Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyy psyykkaamaan itsensä pitämään niistä joista ei viehäty? (eli "alempitasoisista" kuin joihin ihastuu)

Vierailija
21.05.2021 |

Kun täällä annetaan aina neuvoa että pitää "laskea tasoa" jos ei löydy kumppania, niin miten sen tason laskeminen käytännössä tapahtuu?
Itse olen yrittänyt useamman kerran tapailla ja hieman jopa seurustella sellaisen josta en ole ollut kiinnostunut, mutta tämä vastapuoli oli hyvin kiinnostunut minusta.
Eli yritin ns. "laskea tasoa" kumppaninhaun suhteen.

Jokainen näistä yrityksistä on päättynyt huonosti...Mikä siis on se salaisuus jolla tasoa lasketaan? Sitä kun täälläkin niin usein hoetaan, että jokin salaisuus varmasti löytyy jota en ole tajunnut.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sun oo tarkoituskaan olla viehättynyt kumppanistasi

Vierailija
2/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että katsot peiliin silmät auki ja toteat ettei sieltäkään vastaan katso maailman kaunein/komein ihmisolento vaan tavis. Ei myöskään maailman älykkäin/viisain vaan aivan tavis. Lopetat sen ylimielisen asenteen ja kohtaat ihmiset ihmisinä, oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Lopetat sen jatkuvan virheiden etsimisen muista ihmisistä ja päätä etsiä niitä hyviä puolia jokaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Joko olet yksin ja ihailet kaukaa niitä 'korkeampitasoisia' tai alat järkisuhteeseen tasoisesi ok tyypin kanssa, jos niin epätoivoisesti haluat suhteen/perheen.

Vierailija
4/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti perjantai, keskustellaan vaihteeksi tästä. 😂

Vierailija
5/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oken ihmetellyt sitä "laske tasoa" -lausahdusta.

Minä joko ihastun, tai sitten en ihastu. En tiedä miten tuosta lasketaan tasoa. Aletaan vain olla ihan kenen tahansa kanssa johin ei tunne vetoa...kuulostaapa mielekkäältä.

Vierailija
6/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihastu niin ei ihastu. En sano että olen seurustellut itseäni "alempitasoisen" kanssa, mutta olen seurustellut sellaisten kanssa, joita en ole alusta asti pitänyt hyvännäköisinä. Tutustumisen jälkeen on sitten ihastunut ja silloin ihmisen ulkonäkökin tunnetusti alkaa näyttää paremmalta.

Ja olen myös hetken seurustellut sellaisen kanssa, jota muut pitivät hyvännäköisenä, itse en erityisemmin missään vaiheessa. Ja sitten tajusin etten sitten taidakaan olla ihastunut.

Vierailija
7/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joko ihastun, tai sitten en ihastu. En tiedä miten tuosta lasketaan tasoa. Aletaan vain olla ihan kenen tahansa kanssa johin ei tunne vetoa...kuulostaapa mielekkäältä.

Pointti on siinä, että jos itkee yksinäisyyttään ja kovasti tarvitsee elämäänsä kumppania, ei ole muuta tehtävissä, kuin ottaa joku jolle kelpaa.

Vierailija
8/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinkahan mones aloitus aiheesta jälleen?

Vierailija
9/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkanut ja palstan vakiülisija aloittaa vakioulinalla . Tätä tiedossa koko viikonlopuksi....

Vierailija
10/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on mielestäsi ainut aihe josta on tehty useampi aloitus?

Vai väitätkö ettei tämä ongelma olisi todellinen?

Vierailija
11/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on siinä, että jos itkee yksinäisyyttään ja kovasti tarvitsee elämäänsä kumppania, ei ole muuta tehtävissä, kuin ottaa joku jolle kelpaa.

Toivottavasti itsekeskeisyytesi kostautuu, jos pidät muita vain viihdykkeinä.

Vierailija
12/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näille ohjeitakin annettu, mutta keskustelu kiertää aina kehää. Lopputuloksena on: ei vaan voi kiinnostua, mutta pakko olla niiden kanssa, muuten ei saa ollenkaan.

Ja ensi viikolla samaan lepakkoaikaan samalla lepakko kanavalla: teletapit : Uudestaa! Uudestaan! 🤣😂

Vierailija
13/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustele niiden kanssa, jotka viehättävät sinua. Jos ulkonäkö on tärkeä sinulle niin sitten se on, mutta älä odota että ihmisellä on silloin myös rahaa tai persoonallisuutta.

Vierailija
14/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän oli naisen kirjoittamasta vastauksesta...hän nälvii tätä aihetta, koska tietää että hänen hypergamiansa on yksi suurimmista syistä aapeen ongelmaan. Hän ei tunne oloaan mukavaksi lukiessaan tätä ketjua.

Vierailija
15/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näille ohjeitakin annettu, mutta keskustelu kiertää aina kehää. Lopputuloksena on: ei vaan voi kiinnostua, mutta pakko olla niiden kanssa, muuten ei saa ollenkaan.

Ja ensi viikolla samaan lepakkoaikaan samalla lepakko kanavalla: teletapit : Uudestaa! Uudestaan! 🤣😂

Mitä ne toimivat ohjeet sitten olivatkaan? Itse en ole vielä bongannut

Vierailija
16/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustele niiden kanssa, jotka viehättävät sinua. Jos ulkonäkö on tärkeä sinulle niin sitten se on, mutta älä odota että ihmisellä on silloin myös rahaa tai persoonallisuutta.

Sinun kannattaa lukea aloitus uudelleen...ja täll kertaa ajatuksen kanssa

Vierailija
17/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis että haluaisit pitää erilaisista ihmisistä kuin yleensä pidät?

Vierailija
18/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi aloitti saman taas.

Vierailija
19/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän oli naisen kirjoittamasta vastauksesta...hän nälvii tätä aihetta, koska tietää että hänen hypergamiansa on yksi suurimmista syistä aapeen ongelmaan. Hän ei tunne oloaan mukavaksi lukiessaan tätä ketjua.

Eli nyt taas haluttaisiin poistaa naisilta valinnanvapaus? Tästä jankkaaminen on turhaa ja ajantuhlausta eikä asia muutu miksikään. Et voi pakottaa itseäsi ihastumaan kehenkään ETKÄ voi pakottaa ketään ihastumaan sinuun.

Vierailija
20/119 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole kyse mistään tason alennuksesta vaan ihan vain siitä, että jotkut ihmiset ovat kiinnostavia ja jotkut eivät. ON aika vastenmielistä ajatella ihmisiä jollain "tasolla". Minä olin jokunen viikko sitten treffeillä sinun mielestäsi varmaankin omaa tasoani paremman miehen kanssa - oli rahaa, oli koulutusta, oli statussymboleja, hyvä ulkonäkö - mutta jutteluyhteys ei toiminut. Edellinen miesystäväni oli minua varattomampi, alhaisemmin koulutettu, ei mikään adonis, mutta maailman viehättävin ja ihastuttavin mies minun silmissäni. Sillä ei minkään tasojen kanssa ole mitään tekemistä.  

Ota ihminen ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä