Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Damianon, ja muidenkin, kypsyyttä on ihmetelty. Olen pistänyt merkille, että italialaisilla on vielä kirjahyllyt ja kirjoja. Bändinkin jäsenistä on kuvamateriaalia uima-altaalla tai sohvalla kirjoja lukemassa. Suomessa taas on jo pitkään ollut vallalla kirjattomuus sisustuksessa ja nuorten tapakulttuurissa...
Myönnän, että itsellänikin on 10 vuotta mennyt vähemmällä, suorastaan olemattomalla, kirjojen lukemisella. Ei se nyt ainakaan fiksuutta edistä...
Vierailija kirjoitti:
ihania lapsukaisia
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1411666360074178562
Täällä on tänään mukavaa porukkaa kommentoimassa.
Onkohan muuten Ethan tuo tumma vauva vasen alhaalla ja Damiano tumma vauva oikea alhaalla, vai toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muuten Ethan tuo tumma vauva vasen alhaalla ja Damiano tumma vauva oikea alhaalla, vai toisin päin?
Joo, mun mielestä just näin, että Ethan on vasemmalla. Silmistä tunnistaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihania lapsukaisia
https://twitter.com/thisismaneskin/status/1411666360074178562
Täällä on tänään mukavaa porukkaa kommentoimassa.
Joo, niin päin! On instassa tägätty kuka on kuka. Mun silmiin muissa on paljon sellasia piirteitä mitä on säilyny aikuisuuteen, elämäänsä kyllästyneen oloinen vauva-D taas ei oo nykyisistä piirteistä tunnistettavissa ollenkaan jos ei kerrottaisi kuka siinä on 😁
Bändin viehätys perustuu niin paljon henkilöiden omaan luontaiseen viehätysvoimaan, että voi kun ymmärtäisivät sen eivätkä hukuttaisi sitä kaikkeen ylimääräiseen erikoisuuden hakuun liiaksi. Nuo tyypit vetäisivät mijoonayleisön vaikka verkkareissa ja meikeittä. Liika erikoisuuden tavoittelu, mitä nyt on alkanut olemaan välillä jo ehkä liikaakin, voi jopa karkottaa niitä jotka etsii sitä aitoutta.
Vierailija kirjoitti:
Damianon, ja muidenkin, kypsyyttä on ihmetelty. Olen pistänyt merkille, että italialaisilla on vielä kirjahyllyt ja kirjoja. Bändinkin jäsenistä on kuvamateriaalia uima-altaalla tai sohvalla kirjoja lukemassa. Suomessa taas on jo pitkään ollut vallalla kirjattomuus sisustuksessa ja nuorten tapakulttuurissa...
Myönnän, että itsellänikin on 10 vuotta mennyt vähemmällä, suorastaan olemattomalla, kirjojen lukemisella. Ei se nyt ainakaan fiksuutta edistä...
Kiintoisa pointti! Mä oon kiinnittänyt huomiota mm. Damianon kiinnostukseen Ikaros-taruun (tullut ilmi haastatteluissa ja ihan Insta-nikissäkin). Ja toivon todella, todella kovasti ettei tuo Ikaros-kiinnostus ole mikään itseään toteuttava ennustus.
-ap
Ethanin ja Damianon lapsuudenperheiden erityispiirteistä on jotakin tietoa, mutta Thomasista ei korviini ole kulkeutunut mitään. Victorian äiti ainakin oli Tanskasta ja isä kai Italialainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo story-video pihalla hortoilevasta Ethanista.
Puhelin löytyi pensasaidan päältä👍
Linkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo story-video pihalla hortoilevasta Ethanista.
Puhelin löytyi pensasaidan päältä👍
Linkki!
Se on vielä pari tuntia nähtävillä Damianon Instagramin tarinassa, käyttäjänimi on ykaaar.
Vierailija kirjoitti:
Ethanin ja Damianon lapsuudenperheiden erityispiirteistä on jotakin tietoa, mutta Thomasista ei korviini ole kulkeutunut mitään. Victorian äiti ainakin oli Tanskasta ja isä kai Italialainen.
Totta, jostain syystä Thomasin perheestä ei ole juoruja kuulunut. Siitäkin täällä taisi olla puhetta että Victorian äiti on kuollut joitakin vuosia sitten.
Tässä kaikki viittaavat hiukan perheisiinsä:
Vierailija kirjoitti:
Bändin viehätys perustuu niin paljon henkilöiden omaan luontaiseen viehätysvoimaan, että voi kun ymmärtäisivät sen eivätkä hukuttaisi sitä kaikkeen ylimääräiseen erikoisuuden hakuun liiaksi. Nuo tyypit vetäisivät mijoonayleisön vaikka verkkareissa ja meikeittä. Liika erikoisuuden tavoittelu, mitä nyt on alkanut olemaan välillä jo ehkä liikaakin, voi jopa karkottaa niitä jotka etsii sitä aitoutta.
Minun mielestä tuo mitä sinä kutsut "ylimääräiseksi" ei ole erikoisuuden hakua vaan aidosti sitä mitä bändi on ja on koko ajan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä tuo mitä sinä kutsut "ylimääräiseksi" ei ole erikoisuuden hakua vaan aidosti sitä mitä bändi on ja on koko ajan ollut.
Aluksi, minustakin täällä on kivan rento tunnelma taas. Vähän harmittikin kuin joillekin vastattiin vähättelevästi tai jopa inhottavasti ihan viattomiin pohtimisiin, ja keskustelu tuntui tyrehtyvän. Pitäishän tänne kaikkien mahtua. No mutta se siitä.
Minulle taas on kaikesta vanhasta materiaalista, ja etenkin heidän (lehti)haastatteluistaan, tullut vähän erilainen kuva. Se on selvä että todellakin haluavat edustaa uutta sukupolvea varsinkin suht konservatiivisessa Italiassa. Sellaista jonka pitäisi tuntea itsensä vapaaksi tehdä niin kuin hyvältä tuntuu, eikä miettiä muiden mielipiteitä. Yhdessä haastattelussa oli Damianon suht monitulkintaisia ajatuksia monogamiasta, ja Victoria puhuu paljon siitä että naisia arvostellaan eri tavalla kuin miehiä.
Senkin ymmärrän että heillä on itsetarkoituksenakin tehdä asioita joita paheksutaan, ainakin niin kauan kun niitä paheksutaan. Silti nämä erilaiset vaatetukset eivät muutoin mielestäni edusta bändin tai näiden ihmisten syvempää olemusta - aika tavallisia nuoria ovat siviilissä. En tosin tiedä mitä tarkoitat. Tietysti vaatteet lähettävät aina jonkun signaalin, tässä tapauksessa varsin tarkoituksellisesti. Ihan suorana identiteetin ilmaisuna en niitä kuitenkaan näkisi. Välissä on X-factorin ajoilta lähtien ollut monia ihmisiä (eri) stylisteista lähtien, vaikka tietysti bändin täytyy ne valinnat hyväksyä. Erikoisuuden, tai huomion, tavoitteluakin on ollut myös. Bändi on tämän suoraan sanonutkin.
Tämä vaikuttaa tosin olevan yksi näistä asioista, jonka jokainen vähän haluaakin nähdä omasta vinkkelistään. Olen siis eri ihminen kuin jolle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että itsellänikin on 10 vuotta mennyt vähemmällä, suorastaan olemattomalla, kirjojen lukemisella. Ei se nyt ainakaan fiksuutta edistä...Kiintoisa pointti! Mä oon kiinnittänyt huomiota mm. Damianon kiinnostukseen Ikaros-taruun (tullut ilmi haastatteluissa ja ihan Insta-nikissäkin). Ja toivon todella, todella kovasti ettei tuo Ikaros-kiinnostus ole mikään itseään toteuttava ennustus.
-ap
Mitä se ykaar muuten tarkoittaa? Olen sivistymätön. Yhdessä haastattelussa kysyttiin missä he ovat 40v ja D sanoi suurinpiirtein että täysin on hajonnut, paitsi lavalla, kuten Iggy pop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän, että itsellänikin on 10 vuotta mennyt vähemmällä, suorastaan olemattomalla, kirjojen lukemisella. Ei se nyt ainakaan fiksuutta edistä...Kiintoisa pointti! Mä oon kiinnittänyt huomiota mm. Damianon kiinnostukseen Ikaros-taruun (tullut ilmi haastatteluissa ja ihan Insta-nikissäkin). Ja toivon todella, todella kovasti ettei tuo Ikaros-kiinnostus ole mikään itseään toteuttava ennustus.
-ap
Mitä se ykaar muuten tarkoittaa? Olen sivistymätön. Yhdessä haastattelussa kysyttiin missä he ovat 40v ja D sanoi suurinpiirtein että täysin on hajonnut, paitsi lavalla, kuten Iggy pop.
Ykaaar on kai vaan väännös Ikaroksesta.
ikaros-keskustelun innoittamana piti etsiä tämä biisi, jossa Damiano fiittaa Ykaarina. Olisko voinut olla aikeissa jopa käyttää sitä jonain taiteilijanimenä?
😍
Siinä samaisessa lehtihaastatelussa josta tässä olen höpöttänyt, Ethan myös kertoo mm. haluavansa perheen. Voin linkata sen jos jotain kiinnostaa, on tosiaan italiaksi. Ehkä ollutkin jo täällä?
Vierailija kirjoitti:
Siinä samaisessa lehtihaastatelussa josta tässä olen höpöttänyt, Ethan myös kertoo mm. haluavansa perheen. Voin linkata sen jos jotain kiinnostaa, on tosiaan italiaksi. Ehkä ollutkin jo täällä?
Kyllä kiitos, linkkaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiitos, linkkaa <3
https://www.corriere.it/sette/incontri/7-web-rep-interv-maneskin/index…
Jo kolme vuotta sitten tehty fanivideo, ehkä se on täällä ollutkin. Muhun jotenkin vetoaa tuo pitkä tukka ja erityisesti ne hiukan hipahtavan tyylin pätkät, enemmän kun nykyinen rokkistaratyyli vaikka sekin on ihan kiva, kaunis mies kun on. En niinkään tykkää tästä puuma-tunteesta joka tästä fanituksesta itselle tulee :D[/quote]Joo, tuo tyyli oli kiva. Ehkä jopa kivempi kuin nykyinen.[/quote]
Mä kaipaan myös tyyliä missä on esim. tyylikkäät jakkuasaut tai jotakin juurikin hipahtavaa tai tavanomaista, ei niin krumeluulista, koruja ja tatuoituakaan, eikä liikaa meikkejäkään, ei mitään shokeeraavaa. Onkohan ne jääneet historiaan vai saako sellaisesta nauttia enää kohta paparazzikuvissa? Tukka oli kyllä mahtava pitkänä, mutta on se noinkin ihan ok.