Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4781/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CQLxH5nNgHk/?utm_medium=copy_link

Tämä kuva on mun lemppari tällä hetkellä..😩

On kyllä hyvä kuva!

Mun lemppari taas on tällä hetkellä tämä:

https://www.instagram.com/p/CQWmaGaN9g6/?utm_medium=copy_link

Lyhyet hiukset on oikein hyvät ja tyylikkäät, mutta noi pidemmätkin on upeat. Ja pitkähkö kaula oikein lisää ylvästä vaikutelmaa.

Tähän väliin tämmöistä pelkkää ulkomusiikillista pohdintaa.

Vierailija
4782/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

löyty tubesta, osan näistä olen aiemmin nähnyt mut tää on laitettu kokonaan (kai) ja jotenkin parempilaatuinen + haastis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CQLxH5nNgHk/?utm_medium=copy_link

Tämä kuva on mun lemppari tällä hetkellä..😩

On kyllä hyvä kuva!

Mun lemppari taas on tällä hetkellä tämä:

https://www.instagram.com/p/CQWmaGaN9g6/?utm_medium=copy_link

Lyhyet hiukset on oikein hyvät ja tyylikkäät, mutta noi pidemmätkin on upeat. Ja pitkähkö kaula oikein lisää ylvästä vaikutelmaa.

Tähän väliin tämmöistä pelkkää ulkomusiikillista pohdintaa.

Ulkomusiikillinen pohdinta on paikallaan sekin.

Vierailija
4784/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
4785/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CQMiOxytL9Y/?utm_medium=copy_link

Herra mun vereni! 🙏🔥😍

Hieno! Samoin kuin sen alapuolella olevan harmaapoolokauluksisen kuvan ilme... *vetelä*

Vierailija
4786/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesus miten voikaan mies näyttää hyvältä a. Pinkissä pikkutakissa ja b. Kintut paljaana 🔥😍

Ihan kun ei muutenkin itsellä hiki valuisi...

Vierailija
4787/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Damianon kissajuttu jonka kertoi meikki-videossa niin tässä Giorgia tarina siitä ja kuva Bidetistä ahdingossa

https://scientistsinistral.tumblr.com/post/654541539802054656/okay-so-a…

Vierailija
4788/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kestä. Oon ollut kuumana Damianoon tässä nyt viikkokausia, mutta nyt vasta oon ehtiny perehtymään Ethanin viehätysvoimaan ( pyllyläpy- videolla ON osuutta asiaan) ja jos tää hullutus jatkuu Ethanin osalta yhtä pahana, niin multa lähtee järki sikäli mikäli sitä jäljellä on.

Vierailija
4789/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas putkahtelee jostain häiriköinti- ja provokaatioviestejä. Let’s ignore.

Vierailija
4790/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on täällä jo yllin kyllin, mutta jos tykkää katsella heitä livenä, tässä vielä yksi. Haastatteluosuuksia on myös, ja minusta hyvä äänenlaatu.

Vierailija
4791/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä näkyy käväisseen ruotsissakin, vetovoimatekijöitä tutkimassa ehkä? No, maita ja mantuja riittää kierreltäväksi.

Vierailija
4792/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä muut opiskelee italiaa? En tiedä olenko edennyt yhtään, osaan edelleen vain muodostaa yksinkertaisia lauseita, ja tunnistan niitä sieltä täältä. Toisaalta hyvää ajanvietettä.

Vierailija
4793/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen ja turha juttu, mutta mua naurattaa Måneskinin nimessä oleva å-kirjain. Ruotsalaiset-tanskalaiset osaa "luonnostaan" ääntää sen o:na, suomalaiset on jokainen oppinut siinä murrosiän kynnyksellä, että se ei ole ä eikä a, vaan o. Koko muu maailma ääntää iloisesti a:na, myös Italia :D myös bändi itse välillä, ei tunnu olevan väliä ääntämyksellä. Siis naurattaa se, kun muistaa, että sitä kirjainta on lapsena ääntänyt väärin ja lopulta oppinut; nyt koko Eurooppa on saman kirjaimen edessä ja tekee samat virheet :D ja kerrankin joku ilo siitä, että näppiksessä on å-kirjain, jota ei koskaan suomen kielessä tarvitse!

Vierailija
4794/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö täällä muut opiskelee italiaa? En tiedä olenko edennyt yhtään, osaan edelleen vain muodostaa yksinkertaisia lauseita, ja tunnistan niitä sieltä täältä. Toisaalta hyvää ajanvietettä.

Joo, Duolingolla etenen hitaasti mutta varmasti. Espanja pohjalla, se ehkä vähän suttaa. Aktiivinen kielitaito vielä hyvin ohkaista, mutta sanoja tunnistan melko hyvin ja esim. italiankielisten twiittien sisältöä pystyy jo jonkin verran päättelemään.

Vierailija
4795/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Duolingolla etenen hitaasti mutta varmasti. Espanja pohjalla, se ehkä vähän suttaa. Aktiivinen kielitaito vielä hyvin ohkaista, mutta sanoja tunnistan melko hyvin ja esim. italiankielisten twiittien sisältöä pystyy jo jonkin verran päättelemään.

Auttaa, ei suttaa, vaikka ehkä se välillä tekee sitäkin...

Vierailija
4796/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohi aiheen ja turha juttu, mutta mua naurattaa Måneskinin nimessä oleva å-kirjain. Ruotsalaiset-tanskalaiset osaa "luonnostaan" ääntää sen o:na, suomalaiset on jokainen oppinut siinä murrosiän kynnyksellä, että se ei ole ä eikä a, vaan o. Koko muu maailma ääntää iloisesti a:na, myös Italia :D myös bändi itse välillä, ei tunnu olevan väliä ääntämyksellä. Siis naurattaa se, kun muistaa, että sitä kirjainta on lapsena ääntänyt väärin ja lopulta oppinut; nyt koko Eurooppa on saman kirjaimen edessä ja tekee samat virheet :D ja kerrankin joku ilo siitä, että näppiksessä on å-kirjain, jota ei koskaan suomen kielessä tarvitse!

Joo, kerrankin siitä on iloa. Oon funtsinu, että mikä 'ruotsalainen o' on muilla kielillä, joissa se esiintyy.

Vierailija
4797/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään opittua: Pan e mortadella, per la piú bella :D (Victorian eväslaulu huoltoasemalla vanhassa Il ballo della vita -kiertuevlogissa (jotka löytyy muuten youtubesta tekstitettynä enkuksi niin kuin myös This is Måneskin -dokkari, jos jonkun kaverilta on vaikka mennyt ohi 😂))

Vierailija
4798/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pohjalla ranska, ja jotenkin ihmeellisesti sekoan näidenkin välillä usein. Taito sekin.

Vierailija
4799/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kerrankin siitä on iloa. Oon funtsinu, että mikä 'ruotsalainen o' on muilla kielillä, joissa se esiintyy.

Sama, mun päässä "swedish ou" :D

Mut virallisesti muistaakseni "A with a circle" :/ tylsä eikä paljasta ääntämystä :D

Vierailija
4800/22169 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on täällä jo yllin kyllin, mutta jos tykkää katsella heitä livenä, tässä vielä yksi. Haastatteluosuuksia on myös, ja minusta hyvä äänenlaatu.

tää oli hyvä varsinkin lopun kaksi biisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi