Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
löyty tubesta, osan näistä olen aiemmin nähnyt mut tää on laitettu kokonaan (kai) ja jotenkin parempilaatuinen + haastis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CQLxH5nNgHk/?utm_medium=copy_link
Tämä kuva on mun lemppari tällä hetkellä..😩
On kyllä hyvä kuva!
Mun lemppari taas on tällä hetkellä tämä:https://www.instagram.com/p/CQWmaGaN9g6/?utm_medium=copy_link
Lyhyet hiukset on oikein hyvät ja tyylikkäät, mutta noi pidemmätkin on upeat. Ja pitkähkö kaula oikein lisää ylvästä vaikutelmaa.
Tähän väliin tämmöistä pelkkää ulkomusiikillista pohdintaa.
Ulkomusiikillinen pohdinta on paikallaan sekin.
vanhan harrastuksen parissa
https://twitter.com/ledgerforeverr/status/1407025097290956806
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CQMiOxytL9Y/?utm_medium=copy_link
Herra mun vereni! 🙏🔥😍
Hieno! Samoin kuin sen alapuolella olevan harmaapoolokauluksisen kuvan ilme... *vetelä*
Kiesus miten voikaan mies näyttää hyvältä a. Pinkissä pikkutakissa ja b. Kintut paljaana 🔥😍
Ihan kun ei muutenkin itsellä hiki valuisi...
se Damianon kissajuttu jonka kertoi meikki-videossa niin tässä Giorgia tarina siitä ja kuva Bidetistä ahdingossa
https://scientistsinistral.tumblr.com/post/654541539802054656/okay-so-a…
Mää en kestä. Oon ollut kuumana Damianoon tässä nyt viikkokausia, mutta nyt vasta oon ehtiny perehtymään Ethanin viehätysvoimaan ( pyllyläpy- videolla ON osuutta asiaan) ja jos tää hullutus jatkuu Ethanin osalta yhtä pahana, niin multa lähtee järki sikäli mikäli sitä jäljellä on.
Taas putkahtelee jostain häiriköinti- ja provokaatioviestejä. Let’s ignore.
Näitä on täällä jo yllin kyllin, mutta jos tykkää katsella heitä livenä, tässä vielä yksi. Haastatteluosuuksia on myös, ja minusta hyvä äänenlaatu.
Nämä näkyy käväisseen ruotsissakin, vetovoimatekijöitä tutkimassa ehkä? No, maita ja mantuja riittää kierreltäväksi.
Vieläkö täällä muut opiskelee italiaa? En tiedä olenko edennyt yhtään, osaan edelleen vain muodostaa yksinkertaisia lauseita, ja tunnistan niitä sieltä täältä. Toisaalta hyvää ajanvietettä.
Vähän ohi aiheen ja turha juttu, mutta mua naurattaa Måneskinin nimessä oleva å-kirjain. Ruotsalaiset-tanskalaiset osaa "luonnostaan" ääntää sen o:na, suomalaiset on jokainen oppinut siinä murrosiän kynnyksellä, että se ei ole ä eikä a, vaan o. Koko muu maailma ääntää iloisesti a:na, myös Italia :D myös bändi itse välillä, ei tunnu olevan väliä ääntämyksellä. Siis naurattaa se, kun muistaa, että sitä kirjainta on lapsena ääntänyt väärin ja lopulta oppinut; nyt koko Eurooppa on saman kirjaimen edessä ja tekee samat virheet :D ja kerrankin joku ilo siitä, että näppiksessä on å-kirjain, jota ei koskaan suomen kielessä tarvitse!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö täällä muut opiskelee italiaa? En tiedä olenko edennyt yhtään, osaan edelleen vain muodostaa yksinkertaisia lauseita, ja tunnistan niitä sieltä täältä. Toisaalta hyvää ajanvietettä.
Joo, Duolingolla etenen hitaasti mutta varmasti. Espanja pohjalla, se ehkä vähän suttaa. Aktiivinen kielitaito vielä hyvin ohkaista, mutta sanoja tunnistan melko hyvin ja esim. italiankielisten twiittien sisältöä pystyy jo jonkin verran päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Duolingolla etenen hitaasti mutta varmasti. Espanja pohjalla, se ehkä vähän suttaa. Aktiivinen kielitaito vielä hyvin ohkaista, mutta sanoja tunnistan melko hyvin ja esim. italiankielisten twiittien sisältöä pystyy jo jonkin verran päättelemään.
Auttaa, ei suttaa, vaikka ehkä se välillä tekee sitäkin...
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi aiheen ja turha juttu, mutta mua naurattaa Måneskinin nimessä oleva å-kirjain. Ruotsalaiset-tanskalaiset osaa "luonnostaan" ääntää sen o:na, suomalaiset on jokainen oppinut siinä murrosiän kynnyksellä, että se ei ole ä eikä a, vaan o. Koko muu maailma ääntää iloisesti a:na, myös Italia :D myös bändi itse välillä, ei tunnu olevan väliä ääntämyksellä. Siis naurattaa se, kun muistaa, että sitä kirjainta on lapsena ääntänyt väärin ja lopulta oppinut; nyt koko Eurooppa on saman kirjaimen edessä ja tekee samat virheet :D ja kerrankin joku ilo siitä, että näppiksessä on å-kirjain, jota ei koskaan suomen kielessä tarvitse!
Joo, kerrankin siitä on iloa. Oon funtsinu, että mikä 'ruotsalainen o' on muilla kielillä, joissa se esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Tänään opittua: Pan e mortadella, per la piú bella :D (Victorian eväslaulu huoltoasemalla vanhassa Il ballo della vita -kiertuevlogissa (jotka löytyy muuten youtubesta tekstitettynä enkuksi niin kuin myös This is Måneskin -dokkari, jos jonkun kaverilta on vaikka mennyt ohi 😂))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pohjalla ranska, ja jotenkin ihmeellisesti sekoan näidenkin välillä usein. Taito sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kerrankin siitä on iloa. Oon funtsinu, että mikä 'ruotsalainen o' on muilla kielillä, joissa se esiintyy.
Sama, mun päässä "swedish ou" :D
Mut virallisesti muistaakseni "A with a circle" :/ tylsä eikä paljasta ääntämystä :D
Vierailija kirjoitti:
Näitä on täällä jo yllin kyllin, mutta jos tykkää katsella heitä livenä, tässä vielä yksi. Haastatteluosuuksia on myös, ja minusta hyvä äänenlaatu.
tää oli hyvä varsinkin lopun kaksi biisiä
On kyllä hyvä kuva!
Mun lemppari taas on tällä hetkellä tämä:
https://www.instagram.com/p/CQWmaGaN9g6/?utm_medium=copy_link
Lyhyet hiukset on oikein hyvät ja tyylikkäät, mutta noi pidemmätkin on upeat. Ja pitkähkö kaula oikein lisää ylvästä vaikutelmaa.
Tähän väliin tämmöistä pelkkää ulkomusiikillista pohdintaa.