Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4581/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo Hollannin haastattelu :)

Vierailija
4582/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko näitte kuinka supermies-Damiano pelasti Victorian skootterin yliajamaksi joutumiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko näitte kuinka supermies-Damiano pelasti Victorian skootterin yliajamaksi joutumiselta?

Hetihän tuo levähti silmille, kun avasin Instan ja miten tyylikkään eleettömästi hän senkin teki ❤

Vierailija
4584/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ryhmän nimi päätettiin? Minä äänestän Mona Lisoja :D

Minä haluaisin olla Marlena :)

Hyvä idea! Kannatan :)

Vierailija
4585/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetihän tuo levähti silmille, kun avasin Instan ja miten tyylikkään eleettömästi hän senkin teki ❤

Ja ihan näytti siltä kuin olisi vielä lopussa vinkannut silmää!? On se ❤️🔥!

Vierailija
4586/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, oikeesti? Hitsit, en huomannut ja nyt en löydä pätkää enää. Jos niin on, niin huh, huh, on se epeli!

Vierailija
4587/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändi menee huomenna sunnuntaina Ruotsiin promoamaan, niin miettikää jos sen jälkeen he tulisivat Suomeen? Helsingissä asuvat, pitäkää silmät auki maanantai ja tiistaina!

Vierailija
4588/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, oikeesti? Hitsit, en huomannut ja nyt en löydä pätkää enää. Jos niin on, niin huh, huh, on se epeli!

Kyllä se vinkkaa. Silleen "anytime, no problem". 😉

Vierailija
4589/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändi menee huomenna sunnuntaina Ruotsiin promoamaan, niin miettikää jos sen jälkeen he tulisivat Suomeen? Helsingissä asuvat, pitäkää silmät auki maanantai ja tiistaina!

olishan se kivaa mut tuntuu ettei suomimediat ole hereillä ja jotenkin luulis että ne menee Britteihin tekemään promoa kun ovat siellä nyt menestyneet tosi hyvin, Puolassa esiintyvät lauantaina

Vierailija
4590/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava Damiano!!

Vierailija
4591/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että. Mä alan olla kohta liian pakkomielteinen Damianoon (ja Måneskiniin). Jää arkiset askareet turhan vähälle ja etenkin yöunet on jääneet liian vähälle kun nenä kiinni puhelimessa liikaa kun on niin kovin paljon ihasteltavaa. Harkitsen instagramin poistamista. Mä en kestä! Ihana Damiano!

Vertaistukea?!

Saat!! Mulla menee joka päivä (liikaa) aikaa Damianon ja bändin kyttäämiseen.

Vierailija
4592/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan seurannut tuota tyttöystävää aiemmin? Minua hieman hämmentää, että taidemuseoissa kuvataan kaikki teokset someen, mutta kai se on sallittua.

Vierailija
4593/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tylsä ilta joten menin harrastamaan facebook stalkkausta ja tutkimaan Damianon isän fb:a, aika paljon face täynnä Måneskinia hehe, löytyi mm. x factorin ajoilta kuva pojastaan tangolla tanssimassa, tuntuu kyllä olevan tosi ylpee pojastaan ja bändin menestyksestä

Vierailija
4594/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan seurannut tuota tyttöystävää aiemmin? Minua hieman hämmentää, että taidemuseoissa kuvataan kaikki teokset someen, mutta kai se on sallittua.

Giorgiaa olen seurannut vasta parin viikon ajan mut kaipa toi on sallittua. Nyt kun ne on tullut 'kaapista' seurustelunsa kanssa niin huomannut että kommentoivatkin toistensa ig-päivityksiä mm. tänään sitä Damianon kuvaa

Vierailija
4595/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CQTsBM9o05n/?utm_medium=copy_link

Tässä näkyy jotenkuten se silmän vinkkaaminen, mutta aiemmin näin jonkun toisen klipin vähän eri kulmasta kuvattuna ja siinä se näkyi paremmin. Hitto se on ihana.

Vierailija
4596/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Giorgiaa olen seurannut vasta parin viikon ajan mut kaipa toi on sallittua. Nyt kun ne on tullut 'kaapista' seurustelunsa kanssa niin huomannut että kommentoivatkin toistensa ig-päivityksiä mm. tänään sitä Damianon kuvaa

Mitä sanoi? En siis ole ollenkaan utelias.

Vierailija
4597/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös nuo bändin keskinäiset ig-kommentoinnit on hauskoja. Ethanilta ”I’m in love with you” Damianolle jne. 😚

Vierailija
4598/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on muitakin Damianoon (liian?) syvästi hurahtaneita. ❤️

Vierailija
4599/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoi? En siis ole ollenkaan utelias.

Damianon teksti kuvassa oli että

i'm in love with my lipstick, Giorgia laittoi että 'me too' johon Damianon laittoi kaksi  punaiset huulet hymiötä 

Vierailija
4600/22169 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan on ihana noitten käsiensä kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi