija kirjoitti:
tuleekohan Vicin koira toimeen Damianon kissojen kanssa?
Måneskin se nousee taas Brittien sinkkulistalla Slave 5. ja Beggin 7.
Chili vaikuttaa niin chilliltä ja monenlaiseen menoon tottuneelta, että vaikea kuvitella ettei se tulis toimeen jonkun kanssa. Ellei kissat sitten kiusaa sitä!
Oon katellu Il ballo della vita tour vlogit läpi (tais olla 5 osaa, löytyy tekstitettynä enkuks youtubesta) ja mulla on teille mysteerikysymys! Ne on kuvattu kesällä -19, ennen koronaa. Miksi Damiano käyttää niissä videoissa välillä maskia?? En tajua. Nyt ihastelijoitten sherlock-palvelut kehiin, olen miettinyt pääni puhki.
Vierailija kirjoitti:
Oon katellu Il ballo della vita tour vlogit läpi (tais olla 5 osaa, löytyy tekstitettynä enkuks youtubesta) ja mulla on teille mysteerikysymys! Ne on kuvattu kesällä -19, ennen koronaa. Miksi Damiano käyttää niissä videoissa välillä maskia?? En tajua. Nyt ihastelijoitten sherlock-palvelut kehiin, olen miettinyt pääni puhki.
tota mäkin olen miettinyt, toki vois ajatella että suojelee ääntään vaikka saasteilta ym. mutta sitten se polttaa tupakkaa
Nyt tatuointikone on ilmeisesti saapunut. Täti minussa paheksuu huolestuneena, mutta toisaalta: mitäpä olisi nuoruus ja rock'n'roll ilman jonkunlaista hölmöilyä.
sen hiustenleikkuukin näyttää aika hotilta
https://icouldbeyourpuppet.tumblr.com/post/655669652438073344
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tota mäkin olen miettinyt, toki vois ajatella että suojelee ääntään vaikka saasteilta ym. mutta sitten se polttaa tupakkaa
Onko jotain flunssaa ollu t liikkeellä ja äänihuulia on pitänyt suojella? Lääkärin kehotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tatuointikone on ilmeisesti saapunut. Täti minussa paheksuu huolestuneena, mutta toisaalta: mitäpä olisi nuoruus ja rock'n'roll ilman jonkunlaista hölmöilyä.
Voihan suloiset hölmöläiset 🙈
Kunhan nyt pysyisi edes vähän maltti matkassa noiden tuherrusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin siihen Euroviisueditykseen ja siinähän se teidän Damiano on oikein miehekäs ja urheilullinen, jäntevä lihaksikas selkä ja hartiat. Niin en nyt vaan tajua että miten se on sama hemmo näissä uusissa kuvissa. Enkä takua miksi viisuesityksen aikaan on puhuttu jostakin hintelästä androgyyneistä,vaikka nyt ehkä sellaista jopa muistuttaa? Onko laihtunut vai mitä ihmettä. En vain tajua.
Öö, ei Damianon kroppa viisujen jälkeen (reilussa kuukaudessa...) ole kovasti voinut muuttua? Mutta pari vuotta sitten oli selvästi lihaksikkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin siihen Euroviisueditykseen ja siinähän se teidän Damiano on oikein miehekäs ja urheilullinen, jäntevä lihaksikas selkä ja hartiat. Niin en nyt vaan tajua että miten se on sama hemmo näissä uusissa kuvissa. Enkä takua miksi viisuesityksen aikaan on puhuttu jostakin hintelästä androgyyneistä,vaikka nyt ehkä sellaista jopa muistuttaa? Onko laihtunut vai mitä ihmettä. En vain tajua.
Mun mielestä siinä esityksessä D jotenkin tietoisesti liikkuu selkä pienessä kyyryssä ja muutenkin jännittyneenä koko ajan, niin että vaikutelma on lihaksikkaampi kuin sitten rentona ollessaan.
Mitä tulee vanhoilla videoilla olevaan maskiin, liittyy nimenomaan äänen huoltamiseen/suojeluun ja on tosiaan kivasti ristiriidassa tupakoinnin kanssa. Terveytensä (ja äänensä) kannalta toivon, että se tupakka jää matkasta mieluummin ennemmin kuin myöhemmin :/
Ihania kissa- ja koirakommentteja heti aamusta, hymyilytti :)
Vierailija kirjoitti:
Terveytensä (ja äänensä) kannalta toivon, että se tupakka jää matkasta mieluummin ennemmin kuin myöhemmin :/
Moraaliton läähättäjä sisälläni ei toivo tätä, koska D:n tupakointikuvat/videot ovat niiiin kuumia.
Mun silmään D on laihtunut viisujen jälkeen. Ehkä ei ole kerennyt salille kaikessa hässäkässä. Se on myös hyvä huomio, että viisulavalla D onnistui esiintymään ikäistään isompikokoisena. Ehkä oli lihakset enemmän pumpissa, muistaakseni yhdessä kuvassa näkyy melkoisen seksikkäät selkälihaksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, ei Damianon kroppa viisujen jälkeen (reilussa kuukaudessa...) ole kovasti voinut muuttua? Mutta pari vuotta sitten oli selvästi lihaksikkaampi.
Niin no, Ruotsissa pinkeissä shortseissa oli kyllä melko lihaksikas ja urheilullinen.
Studiolla treenaamassa porukka taas 🙂
Minulla tuli itku tästä videosta, ok olen ollut tosi mustassa alhossa taas tänään, myönnän, mutta on tuo vain niin pohjattoman kaunista 😍 sekä kappale että D&E.
Joo ei se pikku-D ole. 👀