Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
5561/22169 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei se pikku-D ole. 👀

Vierailija
5562/22169 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei se pikku-D ole. 👀

Ai kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tietopläjäys. D on ollut 16 vuotiaana yhdessä jaksossa tv-sarjassa A doctor in the family.

https://www.italy24news.com/entertainment/news/amp/31192

Vierailija
5564/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgia ja Chili rakastavassa yhteiskuvassa ig. Damianon ja Giorgian kissat reissasivat uudessa reissurepussa paikalle. Joitakin tämä kiinnostaa😽

Vierailija
5565/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giorgia ja Chili rakastavassa yhteiskuvassa ig. Damianon ja Giorgian kissat reissasivat uudessa reissurepussa paikalle. Joitakin tämä kiinnostaa😽

se kuva muuten on söpö. Ja Damiano on alkanut nyt tatuoimaankin itse (toivottovasti ei hirveesti innostu) tyttöystäväkin sai uuden tatskan

Vierailija
5566/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleekohan Vicin koira toimeen Damianon kissojen kanssa? 

Måneskin se nousee taas Brittien sinkkulistalla Slave 5. ja Beggin 7. 

Vierailija
5567/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuleekohan Vicin koira toimeen Damianon kissojen kanssa? 

Måneskin se nousee taas Brittien sinkkulistalla Slave 5. ja Beggin 7. 

Chili vaikuttaa niin chilliltä ja monenlaiseen menoon tottuneelta, että vaikea kuvitella ettei se tulis toimeen jonkun kanssa. Ellei kissat sitten kiusaa sitä!

Vierailija
5568/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katellu Il ballo della vita tour vlogit läpi (tais olla 5 osaa, löytyy tekstitettynä enkuks youtubesta) ja mulla on teille mysteerikysymys! Ne on kuvattu kesällä -19, ennen koronaa. Miksi Damiano käyttää niissä videoissa välillä maskia?? En tajua. Nyt ihastelijoitten sherlock-palvelut kehiin, olen miettinyt pääni puhki.

Vierailija
5569/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katellu Il ballo della vita tour vlogit läpi (tais olla 5 osaa, löytyy tekstitettynä enkuks youtubesta) ja mulla on teille mysteerikysymys! Ne on kuvattu kesällä -19, ennen koronaa. Miksi Damiano käyttää niissä videoissa välillä maskia?? En tajua. Nyt ihastelijoitten sherlock-palvelut kehiin, olen miettinyt pääni puhki.

tota mäkin olen miettinyt, toki vois ajatella että suojelee ääntään vaikka saasteilta ym. mutta sitten se polttaa tupakkaa

Vierailija
5570/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tatuointikone on ilmeisesti saapunut. Täti minussa paheksuu huolestuneena, mutta toisaalta: mitäpä olisi nuoruus ja rock'n'roll ilman jonkunlaista hölmöilyä.

Vierailija
5571/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen hiustenleikkuukin näyttää aika hotilta

https://icouldbeyourpuppet.tumblr.com/post/655669652438073344

Vierailija
5572/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tota mäkin olen miettinyt, toki vois ajatella että suojelee ääntään vaikka saasteilta ym. mutta sitten se polttaa tupakkaa

Onko jotain flunssaa ollu t liikkeellä ja äänihuulia on pitänyt suojella? Lääkärin kehotuksesta?

Vierailija
5573/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tatuointikone on ilmeisesti saapunut. Täti minussa paheksuu huolestuneena, mutta toisaalta: mitäpä olisi nuoruus ja rock'n'roll ilman jonkunlaista hölmöilyä.

Voihan suloiset hölmöläiset 🙈

Kunhan nyt pysyisi edes vähän maltti matkassa noiden tuherrusten kanssa.

Vierailija
5574/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin siihen Euroviisueditykseen ja siinähän se teidän Damiano on oikein miehekäs ja urheilullinen, jäntevä lihaksikas selkä ja hartiat. Niin en nyt vaan tajua että miten se on sama hemmo näissä uusissa kuvissa. Enkä takua miksi viisuesityksen aikaan on puhuttu jostakin hintelästä androgyyneistä,vaikka nyt ehkä sellaista jopa muistuttaa? Onko laihtunut vai mitä ihmettä. En vain tajua.

Öö, ei Damianon kroppa viisujen jälkeen (reilussa kuukaudessa...) ole kovasti voinut muuttua? Mutta pari vuotta sitten oli selvästi lihaksikkaampi.

Vierailija
5575/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin siihen Euroviisueditykseen ja siinähän se teidän Damiano on oikein miehekäs ja urheilullinen, jäntevä lihaksikas selkä ja hartiat. Niin en nyt vaan tajua että miten se on sama hemmo näissä uusissa kuvissa. Enkä takua miksi viisuesityksen aikaan on puhuttu jostakin hintelästä androgyyneistä,vaikka nyt ehkä sellaista jopa muistuttaa? Onko laihtunut vai mitä ihmettä. En vain tajua.

Mun mielestä siinä esityksessä D jotenkin tietoisesti liikkuu selkä pienessä kyyryssä ja muutenkin jännittyneenä koko ajan, niin että vaikutelma on lihaksikkaampi kuin sitten rentona ollessaan.

Mitä tulee vanhoilla videoilla olevaan maskiin, liittyy nimenomaan äänen huoltamiseen/suojeluun ja on tosiaan kivasti ristiriidassa tupakoinnin kanssa. Terveytensä (ja äänensä) kannalta toivon, että se tupakka jää matkasta mieluummin ennemmin kuin myöhemmin :/

Ihania kissa- ja koirakommentteja heti aamusta, hymyilytti :)

Vierailija
5576/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveytensä (ja äänensä) kannalta toivon, että se tupakka jää matkasta mieluummin ennemmin kuin myöhemmin :/

Moraaliton läähättäjä sisälläni ei toivo tätä, koska D:n tupakointikuvat/videot ovat niiiin kuumia.

Vierailija
5577/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään D on laihtunut viisujen jälkeen. Ehkä ei ole kerennyt salille kaikessa hässäkässä. Se on myös hyvä huomio, että viisulavalla D onnistui esiintymään ikäistään isompikokoisena. Ehkä oli lihakset enemmän pumpissa, muistaakseni yhdessä kuvassa näkyy melkoisen seksikkäät selkälihaksetkin.

Vierailija
5578/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, ei Damianon kroppa viisujen jälkeen (reilussa kuukaudessa...) ole kovasti voinut muuttua? Mutta pari vuotta sitten oli selvästi lihaksikkaampi.

Niin no, Ruotsissa pinkeissä shortseissa oli kyllä melko lihaksikas ja urheilullinen.

Vierailija
5579/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studiolla treenaamassa porukka taas 🙂

Vierailija
5580/22169 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli itku tästä videosta, ok olen ollut tosi mustassa alhossa taas tänään, myönnän, mutta on tuo vain niin pohjattoman kaunista 😍 sekä kappale että D&E.