Mitä tehdä naapurin ilkeälle miehelle?
On huutanut mulle niin että sen sylki roiskui mun naamalle ja järkytyin ja rupesin itkemään ja tää hyväkäs vaan totesi että tää keskustelu meni hyvin. Pari päivää sitten haukkui mua sekopääksi. Mitään todisteita mullahan ei tietenkään ole mutta miten lähestymiskiellon saisi? En uskalla mennä enää edes omalle pihalleni. Kohta on pakko mennä puutarhahommiin joten ostin vastamelukuulokkeet. Mitä pitäisi tehdä koska en halua muuttaa pois asunnostani?
Kommentit (11)
Sano miehelles, että vetää kuonoon jurpoo naapuria.
Ota nyt känny kouraan ja kuvaa käytös.
On kuin minun rivarinaapurini! Huutaminen loppui, kun vedin kännykän esiin ja sanoin nauhoittavani huutamisen. Tyypin naama venähti heti suunsa avamiseen, kun näki kännykän kädessäni. Hiljeni.
Nyt ei huuda minulle.
Mulla ei ole miestä enkä osaa nauhottaa mutta kiitos vinkistä, teeskentelen nauhoittavani. Olen vanha nainen, sen takia se kai purkaa pahaa oloaansa minuun kun en osaa puolustautua? Toivottavasti teillä on paremmat naapurit. Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole miestä enkä osaa nauhottaa mutta kiitos vinkistä, teeskentelen nauhoittavani. Olen vanha nainen, sen takia se kai purkaa pahaa oloaansa minuun kun en osaa puolustautua? Toivottavasti teillä on paremmat naapurit. Kaikkea hyvää!
Pyydä joku miespuolinen sukulainen antamaan rakentavaa palautetta naapurille.
Mitä se tarkalleen huutaa? Syytteleekö sua jostakin?
Onko jotain ihan asiaakin?
Mitä asiaa tällä "ilkeällä miehellä" oli?
Se jäi kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä, että voit edes teeskennellä nauhoittavasi naapurisi raivoamiset.
Minäkin ensimmäisen kännykkäni kanssa tekonauhotin naapurin riehuamisen. Sanoin vain, että nyt äänitän tämän. Tuo ukkeli tuli tosi hätääntyneeksi sillä hetkellä, että mun oli pakko hillitä naurua ennen kuin pääsin sisälle.
Minä (70+) olen huomannut saman, mitä vanhempiin naisiin tulee. On helppoa pitää vanhempaa naista pahan olon purkaamisen kohteena. Naisvihaa se on. Kännykkä on tässä hyvä ase!
Voisihan sitä olla pysähtymättä, mitä ukkeli huutaa. Ihan kuin et kuulisi ollenkaan.
Se ainakin ärsyttäisi haukkujaa, jos ei ole moksiskaan. Siitä on mulla omakohtaisiakin kokemuksia.
Huutaja jää lähinnä itsekseen raivoamaan, että kuulitko... kuulitsä jne
Nauhoita nämä huudot todisteeksi.