Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
https://www.instagram.com/p/CQdNCjaL5ou/?utm_medium=copy_link
Damiano olisi upea naisenakin..😍
Vierailija kirjoitti:
Akustinen Somebody Told Me -coverointi X Factorin ajoilta. Olin tätä ennen jo melkein unohtanut, kuinka jumalaisen näköinen ja kuuloinen D on. Taas mennään järveen.
Mikä mies, mikä ääni!
Tämä on aivan yhtä seksikäs ilman kultatrikoissa konttaustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tuo myöhään illalla julkaistu neljän mustavalkokuvan sarja. :)
Nyt on sekin sitten varma; edes pissalla eivät voi käydä ilman, että siitä tulee kuva someen ;).
No niinpä! Mutta kukahan tuon pisuaarikuvan on ottanut?
Ethan tietenkin. Hän ja lemmikkiboansa eivät olisi mahtuneet poseeraamaan niin, etteikö IG olisi bännännyt kuvaa.
Herra varjele täällä on käynyt keskustelu villinä heti aamusta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen tuo myöhään illalla julkaistu neljän mustavalkokuvan sarja. :)
Nyt on sekin sitten varma; edes pissalla eivät voi käydä ilman, että siitä tulee kuva someen ;).
No niinpä! Mutta kukahan tuon pisuaarikuvan on ottanut?
Ethan tietenkin. Hän ja lemmikkiboansa eivät olisi mahtuneet poseeraamaan niin, etteikö IG olisi bännännyt kuvaa.
Herra varjele täällä on käynyt keskustelu villinä heti aamusta alkaen.
😂🆘
Vierailija kirjoitti:
Akustinen Somebody Told Me -coverointi X Factorin ajoilta. Olin tätä ennen jo melkein unohtanut, kuinka jumalaisen näköinen ja kuuloinen D on. Taas mennään järveen.
Mä jo innostuin tuon ylimääräisen kitaristin runsaasta kyynärvarsikarvoituksesta, mutta se taitaakin olla tatuointi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies, mikä ääni!
Sen kunniaksi toiveuusinta:
Ja kohta 1:50 tietysti 😅
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CQdNCjaL5ou/?utm_medium=copy_link
Damiano olisi upea naisenakin..😍
Ooämgee mikä kaunotar, harmi ettei Damianolla ole yhtään siskoa. Saattaisi nääs olla hyvin samannäköinen kuin kuvassa. Huippumalliainesta, pituus varmasti riittäisi catwalkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mies, mikä ääni!
Niinpä! Menisin ehkä jopa mieluummin katsomaan tuollaisen akustisen keikan, vaikka bändillä selvästikin on huikea ja energinen show isoilla lavoilla 🤔
Jokos tämä oli täällä? Selvästkin asiantuntijan laatima kooste, josta löytyy paljon olennaisia asioita.
Joko tämä on ollut täällä jo monta kertaa..? No jos on, niin ehkä se ei haittaa; niin on kiehtovaa katsottavaa taas koko videon täydeltä.
Aloin Instassa seuraamaan @maneskin.bulgaria Huhheijjaa mitä kuvia ja videoita sieltä löytyykään!
lihavat mammat täällä fantasioi
Vierailija kirjoitti:
lihavat mammat täällä fantasioi
Nyt oli kyllä tosi paha ja omaperäinen BURN!
Belgia-Italia-ottelussa pitää tietenkin olla Italian puolella, ihan jo Måneskinin vuoksi.
Mitäs peliä tämä on, Ruotsi on jo saanut osansa Måneskinista ja Damianosta! Koska tulevat Suomeenkin??
Vierailija kirjoitti:
Mitäs peliä tämä on, Ruotsi on jo saanut osansa Måneskinista ja Damianosta! Koska tulevat Suomeenkin??
Sanotaanko näin, että ottajia on tällä hetkellä aika paljon. 🙂
Jossain somessa näkyi, että USA:ssakin jo billboardeilla Spotify mainostaa bändiä. Ja totta kai Ruotsi osasi iskeä juuri tuohon etsikkoaikaan ja sai bändin vierailulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että ottajia on tällä hetkellä aika paljon. 🙂
Jossain somessa näkyi, että USA:ssakin jo billboardeilla Spotify mainostaa bändiä. Ja totta kai Ruotsi osasi iskeä juuri tuohon etsikkoaikaan ja sai bändin vierailulle.
Juu, iso mainos Times Squarella. Se on jo iso, iso juttu varsinkin italialaiselle bändille, tai kelle tahansa.
Onko Damiano nyt sitten pikku D, kun meillä on jo iso D omasta takaa Suomessa?
iso Dee kirjoitti:
Onko Damiano nyt sitten pikku D, kun meillä on jo iso D omasta takaa Suomessa?
Damiano on varmaan iso tupla-D. DD.
Mulla on sitten ollut long covid jo kaksikymmentä vuotta.