Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4621/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kelpaisi päästä makkariin tuon kanssa! ;)

Vierailija
4622/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Leon mentävä aukko sivistyksessä; eli siis kuka mahtaa olla se Leo joka bändiin jollakin tavalla liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4623/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Leon mentävä aukko sivistyksessä; eli siis kuka mahtaa olla se Leo joka bändiin jollakin tavalla liittyy?

Itsekään en tarkkaan tiedä, liekö missään asiaa avattukaan, mutta kiertuevideoista, muista tiedonmurusista ja viime päivien Eurooppa-videoista oon päätellyt, että roolina on todennäköisesti olla henkilökohtainen assistentti/ käytännön asioiden järjestelijä koko poppoolle. Vaikuttavat lisäksi ihan kavereilta :)

Vierailija
4624/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huono käännös, mutta naurattaa tuon videon keskivaiheilla oleva kohta, jossa Thomas "yrittää myydä" Damianoa.

Vierailija
4625/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huono käännös, mutta naurattaa tuon videon keskivaiheilla oleva kohta, jossa Thomas "yrittää myydä" Damianoa.

Tää on niin hyvä! Musta on hirveen sääli, miten Thomasin persoona jää piiloon kielitaidon puutteen takia kv-kuvioissa, sehän on oikeesti tosi paljon äänessä italiajutuissa.

Vierailija
4626/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin hyvä! Musta on hirveen sääli, miten Thomasin persoona jää piiloon kielitaidon puutteen takia kv-kuvioissa, sehän on oikeesti tosi paljon äänessä italiajutuissa.

Mua tavallaan viehättää Thomasissa se, että hän jää vähän paitsioon näissä haastatteluissa. Ikävää tietysti, jos sanottavaa olisi, mutta ennen kaikkea hänen soittonsa on niin hienoa, että se riittää mulle.

Vierailija
4627/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en tarkkaan tiedä, liekö missään asiaa avattukaan, mutta kiertuevideoista, muista tiedonmurusista ja viime päivien Eurooppa-videoista oon päätellyt, että roolina on todennäköisesti olla henkilökohtainen assistentti/ käytännön asioiden järjestelijä koko poppoolle. Vaikuttavat lisäksi ihan kavereilta :)

joo jotain tollaista se on bändille ja sen lisäksi Damianon yksi läheisimmistä kavereista jos olen oikein ymmärtänyt

Vierailija
4628/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette nähneet uima-allas kuvan? Damiano näyttää hyvältä... kuten aina.

Vierailija
4629/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo jotain tollaista se on bändille ja sen lisäksi Damianon yksi läheisimmistä kavereista jos olen oikein ymmärtänyt

Ok, kiitos teille!

Vierailija
4630/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaisin ihasteluun ;) bändistä on tullut mun esikuva siinä, että voin elää ilman jatkuvaa häpeää ja olla liikaa välittämättä muiden mielipiteistä. Elämään tulee iloa ja energiaa. Minulla pitkästä aikaa silmät loistavat ja olen löytänyt taas oman intohimoni opiskelualaani kohtaan :) olen niin kiitollinen Euroviisuista ja myös teistä ihanista jotka tänne linkkaatte kuvia ja videoita :D aurinkoista sunnuntaita kaikille ihastelijoille ☀️❤

Ihan mahtava juttu! Tunnistan samoja asioita omassa elämässä... Oli tossa jokunen päivä sitten sellainen törkeän kamala huonon itsetunnon päivä eikä mikään vaate näyttänyt hyvältä ja itseinhoa puski päälle. Mietin jo, etten kehtaa lähteä ovesta ulos. Sitten pakotin itseni ajattelemaan "what would Damiano do?", puin päälleni, lähdin ulos ja lakkasin murehtimasta - ainakin siltä päivältä.

Ihanaa lukea tällaisia kommentteja. ❤ Oma elämäni on ollut varsin synkkää ja ilotonta varsinkin viimeisimmän vuoden ajan, mikään ei ole auttanut.. Ja sitten tuli ihmeellinen, ihana Damiano ja Måneskin muistuttamaan, että valoa on tunnelin päässä.

Ja mitä tulee siihen korsettiin niin minusta Damiano näytti älyttömän hyvältä se päällä. On ollut muitakin asuja joissa kuka tahansa muu olisi varmasti näyttänyt naurettavalta, mutta Damiano saisi pukeutua vaikka jätesäkkiin ja olisi silti upea.

Vierailija
4631/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuva!

Ja IG:ssähän on nyt myös konservatiivisemmissa vaatteissa otettuja selfieitä sellaisia arvostaville. 😌

Vierailija
4632/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin vihdoin ekan kerran Måneskinia - siis muutakin kuin tuon voittobiisin ja ilman että katsoin heidän videoitaan☺.

Olipa hyvää musiikkia, pari hitaampaa biisiä oli joista en pitänyt. Ja Damianolla on kaunis ääni, se on jäänyt huomiotta kun olen keslittynyt - ulkomusiikillisiin - juttuihin.

Vierailija
4633/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pistin kuunteluun Lividi sui gomiti- biisin. Ah, ihana kappale, vähän rokimpaa old school- meininkiä toki nykyaikaisilla lauluosuuksilla. Erityisesti tykkäsin tässä rummuista, Ethan pääsi vähän paukuttamaan lautasia menneiden aikojen tapaan. Hitsin tyylikästä ja nautinnollista. Sanaakaan en ymmärtänyt, mistä lauletaan, mutta eiköhän sekin selviä. Mä en ole niin hirvittävän kiinnostunut lyriikoista, enkä oikein ymmärrä niiden hienouksista, varsinkaan jos eivät ole suomen kieltä. Mut on se hieno bändi.

Vierailija
4634/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuva!

Ja IG:ssähän on nyt myös konservatiivisemmissa vaatteissa otettuja selfieitä sellaisia arvostaville. 😌

joku heitti hyvin twitterissä että edellispäivänä Damiano pelasti Victorian nyt se yrittää hukuttaa sen lol

ainakin soundchekissä niillä on puvut päällä muutenkin toi taitaa olla semmonen kokoperheen ohjelma joten vaatetuskin sen mukaan.

vähän ohis twitteristä sain sen käsityksen (huono goolekäännös) että Damianon tyttöystävä ois menossa leikkaukseen liittyen endometrioosiin ihan näinä päivinä 

Vierailija
4635/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lyhyetkin videot ja videolinkit tulevista esiintymisistä otetaan täällä kiitollisuudella vastaan. 💜🙏

Vierailija
4636/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin taitaa olla kuuma Göteborgissa nyt se on ilman paitaa soundchekissä hehe

Vierailija
4637/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

videota soundchekistä

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1406571488438849536

näiden twitter ja ig ehkä parhaimpia lähteitä löytää tuoreimmat jutut

Vierailija
4638/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä näkee?

Vierailija
4639/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman paitaa on ihan paras.

Vierailija
4640/22169 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wanna be your slave noussut Suomessa sinkkuykköseksi ohi Zitt e Buenin ja Chosen on myös korkeella olikos 5 tai 6.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi