Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Nämä eiliset pätkät on kyllä mielettömän energisiä. Ruotsin-reissu tuntuu muutenkin antaneen bändille hyvää virettä sosiaalisen median perusteella. Måneskin kyllä herää eloon nimenomaan liveyleisön edessä, ja siksi striimikeikat ym. eivät yllä tälle samalle tasolle. Ja nuo Damianon pinkit mikroshortsit 🥵 Erityisen ihanaa tässä Zitti e buoni -tallenteessa on kuitenkin yleisön villiintyminen Thomasin kitarasoolosta:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kohta pää levitä tämän kaiken kuumuuden keskellä enkä todellakaan puhu pelkästään säästä. Viime päiviltä:
- Damiano mustassa huulipunassa
- Damiano pelastaa Victorian -video
- videot kiljuvista faneista
- haastatteluissa hymyilevä ja välillä hämmentyvä Damiano
- Damianon meikkausvideo
- The Korsetti (minusta se oli upea)
- pupunkorvat, hattarat + pinkit asut
- söpöt kuvat ja videot kissoista Giorgian instassa (puhuu niistä muuten ominaan eli taitavat olla yhteisiä)
Unohtuikohan vielä jotain? Ai niin..
- Ethanin alushousuvideo 🤯
+ Victoria pinkissä jakussa ilman aluspaitaa ja rintaliivejä ❤️
Näenköhän omiani tuossa Ethanin, Victorian ja popcorn-purnukan yhteiskuvassa?
T. nimim. Patonkiosastolta päivää
Vierailija kirjoitti:
Näenköhän omiani tuossa Ethanin, Victorian ja popcorn-purnukan yhteiskuvassa?
T. nimim. Patonkiosastolta päivää
Samaa katsoin, että voiko se olla...?
Vierailija kirjoitti:
Linkki popparikuvaan!
Apua, eikö ole alushousuja ollenkaan jalassa. Tuli hiki.
Lucky Puola ensi viikonloppuna siellä ja nyt ne on myös elokuussa festareilla Puolassa...
Taisi olla yleisössä peräti ihan 2 mieskatsojaa tuolla Lisebergissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lucky Puola ensi viikonloppuna siellä ja nyt ne on myös elokuussa festareilla Puolassa...
En ihan tajua tätä Puolaa. Eikö sekin ole äärikonservatiivinen maa aborttikieltoineen nykyään? Samantien voisivat mennä Unkariin, niin varmaan joutuisivat putkaan säädyttömästä käytöksestä ja h*mosaatiosta.
Mikseivät he mieluummin tule tänne vapaamieliseen Pohjolaan?
Johtuisiko koronarajoituksista? Ainakin Suomessa ja Norjassa on edelleen tiukemmat kokoontumis- ja maahantulorajoitukset kuin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki popparikuvaan!
Ei tähän voi muuta sanoa kuin
https://giphy.com/gifs/damianodavid-VpAdGKr2bfTCl5jpt8
En tiedä onko ollut täällä, mutta D:n kynäkommentti nauratti. Ethankin taitaa fanittaa Damianoa!
Rakastan näitä huvipuiston pimenevässä illassa otettuja kuvia. Bändin tyypit ovat kuin jostain puolidekadentista Liisa Ihmemaassa -elokuvasta oikeaan elämään karanneita.
https://twitter.com/paulinthejungle/status/1406927636086075393
Vierailija kirjoitti:
Rakastan näitä huvipuiston pimenevässä illassa otettuja kuvia. Bändin tyypit ovat kuin jostain puolidekadentista Liisa Ihmemaassa -elokuvasta oikeaan elämään karanneita.
https://twitter.com/paulinthejungle/status/1406927636086075393
samaten se kuva mikä otettu takaanpäain kun Damiano ja Vic pitävät kädestä kiinni
apua olin lenkillä (joo hullu tässä kuumuudessa) ja kuuntelin Slave biisinlive versiota Göteborgista ja purskahdin nauruun kohdassa jossa teinitytöt alkoi kiljumaan kun Damiano voinkaisi, apua ihmiset tuijotti mua lol
Tunteeko kukaan muu äidillisvivahteista suojeluvaistoa Damianoa kohtaan? Mulla se on noussut nyt viime päivinä pintaan. Kun on tuollainen poikkeusyksilö, herää myös ajatus siitä, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja ”ettei nyt sattuis mitään”. Toivon niin kovasti, että hän – kuten koko muukin bändi – pitää psyykkisestä ja fyysisestä hyvivoinnistaan huolta tuossa nousukiidossa, joka varmasti vain päivä päivältä hurjenee! Onneksi hän vaikuttaa skarpilta tyypiltä, jolla on vielä kotijoukotkin tukemassa :)
Olen ihastunut koko bändiin, ensisijaisesti musiikkiin ja toissijaisesti ulkomusiikillisiin asioihin ja esiintymiseen. Lisäksi tykkään hirmuisesti tuosta yhteisestä energiasta, ryhmähengestä ja täältä tullaan -asenteesta mikä heillä on. Victoria on aivan upea pakkaus! Hänhän koko bändin on ilmeisesti alun perin perustanut. Asennetta riittää!
Vaikka he ovat kiistatta esteettis-tyylillis-seksuaalisesti upea pläjäys, eritoten Damiano, silti sydämeni läpättää eniten symppamis- ja musiikinfanittamis- ja suojeluvaistollisessa hengessä. Haluan niin kovasti, että heillä menee kaikki hienosti! Varmaan olisin polvet vatkulina Damianon katseen alla, silti soveltuisin ehkä parhaiten joksikin huolehtivaksi äitihahmoksi :D Varmaan ikäero tekee sen, olen itse jo 50+. Come to mama!
P.S. Se Hollannin meikkihaastattelu on harvinaisen hyvä! Monia kysymyksiä joita olisin itsekin halunnut kysyä. Ja aitoa symppaamista ja tsemppaamista ja välittämistä ja fanittamista.
MÅNESKIN! Oi milloin he tulevat Suomeen.
Kiva nähdä ne tänään myös vaihteeksi italialaisen tyylikkäinä tummassa istuvassa puvussa. Italiankielen toivottavasti säilyttävät lauluissaan. Joka maassa on runsaasti samansuuntaisia mielipiteitä. Onkohan Englannissa tai USAssa?
nää reaction videot on nykyään mun suosikkeja , tää tyyppi on todellakin fani, oli nähnyt instassa niiden pinkit asut ja halus heti nähdä ton liven
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä ne tänään myös vaihteeksi italialaisen tyylikkäinä tummassa istuvassa puvussa. Italiankielen toivottavasti säilyttävät lauluissaan. Joka maassa on runsaasti samansuuntaisia mielipiteitä. Onkohan Englannissa tai USAssa?
Oli yllättävää, että alun perin tekivät lyriikoita pelkästään englanniksi! Selviää meikkihaastattelusta. Minäkin TODELLA toivon, että eivät luovu italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan muu äidillisvivahteista suojeluvaistoa Damianoa kohtaan? Mulla se on noussut nyt viime päivinä pintaan. Kun on tuollainen poikkeusyksilö, herää myös ajatus siitä, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja ”ettei nyt sattuis mitään”. Toivon niin kovasti, että hän – kuten koko muukin bändi – pitää psyykkisestä ja fyysisestä hyvivoinnistaan huolta tuossa nousukiidossa, joka varmasti vain päivä päivältä hurjenee! Onneksi hän vaikuttaa skarpilta tyypiltä, jolla on vielä kotijoukotkin tukemassa :)
Olen ihastunut koko bändiin, ensisijaisesti musiikkiin ja toissijaisesti ulkomusiikillisiin asioihin ja esiintymiseen. Lisäksi tykkään hirmuisesti tuosta yhteisestä energiasta, ryhmähengestä ja täältä tullaan -asenteesta mikä heillä on. Victoria on aivan upea pakkaus! Hänhän koko bändin on ilmeisesti alun perin perustanut. Asennetta riittää!
Vaikka he ovat kiistatta esteettis-tyylillis-seksuaalisesti upea pläjäys, eritoten Damiano, silti sydämeni läpättää eniten symppamis- ja musiikinfanittamis- ja suojeluvaistollisessa hengessä. Haluan niin kovasti, että heillä menee kaikki hienosti! Varmaan olisin polvet vatkulina Damianon katseen alla, silti soveltuisin ehkä parhaiten joksikin huolehtivaksi äitihahmoksi :D Varmaan ikäero tekee sen, olen itse jo 50+. Come to mama!
P.S. Se Hollannin meikkihaastattelu on harvinaisen hyvä! Monia kysymyksiä joita olisin itsekin halunnut kysyä. Ja aitoa symppaamista ja tsemppaamista ja välittämistä ja fanittamista.
MÅNESKIN! Oi milloin he tulevat Suomeen.
Juu kyllä👍 Ja vähän koko bändiä kohtaan, jopa Giorgiaa☺️
Kyllä se Ethankin erottuu kivasti siellä..
Toivon niin Damianon ja tyttöystävän suhteelle hyvää. Kaunis ja herttainen on tyttö, Lumikki.
Korsettigate! Pitäähän jokaisella itseään kunnioittavalla ketjulla oma kiistanaiheensa olla. 😎