Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä on seksistä tullut vaikea asia monessa parisuhteessa!

Vierailija
20.05.2021 |

Vallankäyttöväline, koston väline, kiusaamisväline jne..... Mä taas kuulun niihin jonka mies vain ei halua! Itselle sopiva tahti olisi vaikkapa n. kaksi kertaa viikossa, kun taas miehelle kaksi kertaa vuodessa, jos sitäkään. Tarpeeksi monta kertaa kun tulee torjutuksi niin omakin seksuaalisuus kuolee, itsetunto murskaantuu pieniksi palasiksi kun ei kelpaa toiselle. Vähitellen sitä lakkaa yrittämästä kun se johtaa vain uusiin kipeisiin torjuntoihin. Olen yrittänyt unohtaa koko seksin, mutta välillä sitä kaipaa niin että tuntee halkeavansa. Mies ei enää kosketa mitenkään eroottisesti, pitää kyllä kainalossa ja pussaa, mutta varoo ettei vahingossakaan kosketa rintoja tai peppua. Itse välillä puristelen häntä sieltä sun täältä, ei reaktiota.

Hän ei itsekään osaa sanoa miksi seksi ei kiinnosta, mutta monta kertaa on sanonut ettei syy ole minussa. Ei se siltä kuitenkaan tunnu, miksi joku ei tahdo seksiä ellei kumppani ällötä?! ☹️ Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja takana on oikein hyvä seksielämä. Siksi en nyt ymmärrä tätä totaalikieltäytymistä. Parin vuoden ajan seksiä on ollut n. 3 x/vuosi, sitä ennen ihan mukavasti. Pistää miettimään että tähänkö mun seksielämä nyt loppui, nelikymppisenä. Ja samaan aikaan luen itku silmässä juttuja miten kuusikymppisenä seksi on parasta. Olen siinä vaiheessa varmaan jo kasvanut umpeen tai homehtunut. 😢 Muuten meillä menee hyvin ja asiat ovat suht tasapainossa, seksin takia en suhteesta viitsisi lähteä. Mutta kukas sitä tietää, ehkä jonain päivänä mitta tulee täyteen enkä jaksa enää odottaa että tämä vaihe menisi ohitse.

Kiitos kun sain avautua, vähäsen helpotti. Sinä joka olet samassa tilanteessa, tiedät täsmälleen miltä musta tuntuu. ❤️

Miksi ihmisten seksielämä ei voi olla normaalia, vaan siitä tuntuu tulleen mitä kummallisempi asia?!!! Kaukana luonnollisesta. Varsinkin kun olen lukenut teidän tarinoitanne täällä.

Tsemppiä kaikille samantyyppisten asioiden kanssa painiville! Toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa. ❤️

N42

Kommentit (285)

Vierailija
281/285 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy parisuhteiden rappiolle on siinä, että naiset on alkaneet vaatimaan kaikenlaista seksiekstraa. Vanha naturaalipano ei enää muka riitä. Näillä palstoilla ja muuallakin naisten fundamentalistiliike aivopesee  naiset ja on ottamassa valtaa itselleen. Oikeasti kyse ei siis ole seksistä vaan vallasta.  Naisista tehdään tahdottomia olioita, joiden elämässä ei ole muuta sisältöä kuin seksin vivahteet.

Mitä seksiextraa? Kyllä minä ainakin nauttisin jos vaimo vaatisi edes jotain seksissä. Kyllä suurin syy on siinä ihmisten itsekeskeisyydessä. Ei tajuta, että parisuhde on vähän kuin yritys. Molempien pitäisi joustaa vähän omista jutuista, että homma toimii. Ajatellaan vain omaa parasta eikä kysytä mitä toinen haluaa tai ajattelee. Sitten ihmetellään miksi toinen lähti.

Vierailija
282/285 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/285 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini meni neitseenä naimisiin homon kanssa. joskus 40 luvulla. Sai sitten eron muutaman vuoden kuluttua LÄÄKÄRINTODISTUKSELLA. Noh sai huonon maineen, kun eronnut oli. Hyi helvata tätä paskaa maailmaa.

Ukot senkun nai, ja naiset  eivät edes saa sanoa mistä nauttivat, ja miehet ilkkuvat kuin paskat.

Yöks.

Miksi ei saa sanoa, mistä nauttii? Ongelmahan on juuri päinvastainen, naiset eivät sano (jotkut ei edes tiedä mistä pitävät) vaikka kuinka kysytään.

Vierailija
284/285 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun miehet ovat niin yhdyntäkeskeisiä, eivätkä useinkaan välitä vaimonsa orgasmista, niin sitten on vaikeaa. Ja näin on siksi, että kaikki keskustelu naisen nautinnosta ja tavasta jolla varmasti saa, tukahdutetaan, tai ainakin yritetään. Keskustelu naisen orgasmista tyrmätään jankutukseksi.

Niin kauan kun miehet eivät ala naisilleen antamaan orgasmeja  naisen haluamalla tavalla, epäsuhta jatkuu.

Ongelma tuossa on ettei liian moni nainen koskaan kerro partnerilleen mistä tykkää tai mitä haluaisi.

Jos mies ei koko parisuhteen aikana osaa kokeilla juuri sitä mitä puoliso on salaa aina toivonut, niin sitten valitetaan netissä että saadaan huonoa seksiä.

Eri tapaukset on ne joille partneri ON kertonut mistä tykkää ja mitä haluaa mutta mies kieltäytyy kuuntelemasta. Sellainen mies kannattaa laittaa ajoissa vaihtoon ja laittaa sana kiertämään että siitä kannattaa pysyä kaukana.

Vierailija
285/285 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto Rytin ja Kalevi Sorsan