Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan muu äidillisvivahteista suojeluvaistoa Damianoa kohtaan? Mulla se on noussut nyt viime päivinä pintaan. Kun on tuollainen poikkeusyksilö, herää myös ajatus siitä, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja ”ettei nyt sattuis mitään”. Toivon niin kovasti, että hän – kuten koko muukin bändi – pitää psyykkisestä ja fyysisestä hyvivoinnistaan huolta tuossa nousukiidossa, joka varmasti vain päivä päivältä hurjenee! Onneksi hän vaikuttaa skarpilta tyypiltä, jolla on vielä kotijoukotkin tukemassa :)
Olen ihastunut koko bändiin, ensisijaisesti musiikkiin ja toissijaisesti ulkomusiikillisiin asioihin ja esiintymiseen. Lisäksi tykkään hirmuisesti tuosta yhteisestä energiasta, ryhmähengestä ja täältä tullaan -asenteesta mikä heillä on. Victoria on aivan upea pakkaus! Hänhän koko bändin on ilmeisesti alun perin perustanut. Asennetta riittää!
Vaikka he ovat kiistatta esteettis-tyylillis-seksuaalisesti upea pläjäys, eritoten Damiano, silti sydämeni läpättää eniten symppamis- ja musiikinfanittamis- ja suojeluvaistollisessa hengessä. Haluan niin kovasti, että heillä menee kaikki hienosti! Varmaan olisin polvet vatkulina Damianon katseen alla, silti soveltuisin ehkä parhaiten joksikin huolehtivaksi äitihahmoksi :D Varmaan ikäero tekee sen, olen itse jo 50+. Come to mama!
P.S. Se Hollannin meikkihaastattelu on harvinaisen hyvä! Monia kysymyksiä joita olisin itsekin halunnut kysyä. Ja aitoa symppaamista ja tsemppaamista ja välittämistä ja fanittamista.
MÅNESKIN! Oi milloin he tulevat Suomeen.
Kyllä. Aluksi olin hyvin, hyvin ihastunut Damianoon ja miksi en olisi ollut. Kuitenkin lähtökohtaisesti pidän heidän musiikistaan ja siitä mitä se edustaa ja sillä on mulle suurin merkitys. Ansiokkaasti kuvailit tuossa ajatuksiasi muustakin, jotka jaan. Onko se sitten äideille/ naisille tyypillistä, että pelkää jotain kamalaa tapahtuvan, vähän samanlaisia tunteita on tullut. Toivottavasti he saavuttavat sen, mitä ikinä tavoittelevatkaan ja toivottavasti se osoittautuu kaiken arvoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko kukaan muu äidillisvivahteista suojeluvaistoa Damianoa kohtaan? Mulla se on noussut nyt viime päivinä pintaan. Kun on tuollainen poikkeusyksilö, herää myös ajatus siitä, että toivottavasti kaikki menee hyvin ja ”ettei nyt sattuis mitään”. Toivon niin kovasti, että hän – kuten koko muukin bändi – pitää psyykkisestä ja fyysisestä hyvivoinnistaan huolta tuossa nousukiidossa, joka varmasti vain päivä päivältä hurjenee! Onneksi hän vaikuttaa skarpilta tyypiltä, jolla on vielä kotijoukotkin tukemassa :)
Olen ihastunut koko bändiin, ensisijaisesti musiikkiin ja toissijaisesti ulkomusiikillisiin asioihin ja esiintymiseen. Lisäksi tykkään hirmuisesti tuosta yhteisestä energiasta, ryhmähengestä ja täältä tullaan -asenteesta mikä heillä on. Victoria on aivan upea pakkaus! Hänhän koko bändin on ilmeisesti alun perin perustanut. Asennetta riittää!
Vaikka he ovat kiistatta esteettis-tyylillis-seksuaalisesti upea pläjäys, eritoten Damiano, silti sydämeni läpättää eniten symppamis- ja musiikinfanittamis- ja suojeluvaistollisessa hengessä. Haluan niin kovasti, että heillä menee kaikki hienosti! Varmaan olisin polvet vatkulina Damianon katseen alla, silti soveltuisin ehkä parhaiten joksikin huolehtivaksi äitihahmoksi :D Varmaan ikäero tekee sen, olen itse jo 50+. Come to mama!
P.S. Se Hollannin meikkihaastattelu on harvinaisen hyvä! Monia kysymyksiä joita olisin itsekin halunnut kysyä. Ja aitoa symppaamista ja tsemppaamista ja välittämistä ja fanittamista.
MÅNESKIN! Oi milloin he tulevat Suomeen.
Juu kyllä👍 Ja vähän koko bändiä kohtaan, jopa Giorgiaa☺️
Kyllä se Ethankin erottuu kivasti siellä..
Toivon niin Damianon ja tyttöystävän suhteelle hyvää. Kaunis ja herttainen on tyttö, Lumikki.
tähän kaikkeen : sama, toi tyttöystävä vaikuttaa hyvältä tyypiltä myös sen takia kiva huomata että suurin osa noista faneistakin tykkää siitä, koska oon huomannut eri fandomeissa hulluja faneja jotka vihaa tyttö/poikaystävää ja on ilkeitä niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep! Kaikki nämä huhutut syömishäiriötaustat ja hoikistunut olemus ja kauhea härdelli ympärillä. Tulee just se fiilis, että voi kun nyt muistaisi syödä ja nukkua eikä polttaisi itseään loppuun. :D
Kumma kyllä tää herännyt suojeluvaisto ei tunnu lainkaan estävän sitä muunkaanlaista ihastelua, heh...
Ei estä ei :) Oikeastaan vaan pahentaa: paitsi että hän on sietämättömän kaunis, komea ja seksikäs, hän vaikuttaa myös ihanalta, herkältä ja älykkäältä ihmiseltä, jolle toivoo kaikkea hyvää. Ja sehän nyt on pahin mahdollinen yhdistelmä! *pääräjähtäähymiö, jota en jostain syystä saa koneelta laitettua*
Vierailija kirjoitti:
This just in:
Hirmu kiva oli tää haastattelu. Rento tunnelma ja tuli fiilis että tän tyypin (itse asiassa kumpi vaan heistä!) kanssa olis varmaan mukava istua ja rupatella 😍
Vierailija kirjoitti:
Ethanista taas *köh* mielenkiintoisia kuvia liikenteessä.......
On melkoinen setti kyllä hänellä enkä puhu nyt rummuista
Tässä on sellaista jännää ristiriitaa; toisaalta pidän Damianoa äärettömän seksikkäänä ja haluttavana ja haluan nähdä hänet voimakkaana ja itsetietoisena. Sitten on se toinen puoli, jossa Damiano on herkkä ja nuori, suojelua tarvitseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI KAMALA!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sellaista jännää ristiriitaa; toisaalta pidän Damianoa äärettömän seksikkäänä ja haluttavana ja haluan nähdä hänet voimakkaana ja itsetietoisena. Sitten on se toinen puoli, jossa Damiano on herkkä ja nuori, suojelua tarvitseva.
Tässäkö hänen poikkeuksellisen lumovoimansa salaisuus? Unohtamatta tietenkään musiikillista ja sanoituksellista lahjakkuutta, plus lahjakkuutta esiintyjänä. Plus hauskuutta ja huumorintajua. Onhan tämä yhteenlaskettuna sellainen paketti, että huh.
Vierailija kirjoitti:
nää reaction videot on nykyään mun suosikkeja , tää tyyppi on todellakin fani, oli nähnyt instassa niiden pinkit asut ja halus heti nähdä ton liven
Tätä en ollutkaan nähnyt, eilen katsoin jonkin muun videon kyseiseltä kaverilta. Vaikuttaa olevan aika innoissaan, enkä ihmettele. Kiva katsoa, miten tohkeissaan jotkut miehetkin ovat Måneskinista, kun vaikuttaa siltä, että tämä on enemmän tyttöjen/ naisten juttu. Teinityttöjen fanittamisella on myyty maailmassa miljoonia levyjä, joten ei se huono asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi käsite: "Ethanin setti"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi käsite: "Ethanin setti"
Huhhuhhhh 🌪
Viittiskö joku kiltti linkata sen Ethanin peppuläpy- videon, kun en löydä. Täytyis siskolle laittaa vähän mielenvirkistystä illan ratoksi.
https://www.instagram.com/p/CQLxH5nNgHk/?utm_medium=copy_link
Tämä kuva on mun lemppari tällä hetkellä..😩
tänään Köpiksessä, hitsi että Damiano ja Ethan näyttää syötävän hyviltä (jos noin saa sanoa)
huomannut että Damianolla on usein noi takit isoja.
https://twitter.com/damiano_archive/status/1406994956279943171
Vierailija kirjoitti:
Viittiskö joku kiltti linkata sen Ethanin peppuläpy- videon, kun en löydä. Täytyis siskolle laittaa vähän mielenvirkistystä illan ratoksi.
Siskolle, kaverille, mitä näitä on... 😉
Ainakin maneskinofficialin ig-storyissä näkyy vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
täällä
https://icouldbeyourpuppet.tumblr.com/post/654563728604446720
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänks, löytyi. Sisko ei näitä fanitushommia ymmärrä, mutta kyllä se tiemmä mieskomeuden päälle ymmärtää.
Tämä on ollut mulle hauska matka, koska oikeastaan ensimmäistä kertaa sitten teinivuosien olen kiinnittänyt huomiota ulkomusiikillisiin seikkoihin, koska tässä on yhtye, jonka kohdalla sitä ei kertakaikkisesti pysty ohittamaan. On jotenkin nautinnollista ja virkistävää, kun musiikin lisäksi voi ihastella visuaalista kauneutta. Tavallaan siihen kai on nyt antanut luvan itselleen tai ehkä tässä ei ole ollut vaihtoehtoja. Jotain hyvää on vanhenemisessakin, enää ei tarvitse olla uskottava rokkipuritaani, vaan voi nauttia muustakin kuin musiikista.
Vierailija kirjoitti:
nää reaction videot on nykyään mun suosikkeja , tää tyyppi on todellakin fani, oli nähnyt instassa niiden pinkit asut ja halus heti nähdä ton liven
Hänkin kohta ansainnee DIKin.
Hep! Kaikki nämä huhutut syömishäiriötaustat ja hoikistunut olemus ja kauhea härdelli ympärillä. Tulee just se fiilis, että voi kun nyt muistaisi syödä ja nukkua eikä polttaisi itseään loppuun. :D
Kumma kyllä tää herännyt suojeluvaisto ei tunnu lainkaan estävän sitä muunkaanlaista ihastelua, heh...