Lue keskustelun säännöt.
Hämmentävää. Kaveri ei muista kaikkia juttelemiamme asioita, kertoo juttuja uudestaan
22.05.2021 |
Ja sitten yritän näytellä yllättynyttä kuin se juttu olisi uusi, vaikka hän on puhunut siitä jo aiemmin. Olen vain hämmentynyt… miksi ei muista asioita?
Kommentit (83)
Onko hänellä niin paljon tuttavia, ettei hän enää muista, mitä on kellekin kertonut? Pistän paremmaksi: Kaverini kertoo useinkin minulle tapahtuneita asioita minulle itselleni, mutta muistaa niiden tapahtuneen jollekulle ihan toiselle...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muistiongelmia epäilisin vasta sitten, jos alkaa kertoa samaa juttua uudestaan saman puhelun tai tapaamisen aikana. On varmaan vain niin monen ihmisen kanssa tekemisissä, ettei pysy perässä, kelle on jo juorunnut.
Osaa tällaisista ihmisistä ei varmasti kiinnosta ovatko kertoneet vaan kuvittelevat olevansa niiiin mielenkiintoisia ihmisiä että kaikkia kiinnostaa heidän samat juttunsa sata kertaa.
Minulla on työkaveri joka kertoo samoja tylsiä tarinoita koko ajan. Tästä lähin kun olen saman jutun kuullut pari kertaa ja alkaa taas kertomaan, sanon suoraan että oot kertonu jo pari kertaa. Ei vaan jaksaa kuunnella samoja pitkiä juttuja monesti. Hän on vasta 20 joten ei mene vanhuuden piikkiin.