Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa tuli paha riita ja nyt ahdistaa

Vierailija
18.05.2021 |

Meille tuli miehen kanssa hieman riitaa jo aikaisemmin, kun loukkaannuin siitä että mies ei ota minua mukaan viettämään aikaa ystäviensä kanssa eikä krapulassa vastaillut viesteihini.

Riita kuitenkin eskaloitui eilen, mies oli luvannut siis että maanantaina nähtäisiin kun sunnuntain oli krapulassa. Noh, eilen soitin ja kysyin monelta nähdään, niin mies vain vastasi lähteneensä kaverinsa kanssa hankkimaan uutta autoa kaverilleen. Sanoi ettei tiedä milloin tulee takaisin. Kysyin, miksi lähti kun sovittiin että nähdään, niin vastasi vaan tylysti "siksi". Ja tässä kohtaa mainitsen, että mies rikkoo lupauksen lähes joka viikko, vaikka ollaan sovittu näkeminen niin ei silti nähdäkään.

Laittoi sitten yhdeksän aikaan illalla että nyt on kotona, ja koska tottakai olin loukkaantunut lupauksen rikkomisesta, niin en heti vastannut mitään.

Sitten puhuttiin puhelimessa, sanoin että eiköhän lopeteta tällainen pelleily (ei ole tosiaan ensimmäinen kerta kun hän rikkoo lupauksen). Mies alkoi vaan raivoamaan, nimitteli minua pässiksi, kuulema olen joka riidan jälkeen estämässä häntä (ei pidä paikkaansa, olen aina ollut se joka laittaa viestiä/soittaa että puhutaanko, mutta mies on monesti ignoorannut minut vuorokaudeksi). Nyt siis sanoin että olisko parempi vain estää ja että ei olla tekemisissä, koska hän syytti minun väittäneen, että mies on p a n n u t kaikkia, vaikka en edes väittänyt näin. Sanoin vain, että en ihmettelisi vaikka olisikin jotain tehnyt. Mies alkoi myös syytellä minua yli vuoden vanhoista jutuista. Sanoin itkusta tärisevällä äänellä, miten mies voi olla noin ilkeä, niin mies vain sanoi että mitä ilkeää on latoa faktoja pöytään. Hän alkoi myös syyttää minua siitä, kun en silloin heti yhdeksältä vastannut hänen viestiin. Koko puhelun ajan vaan pidätin itkua, kun hän kuulosti niin välinpitämättömältä. En olisi saanut loukkaantua, kun hänen täytyikin mennä kaverinsa mukaan.

Puhelun lopussa sanoi, että puhutaan huomennna kasvotusten, ja kun en heti vastannut mitään (koska pidätin itkua), niin mies alkoi vaan huutaa että selvä, ei puhuta, nyt olet tyytyväinen.

Nyt minua ahdistaa todella paljon.. Miehen ilkeys ja kaikki. Toki minussakin oli vikaa kun ylireagoin, oli vaan niin loukattu olo lupauksen rikkomisesta ja siitä, kun tuntuu että mies ei tosiaan välitä eikä ole tosissaan, kun ei näytä sitä ainakaan teoillaan ollenkaan.

Kannattaako minun laittaa joku anteeksipyyntö viesti? En kuitenkaan haluaisi sitä pyydellä anteeksi, että tunnen oloni loukatuksi, ja että mies ei arvosta/välitä. Pelkään myös, meinasiko tämä lopullista eroa, kun mies sanoi että minun on ilmeisesti pakko estää hänet jos ei olla yhdessä, enkä pysty muuten olemaan tekemisissä.. Kuulosti ainakin omasta mielestä, että ei olla yhdessä.. Ahdistaa..

Kommentit (220)

Vierailija
161/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette olleet samassa tilanteessa, oletteko löytäneet uuden hyvän miehen ja onnellisen suhteen uskallettuanne päästää lopullisesti irti?

- Ap

Kyllä on löydetty, itse asiassa vanhasta suhteesta irti päästäminen on se ainoa keinoa miten voi saada sen uuden onnellisen suhteen. Uuteen suhteeseen ei tosin kannata hypätä päätä pahkaa vaan kannattaa tosiaan olla varovainen millaisen miehen päästää elämäänsä seuraavan kerran. 

Ja kannattaa myös katsella sinne peiliin, parisuhde on aina kahden kauppa ja todella harvoin syy löytyy vain toisesta osapuolesta. Surullisia ovat ne joiden ego ei peilikuvaansa kestä. M

Vierailija
162/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi minulle viestin että jutellaanko tänään. Vastasin, että monelta, niin mennyt 2 tuntia eikä vastannut mitään... En tajua tätä pelleilyä.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa ihan oikeasti vaan leikkiä/härnätä. Kuka ehdottaa puhumista ja sitten jälleen ignooraa kokonaan.. ei tuo ole enää normaalia.

- Ap

Vierailija
164/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt vastasi vain, että on kohta kotona.. siis haluaisi taas jutella vasta myöhään illalla..

- Ap

Vierailija
165/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voin tulkata sinulle. Mies ei halua puhua. Jos sanoisit, että tiedossa on kiva leffailta, seksiä tms. jotain teidän kivaa yhteistä puuhaa, hän olisi viivana valmis. 

Nyt mies pelaa aikaa ja myös toivoo, että olisit unohtanut sen puhumisjutun. 

Vierailija
166/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka olette olleet samassa tilanteessa, oletteko löytäneet uuden hyvän miehen ja onnellisen suhteen uskallettuanne päästää lopullisesti irti?

- Ap

Kyllä on löydetty, itse asiassa vanhasta suhteesta irti päästäminen on se ainoa keinoa miten voi saada sen uuden onnellisen suhteen. Uuteen suhteeseen ei tosin kannata hypätä päätä pahkaa vaan kannattaa tosiaan olla varovainen millaisen miehen päästää elämäänsä seuraavan kerran. 

Ja kannattaa myös katsella sinne peiliin, parisuhde on aina kahden kauppa ja todella harvoin syy löytyy vain toisesta osapuolesta. Surullisia ovat ne joiden ego ei peilikuvaansa kestä. M

No tässä tapauksessa ap syyllistää itseään siitä, että mies on rikkonut lupauksia eli peiliin on katsottu. Lisäksi peiliin on todella vaikea katsoa yksin, ellei toinen kerro miten häntä on loukattu. 

Vierailija
167/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap, jos unohtaisitte koko puhumisen. Tekisitte jotain kivaa. Se on yksi päivä elämästäsi. Jotain meinaan pitää tehdä nyt toisin kuin mitä on tehty aiemmin ja käsittääkseni et ole vielä valmis eroamaan tänään. 

Vierailija
168/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää itkusta tärisevä ääni taitaa olla savukalantuhruisilla silmillä kirjoitettu provo.

Vierailija
169/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Kyllä löysin. Nykyinen mieheni ei ikinä kohtelisi minua samoin kuin se entinen. Itsekin pystyn olemaan nykyisessä suhteessa rento, oma itseni eikä minun tarvitse takertua tai miettiä riitänkö kuten entisen kanssa.

Vierailija
170/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen löytänyt. Joskus parinkymmenen vuoden kohdalla oli kriisi ja silloin mies käyttäytyi todella epäodotetusti ja minusta tuli ahdistava ja ahdistunut. Päästiin siitä kuitenkin yli, koska oli hyvä pohja ja tieto siitä, mitä meillä normaalisti on ja aito halu nauttia toisen seurasta. 

Vierailija
171/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laittoi minulle viestin että jutellaanko tänään. Vastasin, että monelta, niin mennyt 2 tuntia eikä vastannut mitään... En tajua tätä pelleilyä.

- Ap

Eli olette lähtöruudussa, kuten joku jo sanoikin. Sinä ahdistut ja odotat, mies pelaa peliään.

Laita miehelle viesti ettei ole puhuttavaa, tämä oli tässä. Mistään suhteesta tuossa ei ole edes kyse, jos näette 2 h viikossa ja olet miehen tärkeysjärjestyksessä alimpana.

Nyt otat oman elämäsi ohjat käsiisi, lakkaat anelemasta ja tsekkailemasta paikallaolotietoja ja odottamasta koska mies vaivautuu vastaamaan (saatika keskustelemaan).

Kiität itseäsi myöhemmin. Olet 23-vuotias eli aivan priimatavaraa parisuhdemarkkinoilla. Myöhemmin mietit noita aikoja huvittuneena; miten suostuitkin aikamiesteinin leluksi.

Vierailija
172/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi tulenko hänen luo kohta juttelemaan.. tähän aikaan.. siis törkeää.

-Ap

Vierailija
173/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Et mene. Muuten näytät olevasi joka ryömii miehen luokse kun hän vaivautuu napsauttamaan sormiaan.

Vierailija
174/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näytät olevasi kastemato.

Vierailija
175/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Koita ymmärtää, että sinä itse osallistut tuon kaiken törkeyden mahdollistamiseen.

Vierailija
176/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Et mene. Muuten näytät olevasi joka ryömii miehen luokse kun hän vaivautuu napsauttamaan sormiaan.

En menekään. Sanoin että soita mielummin, koska en tähän aikaan tule. Lupasi kohta soittaa.

- Ap

Vierailija
177/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

En menekään. Sanoin että soita mielummin, koska en tähän aikaan tule. Lupasi kohta soittaa.

- Ap

Miksei hän soita heti? Miksi sinä suostut kaiken odottamisen jälkeen vielä odottamaan soittoa myöhään illalla?

Laita vaan viesti että ei tarvitse soittaa. Ei tänään eikä jatkossa.

Tässä käy nyt vanhojen ennusmerkkien mukaan niin ettei mies soita, ja huomenna taas tuo odotuspeli jatkuu.

Mistä te edes juttelisitte? Mies tuhtelee kiukuspäissään ja sinä pyytelet tyhjää anteeksi?

Vierailija
178/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

- Ap

Miksei hän soita heti? Miksi sinä suostut kaiken odottamisen jälkeen vielä odottamaan soittoa myöhään illalla?

Laita vaan viesti että ei tarvitse soittaa. Ei tänään eikä jatkossa.

Tässä käy nyt vanhojen ennusmerkkien mukaan niin ettei mies soita, ja huomenna taas tuo odotuspeli jatkuu.

Mistä te edes juttelisitte? Mies tuhtelee kiukuspäissään ja sinä pyytelet tyhjää anteeksi?

Tätä minäkin mietin, miksi ei ole aiemmin päivällä voinut soittaa.. tekisi kyllä mieli laittaa että joo ei tarvitse soittaa enää, että olisi kyllä jo soittanut ennen myöhää iltaa jos haluaisi puhua.

- Ap

Vierailija
179/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pyytää juttelee seksin toivossa, hieman läpinäkyvää.

Sä ite ap tiedät sisimmässäsi ettei tuosta tule mitään. Ette kertakaikkiaan sovi toisillenne. Ja se mies tuskin sopii yhtään kenenkään kanssa yhteen.

Mutta se ottaa aikansa hyväksyä että ero on ainoa hyvä ratkaisu, ja sinä olet se jonka pitää se ratkaisu tehdä. Ei sillä ole väliä kumpi on syyllinen mihinkin riitaan, teidän suhde on sairas eikä se siitä parane. Sinä voit todella huonosti, kuonka kauan aiot tuhlata vielä nuoruuttasi tuohon paskaan?

Tiedän mistä puhun, olen kokenut hyvin saman tapaisen suhteen.

Nyt olen vuosien jälkeen hyvässä ja tasapainoisessa suhteessa ihan toisenlaisen miehen kanssa.

Mutta kasvua se vaati itseltänikin että tähän pisteeseen pääsin.

Vierailija
180/220 |
19.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika surkeaksi provoksi nyt jo menee..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän