Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun puoliso alkaa eristämään tapaamasta sukua?

Vierailija
20.05.2021 |

Mitä ajatuksia tuo? Tätä on ollut pitääkään jo näkyvissä läheisen liitossa. Olen itse yllättynyt että tätä on nyt ilmennyt. Miksi joku antaa toimia itseään kohtaan niin? Vai haluaako todellakin eroon läheisistä? Kait he eivät ole yhtään tärkeitä. Mutta miksi joku antaa käydä itselleen noin? Sitä en ymmärrä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella käyttämään "ei" sanaa tarvittaessa.

Vierailija
2/6 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia. Se rajoittaminen tehdään sillä tavalla vaivihkaa ja perustellen, jotta tämä eristetty saattaa aluksi pitää sitä jopa hyvänä asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele äidinkielesi, ja kirjoita uudestaan. Rajansa kaikella.

Vierailija
4/6 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele äidinkielesi, ja kirjoita uudestaan. Rajansa kaikella.

Opettele ihan itse ja älä ota kantaa, jos et tajua. Kiitos. En tajua tuollaisia yhtään. Anna olla.

Vierailija
5/6 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tilanteesta.

Oma mieheni ei ole osannut rajata jaksamistaan suhteessa omiin vanhempiinsa. Jotta hänen mielenterveys säilyisi, minä olen ottanut roolia tässä rajaamisessa hänen pyynnöstään. Varmasti puhuvat, että olen dominoiva ja etäännytään kultapojan vanhemmistaan, mutta se yksipuolinen palvelusten tekeminen ja pahan puhuminen miehen sisaruksista sairastuttaa mieheni muuten.

Vierailija
6/6 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on osa sairaalloisen mustasukkaisen puolison strategiaa. Sukulaiset ja ystävät huomaavat kyllä jos läheinen voi huonosti tai kaikki ei ole mallillaan. Tai siis eivätpä huomaakaan kun eivät enää tapaa tai muuten pidä yhteyttä.

Se on siis merkki lähteä suhteesta heti. Ikävä kyllä et voi tehdä sitä sukulaisesi puolesta.