Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosin taitaa olla kuuma Göteborgissa nyt se on ilman paitaa soundchekissä hehe
Mistä näitä näkee?
Måneskin official fanclub (instagram/twitter)
winner kirjoitti:
Tää nyt vaan tuli tästä ketjusta mieleen... ;D
Väsynyttä, oon jakanut tämän jo monessakin paikassa ihan omalla nimellä ja naamalla, eikä hävetä yhtään. Jos luulit loukkaavasi, epäonnistuit.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tää nyt vaan tuli tästä ketjusta mieleen... ;D
Väsynyttä, oon jakanut tämän jo monessakin paikassa ihan omalla nimellä ja naamalla, eikä hävetä yhtään. Jos luulit loukkaavasi, epäonnistuit.
Voi Damianon nenä :(
Miksi luulet, että se on laitettu loukkaavana? Keski-ikäiset mammat kertovat arjestaan, niin tuossa videossa kuin myös tässä ketjussa.
Mikäli miehen samastuminen ketjun naisiin, missä tilanteessa he ovat ja miksi Damiano tuossa tilanteessa niin kovin kolahtaa, ei sulle mene jakeluun, vaan koet sen loukkauksena, niin en voi mitään.
Riisu rintsikkasi, niin ehkä ei niin ahdista "kuumat aallot."
Mistä näkee kohutun korsettiesiintymisen?
Vierailija kirjoitti:
Eilen pistin kuunteluun Lividi sui gomiti- biisin. Ah, ihana kappale, vähän rokimpaa old school- meininkiä toki nykyaikaisilla lauluosuuksilla. Erityisesti tykkäsin tässä rummuista, Ethan pääsi vähän paukuttamaan lautasia menneiden aikojen tapaan. Hitsin tyylikästä ja nautinnollista. Sanaakaan en ymmärtänyt, mistä lauletaan, mutta eiköhän sekin selviä. Mä en ole niin hirvittävän kiinnostunut lyriikoista, enkä oikein ymmärrä niiden hienouksista, varsinkaan jos eivät ole suomen kieltä. Mut on se hieno bändi.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa. Kunnon ralli hardrock/melodinen punk -vivahteilla. Myös Thomasin kitarariffit ansaitsevat huomiota tämän biisin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Zitti e Buonia ei ole youtubessa, mutta faniklubin twitterissä tai instassa saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Oho, no se tuli nyt tuplana. :D
winner kirjoitti:
Keski-ikäiset mammat kertovat arjestaan, niin tuossa videossa kuin myös tässä ketjussa.
Eikö me ollakaan enää sun mielestä miehiä. :(
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Keski-ikäiset mammat kertovat arjestaan, niin tuossa videossa kuin myös tässä ketjussa.
Eikö me ollakaan enää sun mielestä miehiä. :(
Ouh! No NYT mä vasta sitten loukkasin tunteita ;D
Okei, mussa on varmaan jotain vikaa kun korsetti-look uppoaa ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin. Lienen rakkauden sokaisema.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mussa on varmaan jotain vikaa kun korsetti-look uppoaa ihan yhtä hyvin kuin kaikki muutkin. Lienen rakkauden sokaisema.
Jep, kaikki uppoaa. He can do no wrong. 🤷🏼♀️
Törmäsin muuten jonkin aikaa sitten ennen euroviisuja pinterestissä Damiaanoon ja olin käynyt myös insta tilillä. Mietin, että onpa komea, mutta luulin malliksi. Mallit ei oikeen jaksa kiinnostaa minua. Kyllä seksikkyyteen vaaditaa karismaa ja talenttia.
Joku päivä sitten hoksasin, että Damianon kasvonpiirteissä on paljon Matthew McConagheyta muistuttavaa. Ja McConagheyhan on yksi planeetan kuumimmista miehistä 😋
Nyt tulee vähän off-topic, mutta tuli mieen, että onko täällä j-rock faneja? Se oli hurjan suosittua Suomessa ja varmasti vieläkin on.
En kuuntele enää muita j-rock bändejä kuin Buck-Tickia. Atsushi Sakurai (laulaja) on yksiä upeimpia miehiä joita tiedän. Hänen karismaa on verrattu usein David Bowieen ja ulkonäköä Johnny Deppiin. Nuorempana oli upea musta pitkä tukka niin kuin Ethanilla. Aattelin vinkata niille jotka haluaa tutustua uusiin bändeihin ja tällainen leikittely feminiinisella ja maskuliinisella energialla on uusi juttu. Atsushi Sakurai on edelleen mielestäni upein mies mitä olen koskaan nähnyt, mutta Damiano tulee kovana kakkosena. 🖤
https://www.instagram.com/p/CKFUm9NJspl/?utm_medium=copy_link
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee vähän off-topic, mutta tuli mieen, että onko täällä j-rock faneja? Se oli hurjan suosittua Suomessa ja varmasti vieläkin on.
En kuuntele enää muita j-rock bändejä kuin Buck-Tickia. Atsushi Sakurai (laulaja) on yksiä upeimpia miehiä joita tiedän. Hänen karismaa on verrattu usein David Bowieen ja ulkonäköä Johnny Deppiin. Nuorempana oli upea musta pitkä tukka niin kuin Ethanilla. Aattelin vinkata niille jotka haluaa tutustua uusiin bändeihin ja tällainen leikittely feminiinisella ja maskuliinisella energialla on uusi juttu. Atsushi Sakurai on edelleen mielestäni upein mies mitä olen koskaan nähnyt, mutta Damiano tulee kovana kakkosena. 🖤
https://www.instagram.com/p/CKFUm9NJspl/?utm_medium=copy_link
Nuorempana tuli kuunneltua 😊
Ihana tuo Damianon napaan asti avonainen valkoinen paita, jossa oletettavasti esiintyy tänä iltana. <3
Hän ansaitsee DIKin, eli Damianon ihasteluketjun kunniapalkinnon. On reagoinut jo useampaan videoon ja suorastaan ylistänyt Måneskinia.
Ja kaikki albumitkin edelleen top seiskassa. :)