Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22169)

Vierailija
4261/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla sidukkavalas, mutta Damiano on silti ihana 😍

Sama täällä toinen valas jonka mielestä Damiano on niiiin kuuma.

Vierailija
4262/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita lähdössä lomamatkalle Italiaan kun korona hellittää?

Kävin juuri ennen koronaa loppuvuodesta 2019 Roomassa ja ehdottomasti haluan sinne uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4263/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bändi aloitti tänään Euroopan promokiertueen ovat nyt Berliinissä ja tekevät ainakin jonkun tv-jutun Ranskassa, toivottovasti joku suomi-mediakin haastattelis niitä tuolta kiertueelta (no tuskin tänne tulee mut just tuolla Saksassa vois tehdä haastatteluja)

Jos muuten bongailette jotain haastatteluja/instalivejä/whatnot tuohon alkavaan kiertueeseen liittyen, niin vinkatkaa ja linkatkaa ihmeessä tänne! Ihan kaiken aikaa kun ei ehdi someja seurata. 🖤

yritetään, itelle hyvä lähde noille on måneskinin fanclubin twitter-tili ne linkkaa aika paljn noita kuvia ja haastatteluja

Vierailija
4264/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin te joilla on tiktok voitte seurata huomenna livenä taisi olla klo 17 Saksan aikaan kun ne ilmeisesti esiintyy livenä Berliinistä niiden tiktokissa kaipa joku ihana fani (tod.niiden fanclub ainakin) senkin saa nauhalle

Vierailija
4265/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi vähän päälle kolmekymppinen, jonka ihanan ihana Damiano on täysin saanut pauloihinsa ❤️ Mikä karisma ja mitkä silmät, puhumattakaan millä taidolla tekee musiikkia. Tätä mä olen odotellut jo pidemmän aikaa, että löytyisi joku nuorempi ihastelun kohde. Mun kaksi entistä ikisuosikkia on kummatkin jo nykyään auttamattoman setämäisiä, enkä jaksa enää heistä intoilla, vaikka ennen olivatkin hottiksia. Ihanaa, että kerrankin se olen nyt sitten minä, joka rypistyn ensin!

Vierailija
4266/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin te joilla on tiktok voitte seurata huomenna livenä taisi olla klo 17 Saksan aikaan kun ne ilmeisesti esiintyy livenä Berliinistä niiden tiktokissa kaipa joku ihana fani (tod.niiden fanclub ainakin) senkin saa nauhalle

Ok, kiitti vinkistä! Tietää seurailla ig:tä/twitteriä/tubea sillä silmällä, että sinne tulisi videota. :)

Vierailija
4267/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän tämän vain tähän: https://twitter.com/totta2610/status/1404399737122562052

Olen sanaton 💕😋🔥😍💓💘🧡❤️🤍🖤❣️🔥🌋, noh, ehkä tuossa olennaisimmat..

Vierailija
4268/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän tämän vain tähän: https://twitter.com/totta2610/status/1404399737122562052

Olen sanaton 💕😋🔥😍💓💘🧡❤️🤍🖤❣️🔥🌋, noh, ehkä tuossa olennaisimmat..

No niinpä 🙈🔥

Vierailija
4269/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitti vinkistä! Tietää seurailla ig:tä/twitteriä/tubea sillä silmällä, että sinne tulisi videota. :)

joo tää måneskenin virallinen fan club lupas laittaa sitä tiktok videota omalle insta/twitter-tililleen myöhemmin, toki uskon että löytyy muittenkin jakamana somesta.

Vierailija
4270/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin juuri Twitteriä. Tunti sitten tullut ainakin kuvia, joissa antavat nimmareita faneille. Aurinko on ilmeisesti päässyt vaalentamaan Damianonin hiusrajaa otsalta. Kynsilakat on vaihteeksi pois sormista, tykkään.

Joku mainitsi Fonzien. No nyt on Fonzie-lookki.

Vierailija
4271/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaisin juuri Twitteriä. Tunti sitten tullut ainakin kuvia, joissa antavat nimmareita faneille. Aurinko on ilmeisesti päässyt vaalentamaan Damianonin hiusrajaa otsalta. Kynsilakat on vaihteeksi pois sormista, tykkään.

Joku mainitsi Fonzien. No nyt on Fonzie-lookki.

Jep. Ei ehkä ihan oma ykkössuosikkini tuo rasvistukka, mutta tokihan D:lle sopii mikä vaan.

Vierailija
4272/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti kun näin Damianosta jonkun au naturel- lomakuvan, jossa sillä sheivaamattomat jalat. Ehkä karvaisimmat jotka olen koskaan nähnyt. Mietin siis mille se olisi näyttänyt tankotanssiessa shortseissa. Toisaalta mietin, että missä vaiheessa sileydestä tuli ideaali miestenkin suhteen- näyttää siis paljon kuumemmalta niin.. ;) Mietin sitäkin, että sehän saa ajella niitä jatkuvasti, varmasti rinnastaakin!

Vierailija
4273/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti bändin jäsenillä ei mene överiksi painon tarkkailun suhteen. Lihakset ja liha luun päällä miehet ja naiset tiellä pitää.

Minusta Damiano näyttää laihtuneen, ja toivon ettei koe liian suurta stressiä nyt kaikkien puolesta, kun suosio nousee... hänellä  joidenkin lähteiden mukaan syömishäiriö taustalla.

Vierailija
4274/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instan puolella näyttäisi olevan patonkia tarjolla illalliseksi

Vierailija
4275/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvitti kun näin Damianosta jonkun au naturel- lomakuvan, jossa sillä sheivaamattomat jalat. Ehkä karvaisimmat jotka olen koskaan nähnyt. Mietin siis mille se olisi näyttänyt tankotanssiessa shortseissa. Toisaalta mietin, että missä vaiheessa sileydestä tuli ideaali miestenkin suhteen- näyttää siis paljon kuumemmalta niin.. ;) Mietin sitäkin, että sehän saa ajella niitä jatkuvasti, varmasti rinnastaakin!

Saa ajella myös takamuksestaan. Se on aivan karvainen. 🤭 Huvitti, että jos Kiss this biisiä esittäessään olisi näyttänyt karvaista takapuolta ja sanonut kiss this.

Vierailija
4276/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin myös tyttöystävän instan seurantaan. Kuvat missä hänellä on vaatteet päällä, on upeita. 😍 Vaikuttaa oikein sydämelliseltä ihmiseltä. Toivottavasti pysyvät Damianon kanssa yhdessä.

Vierailija
4277/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla sidukkavalas, mutta Damiano on silti ihana 😍

Sama täällä toinen valas jonka mielestä Damiano on niiiin kuuma.

Kolmas valas, 42 v, ilmoittautuu! Damiano on kuumin mies ikuna, jota maa on päällään kantanut! On niin iättömän näköinen ja oloinen, että kehtaa tämänkinikäisenä tunnustaa.. (Dorian Gray, anyone?) Nuorempana ihastelun kohteena oli Ville Valo.. ilmankos, jotain samaa lookissa, tummaa mystisyyttä.

Muuten, jossain haastattelussa Damiano sanoi seurustelleensa 16 v vanhemman naisen kanssa (18v/34v). Tarkempaa tietoa ei herunut, että oliko kyseessä lyhyt flingi vai mikä juttu.

Että kenties meillä kaikilla on toivoa! =P

(No, ensin alan sille laihdutuskuurille..)

Vierailija
4278/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ajella myös takamuksestaan. Se on aivan karvainen. 🤭 Huvitti, että jos Kiss this biisiä esittäessään olisi näyttänyt karvaista takapuolta ja sanonut kiss this.

Osaako joku selittää, miksi sitä karvaisuutta pidetään epäviehättävänä? Naisilla ehkä kyse on siitä, että feminiinisyys mielletään karvattomaksi, mutta mies? En itse ihan heti keksi selitystä. Ollaanko me silti myös nuoruuden perässä? ;)

Vierailija
4279/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instan puolella näyttäisi olevan patonkia tarjolla illalliseksi

Ai että :D Kyllä maistuu!

Vierailija
4280/22169 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa Damiano karvoilla tai ilman, koruilla tai ilman, kynsilakalla tai ilman, lihaksilla tai ilman. On se ihana! Toivottavasti ei stressaa liikaa. Eiköhän koko bändi ole jo todistanut, että annettavaa on, eikä enää tarvitse todistella mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme