Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22169)
Hirveä kuvanlaatu, mutta tuo voihkaisu 😳🤰
Vierailija kirjoitti:
Hirveä kuvanlaatu, mutta tuo voihkaisu 😳🤰
Ja hymy voihkaisun jälkeen... "Yes I know very well what I'm doing!"
This just in:
"ZITTI E BUONI” has now surpassed 100 million streams on Spotify. It's the group’s first song to hit this milestone.
Missasitko taannoisen nännistoorin? Ei hätää:
https://www.instagram.com/p/CP8i0ppKkIE/
P.S. Alkaa jo hävettää tämä ketjuun postailu, koska olen kaivanut tällaista kyseenalaista materiaalia tuntien ja tuntien ajan. Mutta eikös tämän voisi laskea jo palveluksi yhteiskunnalle, koska ketjulla on selvästi mammojen hyvinvointia tukeva vaikutus?
Vierailija kirjoitti:
Missasitko taannoisen nännistoorin? Ei hätää:
https://www.instagram.com/p/CP8i0ppKkIE/P.S. Alkaa jo hävettää tämä ketjuun postailu, koska olen kaivanut tällaista kyseenalaista materiaalia tuntien ja tuntien ajan. Mutta eikös tämän voisi laskea jo palveluksi yhteiskunnalle, koska ketjulla on selvästi mammojen hyvinvointia tukeva vaikutus?
Ei mitään häpeäjuttuja nyt, kun tämä NIMENOMAAN pönkittää hyvinvointia! Good vibes only.
Chili taas D:n sylissä rapsuteltavana 🐶
Vierailija kirjoitti:
Chili taas D:n sylissä rapsuteltavana 🐶
mä oon kateellinen koiralle, ekaa kertaa elämässä lol
Mä rakastan noita videoita joissa Thomas tanssii
Minä kadun että menin seuraamaan Damianoa muutenkin kuin vain viisujen merkeissä. Tajusin että hän on todella nuori, enkä enää pysty ajattelemaan häntä sinä kuumana miehenä. N40
Vierailija kirjoitti:
Minä kadun että menin seuraamaan Damianoa muutenkin kuin vain viisujen merkeissä. Tajusin että hän on todella nuori, enkä enää pysty ajattelemaan häntä sinä kuumana miehenä. N40
Olen melkein samanikäinen, eikä mitään ongelmia. 😬
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin, että niin tulisi käymään, niin oon onnistunut välttämään sen sudenkuopan ja seuraan vain musiikkivideoita ja kuvia. Menee fiilis, jos alkaa tuntea äidillisiä tunteita seksijumalaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän: https://twitter.com/totta2610/status/1404399737122562052
On se 🔥. Voi luoja 😍!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kateellinen sulle! En pysty pitämään kuumana edes kolmekymppistä miestä, kun tulee liikaa äiti-poika fiilikset. Vaikka ei edes voisi tulla. Olen outo. Damiano oli viisuissa jumalainen, mutta muuta tuotantoa katsoessa auttamattoman nuori. Myös N40.
Suomessa ei ole Damianon tyyppisiä miehiä? Joku Miki Liukkonen vähän saman tyyppinen. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne nuoria. Ilo seurata nuorten karismaattisten, lahjakkaiden menestystä ryhmänä nuorina ja yksilöinä, psykologisena ja sosiaalisena ilmiönä, musiikintekijöinä. Tekevät siis todella hyvää musaa ja esiintymisiä. Tottakai kiinnostaa myös henkilökohtainen elämä, taustat, rakkauselämä. Giorgian ja Damianon romanttista seurustelusuhdetta on kiehtovaa seurata.
Damianon vanhempien työ Italian lentoyhtiössä on vaikuttanut varmasti paljon Damianon jämäkkyyteen, vastuullisuuteen, monipuoliseen maailmankuvaan. On veljensä kanssa päässyt lennoilla maailman eri kolkkiin (tästä juttua Italialaisessa lehdessä) ja nähnyt myös vanhempien työn glamourin ja arjen. On siinä varmaan aika monet kamomillateet juotu ja menty nukkumaan aikaisin.
Laitatko tänne linkkejä, jos sulla on italialaislehtien haastatetteluihin 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen akat ja homot kusee kiimakusta jatkuvasti tommosen italialaisen nilkin takia! Voi saamari, kun naurattaa koko vouhkaaminen! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahhaaaaa!!
Ja mitä tekee sillä aikaa Suomen ukot? Kasvattavat sitä pientä mahakumpuaan suuremmaksi ja kateellisina miettivät miksi se oma seksikkyys on villasukkien luokkaa.
Miksi tämä fanitus pitää tehdä suomalaismiesten haukkumisen kautta?
Eipä ollut kovin asiallinen sekään viesti, johon tuossa vastattiin...
Ei kai, mutta sinusta on asiallista alkaa haukkua suomalaismiesten fyysistä olemusta siksi?
Ei toki ollut asiallista sekään. Mutta jos olet ketjua seuraillut niin varmaan olet huomannut ettei täällä tosiaankaan keskitytä suomimiesten haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen akat ja homot kusee kiimakusta jatkuvasti tommosen italialaisen nilkin takia! Voi saamari, kun naurattaa koko vouhkaaminen! Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahaaaaahhaaaaa!!
Ja mitä tekee sillä aikaa Suomen ukot? Kasvattavat sitä pientä mahakumpuaan suuremmaksi ja kateellisina miettivät miksi se oma seksikkyys on villasukkien luokkaa.
Miksi tämä fanitus pitää tehdä suomalaismiesten haukkumisen kautta?
Eipä ollut kovin asiallinen sekään viesti, johon tuossa vastattiin...
Ei kai, mutta sinusta on asiallista alkaa haukkua suomalaismiesten fyysistä olemusta siksi?
Aika tiheällä kammalla olet ketjua haravoinut, kun löysit yhden niistä muutamista viesteistä, joissa puhutaan suomalaisista miehistä, yli 4000 muun viestin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole Damianon tyyppisiä miehiä? Joku Miki Liukkonen vähän saman tyyppinen. Ehkä.
Mä oon miettinyt kanssa, että Miki Liukkosessa on jotain samaa, samoin kuin nuoressa Ville Valossa oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kateellinen sulle! En pysty pitämään kuumana edes kolmekymppistä miestä, kun tulee liikaa äiti-poika fiilikset. Vaikka ei edes voisi tulla. Olen outo. Damiano oli viisuissa jumalainen, mutta muuta tuotantoa katsoessa auttamattoman nuori. Myös N40.
Minusta Damiano on kuuma kaikissa niissä materiaaleissa joita olen hänestä katsellut ja kuunnellut, iästä riippumatta (ja niitä on paljon). Eikä ole tullut yhtään äidillistä oloa. Joissakin ihmisissä on vain sitä jotakin eikä silloin iällä, sukupuolella tai millään muullakaan ole mitään väliä (kunhan nyt ei ihan lakia rikota). N38
En ole vielä valmis päästämään irti Euroviisuista 2021 (mikä huippuvuosi!). Ohessa videokooste Måneskinistä riemuitsemassa Go_An puolesta. Ukraina oli oma lemppari heti Italian jälkeen ja muistaakseni myös Måneskinin suosikki?