Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi kumpa ei olisi miestä, lapsia ja eläimiä :( Haaveilen sinkkuelämästä

Vierailija
20.05.2021 |

Ja siitä, ettei olisi vastuussa yhtään kenestäkään ihmisesta tai elukasta, vain olisi vastuussa itsestään.

Kyllä sellainen elämä olisi juhlaa työssäkäyvänä. Vapaapäivinä voisi vaikka nukkua koko vuorokauden, tai lähteä ex tempore reissuun, olla vaikka koko päivän kirjastossa ja shoppailemassa...

Vaan ei. Koko ajan pitää olla tyydyttämässä jonkun elävän olennon tarpeita. Siivoamassa muiden tekemiä sotkuja. Aina pitää olla puhelin kourassa valmis vastaamaan kun jotain on sattunut ja joku tarvii apua.

En edes muista milloin olisi viimeksi saanut nukkua myöhään, pistää puhelimen kiinni, ja mennä ex tempore tekemään jotain omia juttuja ilman, että kukaan tarvitsee minua.

MIETTIKÄÄ tarkasti ennen kuin hankitte itsellenne palloja jalkaan! Ei tää elämä sovi kaikille..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vääränlainen mies.

Vierailija
2/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vääränlainen mies.

joo jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se kiva yksinkään kun kukaan ei kaipaa, kukaan ei tarvitse, kukaan ei tule hautajaisiin

Vierailija
4/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta ? Minkä ikäisiä ? Entä eläimiä ?

Vierailija
5/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, helppo ratkaisu: Lähde lätkimään ja jätä mies, lapset ja eläimet

Vierailija
6/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle,lapsille ja eläimille voi sanoa se on moro ja näkemiin.

Vierailija
7/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin viime yönä ihan samaa, paitsi ettei mulla ole miestä ja eläimiä. Tunnen myös pientä katkeruutta lasten isää kohtaan, kun hän saa elää miten haluaa ja mun on otettava koko ajan elämässäni lapset huomioon. En esim. voi valita asuinpaikkaani, tehdä vuorotyötå, käyttää alkoholia, laiskotella tai harrastaa seksiä kotona. Tähän projektiin saa kyllä upotettua kaikki rahansa ja koko elämänsä.

Vierailija
8/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekevät virheitä.

Vierailija
9/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää yksin kotona kaljan kittaaminen ole paljon hohdokkaampaa. 

Vierailija
10/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sua häipymästä? Niinpä. Ei yhtään mikään.

Vierailija
11/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että äiti vihaa lapsiaan.

Vierailija
12/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen miettinyt tarkkaan. Senpä takia minulla ei ole ap:n listasta kuin mies. Tarjoaa sopivasti seuraa ja vapautta. Olen niin onnellinen että joskus tunnen ihan syyllisyyttä siitä!

Halaus sinulle ap, toivottavasti löydät sisäisen rauhan vahingoittamatta muita ihmisiä.

N46

Vierailija
13/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin viime yönä ihan samaa, paitsi ettei mulla ole miestä ja eläimiä. Tunnen myös pientä katkeruutta lasten isää kohtaan, kun hän saa elää miten haluaa ja mun on otettava koko ajan elämässäni lapset huomioon. En esim. voi valita asuinpaikkaani, tehdä vuorotyötå, käyttää alkoholia, laiskotella tai harrastaa seksiä kotona. Tähän projektiin saa kyllä upotettua kaikki rahansa ja koko elämänsä.

Tämä teksti valottaa hyvin sitä, miksi ei kannata vauvakuumeisena valita puolisoa. 

Vierailija
14/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että äiti vihaa lapsiaan.

Missä kohtaa sanoin että vihaan yhtään ketään? Kai sitä saa olla kyllästynyt ja uupunut. En enää edes tiedä rakastanko yhtään perhettäni, kun on vaan niin väsynyt ettei jaksa edes tuntea mitään. 

Vierailija
15/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaisi pitää pää kylmänä eikä rakkauden huumassa tehdä päätöksiä, vaan odottaa että järki palaa ja miettiä vasta sitten perheenperustamista jos vielä kiinnostaa.

Vierailija
16/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mee.

Mä oon ihan yksin ja haaveena on sinun elämäsi.

Vierailija
17/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä tarviit vaan lomaa? Veikkaan että tulisi aika tyhjä olo jos nyt tuo kaikki vietäisiin pois.

Vierailija
18/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo I feel you ap. Yksi pieni lapsi ja mies on. Odotan kuin kuuta nousevaa, että joskus tuo lapsi on isompi eikä tarvitse vanhempiaan niin kovasti. Että joskus taas voimme mennä miehen kanssa edes kävelylle kahdestaan. Onneksi aika menee nykyään äkkiä.

Vierailija
19/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minua kiusattiin ja arvosteltiin, olin nimittäin nuori ja näyttävä äiti!

Ihan kiusallaan kiusattiin. Oli hyvä että jaksoin!

Nyt se palkitaan.

Olen edelleen näyttävä ja nuori 42-vuotias.

Ja se autottoman ihmisen joka paikkaan pyöräily kymmenien vuosien ajan näkyy kropassa. Syödä saa mitä haluaa ja linjat pysyy kunnossa.

Nyt lapset jo 24 ja 18. En uskalla edes kehua, miten nautin vapaudestani :)

Vierailija
20/28 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että minua kiusattiin ja arvosteltiin, olin nimittäin nuori ja näyttävä äiti!

Ihan kiusallaan kiusattiin. Oli hyvä että jaksoin!

Nyt se palkitaan.

Olen edelleen näyttävä ja nuori 42-vuotias.

Ja se autottoman ihmisen joka paikkaan pyöräily kymmenien vuosien ajan näkyy kropassa. Syödä saa mitä haluaa ja linjat pysyy kunnossa.

Nyt lapset jo 24 ja 18. En uskalla edes kehua, miten nautin vapaudestani :)

Kohta oletkin jo mummo, jolloin se vapaus on mennyttä.