Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kumpa ei olisi miestä, lapsia ja eläimiä :( Haaveilen sinkkuelämästä

Vierailija
20.05.2021 |

Ja siitä, ettei olisi vastuussa yhtään kenestäkään ihmisesta tai elukasta, vain olisi vastuussa itsestään.

Kyllä sellainen elämä olisi juhlaa työssäkäyvänä. Vapaapäivinä voisi vaikka nukkua koko vuorokauden, tai lähteä ex tempore reissuun, olla vaikka koko päivän kirjastossa ja shoppailemassa...

Vaan ei. Koko ajan pitää olla tyydyttämässä jonkun elävän olennon tarpeita. Siivoamassa muiden tekemiä sotkuja. Aina pitää olla puhelin kourassa valmis vastaamaan kun jotain on sattunut ja joku tarvii apua.

En edes muista milloin olisi viimeksi saanut nukkua myöhään, pistää puhelimen kiinni, ja mennä ex tempore tekemään jotain omia juttuja ilman, että kukaan tarvitsee minua.

MIETTIKÄÄ tarkasti ennen kuin hankitte itsellenne palloja jalkaan! Ei tää elämä sovi kaikille..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jos pysähdyn pyörälenkilläni leikkipuiston kupeeseen, niin pikkulasten mammat tulevat valittamaan elämän raskautta. Pitävät lapsettomana ja nuorempana koska olemukseni on tyttömäinen. Naamasta näkyy säikähdys, kun olen tullut äidiksi ennen kuin osa heistä oli edes syntynyt. 😄

Vierailija
22/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet ja lapset voi antaa pois ja aina voi erota.  Eläimet voi myös lopettaa, jos niistä on liikaa vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei mee.

Mä oon ihan yksin ja haaveena on sinun elämäsi.

Osta Torista halpa hääpuku -> mene huntupäässä Tinderiin -> olet aviossa.

Vierailija
24/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sais nukkua myöhään. Meillä mies ja lapset voisivat viikonloppuna nukkua vaikka puoleen päivään jos antaisin luvan.

Tehkää perhearjesta sellaista kuin haluatte sen olevan. Jos arki tuntuu taistelulta niin jossain mättää

Vierailija
25/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jo lapset isoja ja mies ahkera, mutta joka kevät iskee kaaos eikä kerkeä tehdä kaikkea mitä pitäisi.

Asutaan maatilalla ja töitä riittää, niin tulee väkisin ajatus siitä kuinka olisi helppoa asua yksin kerrostalossa.

Ei olisi pihatöitä ym

Mutta en kuitenkaan vaihtaisi, vaikka olisi mahdollisuuskin muuttaa meidän kaupunki asuntoon.

En muuten ole siellä yhtään yötä nukkunut ja nyt siellä asuukin vuokralainen.

Vierailija
26/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että jos pysähdyn pyörälenkilläni leikkipuiston kupeeseen, niin pikkulasten mammat tulevat valittamaan elämän raskautta. Pitävät lapsettomana ja nuorempana koska olemukseni on tyttömäinen. Naamasta näkyy säikähdys, kun olen tullut äidiksi ennen kuin osa heistä oli edes syntynyt. 😄

Nyt kyllä vähän omakehu löyhähtää pubiruususta.

Vierailija
27/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole yksin, vaikka ei miestä ja lapsia olekaan. Aina löytyy joku lapseton sinkkukaveri, aina minulla on perhe.

Tein viime syksynä päätöksen lähteä jatko-opiskelemaan ja syksyllä alkaa kahden vuoden koulu. Sitten valmistun ja palaan joko nykyiseen työhöni tai menen muualle. En olisi tätä voinut tehdä jos olisi mies tai lapsia. Ehkä ja riskiä en ota.

Kun olen koulusta valmistunut niin voin myös mettiä, että haluanko asua nykyisessä kotimaassani vai haluanko lähteä johonkin muualle. Tämän tajusin kun deittailin yhtä miestä keväällä ja hän oletti että muutan hänen maahansa. Sanoin viime viikolla, että en ole kyllä nykyistä maatani tai tätä työtäni jättämässä varsinkaan miehen takia. Mies hetkeksi jäätyi ja järkyttyi täysin mutta kokosi itsensä salamana. Nautin niin suunnattomasti kun saan itse aikuisena pitää omab pääni ja menoni. Tarvitsen omaa aikaa aivan älyttömiä määriä ja en siedä siviilissä jos joku kertoo minulle mitä pitää tehdä. Kuten tämä mies yritti: pidät blondit hiukset ja kasvatat ne pitkäksi. Vahautat karvasi aina kun ovat kasvaneet vähänkään. Ripsienpidennykset ovat kauniit sinulla. Kerran yritti puhelinseksiä ja sanoin, että sori karvat on kasvaneet, ei pysty. Koitti sanoa ettei haittaa. Vastasin et ok, itse olet sanonut ja toivotin illanjatkot.

Ei tule miehiä ikävä seurustelumielessä. Kavereina menee ja ovat kivoja osa. Lapsista pidän ja jätän perintöni esimerkiksi veljeni lapsille ja kummilapsilleni. Kun olen kuollut niin ei kiinnosta tuleeko ketään hautajaisiini en ole niitä juhlimassa. Sairaalassa ja sairaana saan mahdollisesti apua kun pyydän. Kotona osaan ostaa palveluna jos jotain tarvitsen ja itse en osaa.

Vierailija
28/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me vanhemmatkin ansaitaan niitä päiviä kun kukaan ei vaadi meiltä mitään. Niitä pitää vain puolison, suvun, ystävien ja rahan avulla aina välillä yrittää järjestää. Pikkulapsiaika ei onneksi kestä ikuisesti. Lapsettomille tiedoksi, että kaikkia vanhempia välillä kyllästyttää arjen velvollisuudet vaikka lapset rakkaita onkin. Syystä niitä kutsutaan ruuhkavuosiksi.