Kyllä on seksistä tullut vaikea asia monessa parisuhteessa!
Vallankäyttöväline, koston väline, kiusaamisväline jne..... Mä taas kuulun niihin jonka mies vain ei halua! Itselle sopiva tahti olisi vaikkapa n. kaksi kertaa viikossa, kun taas miehelle kaksi kertaa vuodessa, jos sitäkään. Tarpeeksi monta kertaa kun tulee torjutuksi niin omakin seksuaalisuus kuolee, itsetunto murskaantuu pieniksi palasiksi kun ei kelpaa toiselle. Vähitellen sitä lakkaa yrittämästä kun se johtaa vain uusiin kipeisiin torjuntoihin. Olen yrittänyt unohtaa koko seksin, mutta välillä sitä kaipaa niin että tuntee halkeavansa. Mies ei enää kosketa mitenkään eroottisesti, pitää kyllä kainalossa ja pussaa, mutta varoo ettei vahingossakaan kosketa rintoja tai peppua. Itse välillä puristelen häntä sieltä sun täältä, ei reaktiota.
Hän ei itsekään osaa sanoa miksi seksi ei kiinnosta, mutta monta kertaa on sanonut ettei syy ole minussa. Ei se siltä kuitenkaan tunnu, miksi joku ei tahdo seksiä ellei kumppani ällötä?! ☹️ Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta ja takana on oikein hyvä seksielämä. Siksi en nyt ymmärrä tätä totaalikieltäytymistä. Parin vuoden ajan seksiä on ollut n. 3 x/vuosi, sitä ennen ihan mukavasti. Pistää miettimään että tähänkö mun seksielämä nyt loppui, nelikymppisenä. Ja samaan aikaan luen itku silmässä juttuja miten kuusikymppisenä seksi on parasta. Olen siinä vaiheessa varmaan jo kasvanut umpeen tai homehtunut. 😢 Muuten meillä menee hyvin ja asiat ovat suht tasapainossa, seksin takia en suhteesta viitsisi lähteä. Mutta kukas sitä tietää, ehkä jonain päivänä mitta tulee täyteen enkä jaksa enää odottaa että tämä vaihe menisi ohitse.
Kiitos kun sain avautua, vähäsen helpotti. Sinä joka olet samassa tilanteessa, tiedät täsmälleen miltä musta tuntuu. ❤️
Miksi ihmisten seksielämä ei voi olla normaalia, vaan siitä tuntuu tulleen mitä kummallisempi asia?!!! Kaukana luonnollisesta. Varsinkin kun olen lukenut teidän tarinoitanne täällä.
Tsemppiä kaikille samantyyppisten asioiden kanssa painiville! Toivottavasti jossain vaiheessa helpottaa. ❤️
N42
Kommentit (285)
Vierailija kirjoitti:
Joo siis jotenkin kun kattoo noita etelänmiehiä miten pitävät naista kuin kukkaa, ei mikään ihme että Suomi-nainen ottaa puolisokseen etelänmiehen.
Saattaa tosin olla aika päätöntä menoa jonkun hiekkanee..rin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa miehen liikakilot, jos nyt ei aivan sairaalloisen lihava ole. Tiättekö että ennemmin ottaisin ns iskävartaloisen miehen pienellä pömppiksellä kuin itserakkaan bodarin joka palvoo ja elää omalle vartalolleen. Arvaatkaa kumpi vaihtoehto mut sytyttää paremmin? Tästä kun ollaan eri ikäisten naisten kanssa juteltu, niin jokainen heistä ottaisi ennemmin tuon ensimmäisen vaihtoehdon. Mutta toisinpäin ilmeisesti ei toimi? Mies vaatii nykypäivänä syttyäkseen fitnessbabyn tai missitytön? Ajatelkaa....muutama kymmenen vuotta sitten, minkä kokoisia naiset olivat ja hyvin kelpasivat miehilleen.
N44
Naisten tapa selittää liikakilojaan...tuttua. Mutta edelleen, kun ei sytytä se ylipainoinen vaimo..niin ei sytytä. Ei siinä selitykset auta.
Miehistä on tullut jostain syystä äärettömän ulkonäkökeskeisiä mitä tulee seksiin ja naisiin. Kun taas naisista ei. Mistä tämä johtuu?
Media, Insta jne....? Jotenkin miehet tuntuvat kuvittelevan että nainen näyttäisi nelikymppisenä samalta kuin näytti parikymppisenä. Hirveen epärealistista. Mä ainakin tajuan että ihmisen elämänkaareen kuuluu myöskin fysiologinen vanheneminen, mitä sitten? Normaalia. Aineenvaihdunta hidastuu, maan painovoima alkaa vetää osia alaspäin, hiukset harmaantuu, tulee selluliittiä ja ryppyjä. Nykyaika on todella kummallista, että nuoruuden ihannoimisesta on tullut uusi musta, eikä mies enää tunnu haluavan naista joka vanhenee, vaan mieluusti vaihtavat nuorempaan. Naista kun ei miehen vanheneminen niinkään tunnu haittaavaan. Ei mua ainakaan. Eipä se kuulkaas ihme ole että kun nainen jää leskeksi tai kokee avioeron, niin jää mieluummin ilman miestä tai vaihtaa miehen naiseen. Onko joku eri mieltä? Saa kertoa.
Kyllähän se vain on niin, että naisten voimaantuminen ja lihominen on turn-off.
Tässä malliesimerkki usean lapsen äidistä, jonka mielestä raskauden jälkeinen lihominen on vain tekosyytä/ laiskuutta: https://www.mariakang.com/
Hitto, kun saisikin tuollaisen naisen, niin tehtäisiin vielä tuplamääräkin lapsia.
Niin joo, olen kuullut että miehet pitävät aasialaisfiboista naisissa. Ovat luonnostaan niin pieniä ja siroja, mutta kun me asutaan Suomessa ja täällä geeniperimä ei ole sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis jotenkin kun kattoo noita etelänmiehiä miten pitävät naista kuin kukkaa, ei mikään ihme että Suomi-nainen ottaa puolisokseen etelänmiehen.
No ihanat italiaanot, turkkilaiset, kreikkalaiset....ikinä hiekkaa nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitävät naista kuin kukkaa kämmenellä, toisin kuin SUOMI miehet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ja pitävät omastaan kiinni + seksiä on! Hauska se Mustafa siinä Maajussit ulkomailla -ohjelmassa kun hän sanoi että se vanhempi nainen vois olla muuten ok, mutta ehkä jaksaa vain kerran päivässä/vai viikossa (?) kun taas hän itse tahtoisi useasti päivässä. Ei mitään lerppamunia nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heidän naisensa saa ja pitää näyttää NAISELTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkilaiset tykkäävät muodokkaammista yleensä, samoin kreikkalaisille se menettelee vielä. Mutta muut sitten käytännössä kyllä haluavat naisen olevan hoikka ja pitävän muutenkin itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa miehen liikakilot, jos nyt ei aivan sairaalloisen lihava ole. Tiättekö että ennemmin ottaisin ns iskävartaloisen miehen pienellä pömppiksellä kuin itserakkaan bodarin joka palvoo ja elää omalle vartalolleen. Arvaatkaa kumpi vaihtoehto mut sytyttää paremmin? Tästä kun ollaan eri ikäisten naisten kanssa juteltu, niin jokainen heistä ottaisi ennemmin tuon ensimmäisen vaihtoehdon. Mutta toisinpäin ilmeisesti ei toimi? Mies vaatii nykypäivänä syttyäkseen fitnessbabyn tai missitytön? Ajatelkaa....muutama kymmenen vuotta sitten, minkä kokoisia naiset olivat ja hyvin kelpasivat miehilleen.
N44
Naisten tapa selittää liikakilojaan...tuttua. Mutta edelleen, kun ei sytytä se ylipainoinen vaimo..niin ei sytytä. Ei siinä selitykset auta.
Miehistä on tullut jostain syystä äärettömän ulkonäkökeskeisiä mitä tulee seksiin ja naisiin. Kun taas naisista ei. Mistä tämä johtuu?
Media, Insta jne....? Jotenkin miehet tuntuvat kuvittelevan että nainen näyttäisi nelikymppisenä samalta kuin näytti parikymppisenä. Hirveen epärealistista. Mä ainakin tajuan että ihmisen elämänkaareen kuuluu myöskin fysiologinen vanheneminen, mitä sitten? Normaalia. Aineenvaihdunta hidastuu, maan painovoima alkaa vetää osia alaspäin, hiukset harmaantuu, tulee selluliittiä ja ryppyjä. Nykyaika on todella kummallista, että nuoruuden ihannoimisesta on tullut uusi musta, eikä mies enää tunnu haluavan naista joka vanhenee, vaan mieluusti vaihtavat nuorempaan. Naista kun ei miehen vanheneminen niinkään tunnu haittaavaan. Ei mua ainakaan. Eipä se kuulkaas ihme ole että kun nainen jää leskeksi tai kokee avioeron, niin jää mieluummin ilman miestä tai vaihtaa miehen naiseen. Onko joku eri mieltä? Saa kertoa.
Tässä malliesimerkki usean lapsen äidistä, jonka mielestä raskauden jälkeinen lihominen on vain tekosyytä/ laiskuutta: https://www.mariakang.com/
Hitto, kun saisikin tuollaisen naisen, niin tehtäisiin vielä tuplamääräkin lapsia.
Öööööö, mites toi miesten lihominen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkilaiset tykkäävät muodokkaammista yleensä, samoin kreikkalaisille se menettelee vielä. Mutta muut sitten käytännössä kyllä haluavat naisen olevan hoikka ja pitävän muutenkin itsestään huolta.
Eli, Suomi-miehille ja muillekin miehille poislukien turkkilaiset ja kreikkalaiset, naisen täytyisi näyttää pikkupojalta jolle on lätkäisty silikonipallot sekä etu- että takapuolelle? Ymmärsinkö oikein?
Lisäksi suomi miesten pippelit on pienempiä kuin muiden maiden uroiden!!!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi suomi miesten pippelit on pienempiä kuin muiden maiden uroiden!!!
Tästä en osaa sanoa mitään, omalla Suomi-miehellä on tarpeeksi kookas, mutta hei noista välimerellisistä miehistä sen verran että olen kuullut että heidän kanssaan ei tarvitse puutteessa elellä ja omistautuvat omalle naiselleen, ehkä hiemankin tulisesti Suomi-naisen makuun. Mutta että nainen tosiaan saa olla täysin nainen, kaikella tapaa. Komeitakin mokomat ovat. Onko kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli, Suomi-miehille ja muillekin miehille poislukien turkkilaiset ja kreikkalaiset, naisen täytyisi näyttää pikkupojalta jolle on lätkäisty silikonipallot sekä etu- että takapuolelle? Ymmärsinkö oikein?
Juu. Turkissa nainen kelpaa erittäinkin hyvin kun on vaan riittävästi vatsaa vastassa. Joku kulttuurijuttu se tuokin.
Meni maku tästäkin keskustelusta juuri miesten vuoksi. Naisten pitäisi olla mallinmitoissa että heille annettaisiin seksiä ja miehet taas isoine vatsoineen eivät ymmärrä katsoa peiliin!!!! Kaljamaha ukot röyhtäilee sohvalla tv ääressä ja ihmettelevät kun vaimo ei halua seksiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskustelua.
Olenolen 50+ mies ja totaalisen kylläTynyt seksittömäön avioliittoon. Minö en ole ollut se haluton, paitsi nyt, tai oikeammin olen välinpitämätön, enkä ole halunnut vaimoa enään aikoihin.
Mulle seksi ja, sekzittömyys kertoo kyllä parisuhteesta.
Tienhaarassa olen.
Vaikka elänkin lähes seksittömässä liitossa, niin haluan yhä miestäni, mutta tuntuu siltä että jokin minussakin on kuollut/kuolemassa ja joskus sitä miettii että tässäkö tää oli?! Meidän ennen niin hyvä seksielämä. 😢 Ja eikö sitä enää ikinä ole.
Hei toivon sullekin kuivan kauden loppua, syö se ihmistä ja rankasti. ❤️
Ap
Miksi ei voi hyväksyä ajatusta, että elämässä joutuu luopumaan asioista, monista eri asioista. Emme saa lastemme lapsuusaikaa takaisin, emme nuoruutta, emme ehkä terveyttä jne. Joillekin, useille seksi on tuota listaa. Tilalle voi tulla jotain muita asioita. Jos purkaa liiton seksittömyyden vuoksi, voi seuraavassa parisuhteessa jäädä vaille jotain muuta asiaa. Kaikkea ei vaan voi saada ja parisuhde ei ole aina samassa stabiilissa tilassa vaan se muuttuu vuosien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisin oman kuivan kauden menemällä vieraisiin.
Liian kauan vaimo antoi pakkeja, joten hän se minut vieraisiin ajoi.
Nyt kaikki tyytyväisiä, mitä nyt vaimo ihmetteli hiivasienen ilmestymistä jokin aika sitten. Liekö eri bakteerikannat eri naisilla 🤔
Kuinka pitkä oli kuivakautesi, ennen kuin petit?
Nimim. Kuinka pitkän ajan päästä saan mennä vieraisiin, kun on miehestä johtuva kuivakausi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki tyytyväisiä, mitä nyt vaimo ihmetteli hiivasienen ilmestymistä jokin aika sitten. Liekö eri bakteerikannat eri naisilla 🤔Kuinka pitkä oli kuivakautesi, ennen kuin petit?
Nimim. Kuinka pitkän ajan päästä saan mennä vieraisiin, kun on miehestä johtuva kuivakausi?
Heti kun puoliso kertoo miksei ole seksiä, meinaako tehdä asialle jotain vain ihan itsekseenkö vain päättää molempien puolesta. Jos seksiä ei ole luvassa, voi vallan hyvin ilmoittaa puolisolla, että ole sitten ilman seksiä, mutta minä en aio olla ilman. Joko yhdessä tai sitten jonkun toisen kanssa. Puolisolla on sitten mahdollisuus vielä muuttaa ajattelutapaa tai herätellä itsensä luulemasta, että omistaa toisen ja voi toisen puolesta päättää myös seksistä. Tiedän, että näin myös olisi käynyt meillä, jos jompi kumpi olisi lopettanut seksin harrastamisen. Silloin pitää vähän miettiä, että kannattaako haluta haluta seksiä ja tyydyttää toisen haluja vai päästääkö puolison jonkun toisen tyydyttettäväksi. Reilu meininki, peli on rehellinen ja selvä molemmille.
Ei taid nämä palstamiehet kauheesti kysellä em asioita.
Täällä vaan peukutellaan noita, jotka raeuhaa, " menen vieraisiin" ja mihet siihen "oikein men ja paina". Vastaavaa en ole täällä naisilta havainnu. Pitäsköhän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää keskustelua.
Olenolen 50+ mies ja totaalisen kylläTynyt seksittömäön avioliittoon. Minö en ole ollut se haluton, paitsi nyt, tai oikeammin olen välinpitämätön, enkä ole halunnut vaimoa enään aikoihin.
Mulle seksi ja, sekzittömyys kertoo kyllä parisuhteesta.
Tienhaarassa olen.
Vaikka elänkin lähes seksittömässä liitossa, niin haluan yhä miestäni, mutta tuntuu siltä että jokin minussakin on kuollut/kuolemassa ja joskus sitä miettii että tässäkö tää oli?! Meidän ennen niin hyvä seksielämä. 😢 Ja eikö sitä enää ikinä ole.
Hei toivon sullekin kuivan kauden loppua, syö se ihmistä ja rankasti. ❤️
Ap
Miksi ei voi hyväksyä ajatusta, että elämässä joutuu luopumaan asioista, monista eri asioista. Emme saa lastemme lapsuusaikaa takaisin, emme nuoruutta, emme ehkä terveyttä jne. Joillekin, useille seksi on tuota listaa. Tilalle voi tulla jotain muita asioita. Jos purkaa liiton seksittömyyden vuoksi, voi seuraavassa parisuhteessa jäädä vaille jotain muuta asiaa. Kaikkea ei vaan voi saada ja parisuhde ei ole aina samassa stabiilissa tilassa vaan se muuttuu vuosien myötä.
No totta, kiitos viisaista sanoista. 😊🙏🏻
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki tyytyväisiä, mitä nyt vaimo ihmetteli hiivasienen ilmestymistä jokin aika sitten. Liekö eri bakteerikannat eri naisilla 🤔Kuinka pitkä oli kuivakautesi, ennen kuin petit?
Ja kerro samalla panitko paljaalla? Ilmeisesti, koska rouvalle tuli hiivatulehdus... ;)