Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "itsestään huolehtiva nainen" synonyymi laihalle?

Vierailija
17.05.2021 |

Tässä Tinderissä ja deittipalstoilla liikkuvana huomaa, että monella miehellä on kriteerinä "olethan itsestäsi huolta pitävä" ja "haussa itsestään huolta pitävä.." nainen.

Tarkoittaako tuo oikeasti laihaa?

Kun eikös me nyt suurin osa ihmisistä käydä suihkussa, pestä vaatteemme ja kammata hiuksemme päivittäin?
Vai tarkoittaako tuo sitä, että ylipainoinen = ei pidä itsestään huolta, vaikka olisi fitti fätti? Eli olisi sporttinen, mutta silti vaikkapa runsasmuotoinen.

Ja juu, itse olen normaalipainoinen, joten ei kalikka kalahtanut siltä osin :D

Kommentit (191)

Vierailija
101/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä työtön ja välillä töissä, nyt olen menossa taas vuodeksi toimistotöihin. Naisena tykkään, kun saan käyttää toimistotöissä omia kauniita vaatteita, pitää pitkiä hiuksia auki ja käyttää sormuksia ja kynsilakkaa. Minulla on myös korvikset, tatuointeja ei ole eikä tule eikä lävistyksiä. Olen 170 cm pitkä. Syön terveellisesti. En polta tupakkaa.

Ok. Miten tää liittyy keskusteluun?

Kaikki tuo on itsestä huolehtimista

Vierailija
102/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet meinaa itsestään huolehtivalla naisella sellaista kanabimboa. Tekokynnet, kauheet kestopigmentoidut kulmat, liikaa meikkiä, turbohuulet, hiuslisäkkeet, karvotus alapäässä just sellanen kun mies tykkää... 

Hahhah. Mulla on hiusten- ja ripsienpidennykset sekä posliini alapää. Urheilen paljon. Meikkaan joka päivä. Kanabimboa en muistuta miltään osin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huolehdin itsestäni siten, että välttelen idioottitindermiesten seuraa.

Meinasin just laittaa jotain samansuuntaista.

Vierailija
104/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös korvikset, tatuointeja ei ole eikä tule eikä lävistyksiä.

Jos korvis menee korvalehden läpi, se on lävistys.

Vierailija
105/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet meinaa itsestään huolehtivalla naisella sellaista kanabimboa. Tekokynnet, kauheet kestopigmentoidut kulmat, liikaa meikkiä, turbohuulet, hiuslisäkkeet, karvotus alapäässä just sellanen kun mies tykkää... 

Ei meinaa.

t: mies

tämä. rumat naiset läpsyttelee täällä toisiaan lotkotisseilleen ja pitää omia lässytyksiään totuutena 

Onko totuus kuitenkin se ettei haluta ottaa niitä unelma säleikköjä, koska ne maksaa?

Mitä enemmän luen miesten ideaaleista sitä enemmän he tuntuu hakevan myyntimorsiamia mistä ei tietenkään voida antaa kolikon kolikkoa johtuen i yhteisön periaatteista.

Tarkistin nimen. Sekoitin nähtävästi norpan ja Uuno Turhapuron hoidon 😂

Vierailija
106/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

tämä. rumat naiset läpsyttelee täällä toisiaan lotkotisseilleen ja pitää omia lässytyksiään totuutena 

Onko totuus kuitenkin se ettei haluta ottaa niitä sanelma unelmia, koska ne maksaa?

Mitä enemmän luen miesten ideaaleista sitä enemmän he tuntuu hakevan myyntimorsiamia mistä ei tietenkään voida antaa kolikon kolikkoa johtuen i yhteisön periaatteista.

katso siellä Prismassa seuraavan kerran, millaisia pariskuntia siellä liikkuu.

te ulinaiset olette todella säälittävää sakkia 

Vierailija
107/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa mitä tuolla haetaan.

Olin Tinderissä pariin otteeseen 2018-20 enkä toivottavasti ikinä enää.

Olen pyöreä tiimalasi (168/80), harrastan liikuntaa. Minulla oli selkeät kokovartalokuvat, myös bikineissä. Sain palautetta treffeillä, että kiva kun näytän kuviltani.

Muutama henkilö, jolla oli toiveena tuo ”itsestään huolen pitäminen”, oli pyyhkäissyt minut oikealle. (Näin tykkäykset.)

Laitoin itse heidät vasemmalle, en erityisemmin välittänyt heidän profiileistaan. En pidä vaatimuksista, täytin ne taikka en, enkä myöskään kuluneista kiertoilmauksista. Arvostan verbaalista lahjakkuutta ja sosiaalista älykkyyttä :) Olen aina löytänyt viehättävää seuraa.

Ja silti ottaa vieläkin noin koville. 

Syö pari pullaa, kyllä se siitä 

Tämä kyllä on hyvä esimerkki siitä, miten tietyntyyppistä miestä vituttaa, kun ylipainoinen nainen löytää hyvän ihmissuhteen 😙

Luultavasti myös käsitys naisten koosta on hukassa. Moni luulee, ettei painoiseni nainen mahdu ovesta. Totuus on aika lailla toinen, kun sattuu olemaan myös aika paljon lihasta. Harrastan juoksemista 5 krt/vko.

En muuten syö pullaa.

Missäs sulla se paino näkyy, onko se heti selvästi jossain profiilissa näkysällä? Vai näkyykö se kenties kuvista. Kaikki miehet ei tykkää painavista naisista, oli se paino sitten läskistä tai lihaksesta.

Tästä näkee siis hyvin myös miesten luetun ymmärtämisen tason :D

Jos kokoni ei näy päivänvalossa otetusta, muokkaamattomasta bikinikuvasta, voi syyttää itseään.

Kuten sanoin, sain kiitosta siitä, että nimenomaan näytin kuviltani. Laitoin kuvat sillä mielellä, että swaipatkoot kaikki vasemmalle, joita ulkonäkö ei miellytä.

Kuten sanoin, minä en tykännyt takaisin niistä, jotka toivoivat ”itsestään huolta pitävää” naista, vaikka itsestäni huolta pidänkin.

Matcheista ei ollut pulaa, päädyin treffeille vain kivojen tyyppien kanssa, ja usko tai älä, en saanut pakkeja miehiltä :)

Vierailija
108/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Onko totuus kuitenkin se ettei haluta ottaa niitä sanelma unelmia, koska ne maksaa?

Ovat normaaleja ihmisiä. Inkkelit ovat jotain aivan muuta.

Vierailija
109/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä turhaa laittaa tuollainen kriteeri, koska kuvastahan sen aika pitkälle näkee, miltä ihminen näyttää, ja voi itse swaipata vasemmalle kaikki, jotka eivät sovi omiin toiveisiin.

Yhdellä naisella sadasta on totuutta vastaava kuva Tinderissä, ja siihen vielä meikit päälle 

Jos joku huijaa valokuvissa, niin miksi hän olisi rehellinen siinä, onko riittävästi "itsestään huolta pitävä"? Ja aika usein se "itsestään huolta pitävä" tulkitaan tarkoittavan myös meikkaamista ja hiusten laittamista, joten mikäli sillä haetaan meikkaamatonta ja laittautumatonta, niin onhan sitä täysin mahdoton tulkita ja arvata. Mutta jos kerran meikit on se ongelma, niin eikö voi vaan swaipata meikatut naiset vasemmalle, etenkin jos mukana ei ole yhtään meikitöntä kuvaa? Vai mikä ongelma tämä sitten olisi - ettekö tunnista kuvista, kenellä on meikkiä?

En edes ymmärrä mitä  koitat kommentillasi sanoa.

Naiset  kusettavat kuvissaan, se oli ainoa toteamukseni, loppu on ihan omaa horinaasi 

Ei se ole mitään kusetusta. Ihmiset vaan vilpittömästi haluavat laittaa ”onnistuneen” kuvan.

On siellä niitäkin mistä olisi voinut ennen lisäystä kysäistä vaikkapa kaverilta.

Vierailija
110/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Vastaa teitä uliluuserinaisia 

Vierailija
111/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah. Mulla on hiusten- ja ripsienpidennykset sekä posliini alapää. Urheilen paljon. Meikkaan joka päivä. Kanabimboa en muistuta miltään osin.

Posliinihan näyttää juurikin kynityltä kananperseeltä eli  niiltä osin muistutat kyllä.

Vierailija
112/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Vastaa teitä uliluuserinaisia 

Ketkä on yliedustettuina ulkopuolisiin ihmisiin kohdistuneissa hyökkäyksissä? Inkkeli miehet.

Femcelit vaikuttaa jäävän nettiin. Tosin, femcel saattaa välillä avioitua imiehen kanssa, jolloin heistä tulee neo-N pari.

Vierailija
113/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Keiden miesten unelmista luet ja mistä luet?

Vierailija
114/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun siististi, hoidan hampaat hyvin, käyn suihkussa vähintään kerran päivässä, urheilen, olen hoikka, mutta myös urheilullinen, syön terveellisesti. Toki joskus herkuttelen. Minulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset. Luonnonkauniiksikin kehuttu. En juo, enkä tupakoi. Hyvin harvan miehen kanssa alkaisin suhteeseen 🙂. Hoitoja en harrasta. Antakaa niiden miesten etsiä ihan rauhassa. Moni mies voisi pitää itsestään huolta paremmin.

Vierailija
115/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Kaikki löytyy netistä. Äänekkäimmmät avautuu omassa vlogissaan.

Vierailija
116/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä itsesi mielestä, mutta monen muun mielestä todennäköisesti muistutat. Kun itse näen esim. salilla täydessä tällingissä olevan naisen, jolla on hiusten- ja ripsienpidennykset, kyllä mun eka ajatus on että bimbo. Tämä ajatushan sitten joko kumoutuu mutta valitettavan usein vahvistuu, kun kyseinen nainen avaa suunsa.

Vierailija
117/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Höpsö yleistää netissä avautujien (ja vielä erikseen painottaa äänekkäimpiä avautujuia!) höpinät koko miessukupuoleen? Ei sitten kannata ihmetellä jos oma maailmankuva ei oikein vastaa todellisuutta, ihan vinkkinä vain.

Vierailija
118/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoiteta laihuutta vaan hoikkuutta yhdistettynä urheilullisuuteen. Eli haetaan timmiä naista, jolta löytyy mm. pyöreä takapuoli.

Tämän muuten tosi surullista. Minäpä olen hoikka, urheilullinen, jne ja peppu on treenatun pyöreä, jos rehellisiä ollaan. Mutta haluaisinko, että minut löytää mies, joka hakee ” timmiä naista jolla on pyöreä takapuoli”. Voi surkeus. Entä jos nainen hakisi ”miestä jolla on pullea lompakko”? Toki kukin voi hakea mitä haluaa. Alkoi nyt minua masentaa taas koko meininki. Leikkikööt peput ja lompakot keskenään.

Ihan rehellisestikö toivot, että sinua lähestyy laiskanpulskea mies, jolle kehosi on yhdentekevä?

Vierailija
119/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoiteta laihuutta vaan hoikkuutta yhdistettynä urheilullisuuteen. Eli haetaan timmiä naista, jolta löytyy mm. pyöreä takapuoli.

Tämän muuten tosi surullista. Minäpä olen hoikka, urheilullinen, jne ja peppu on treenatun pyöreä, jos rehellisiä ollaan. Mutta haluaisinko, että minut löytää mies, joka hakee ” timmiä naista jolla on pyöreä takapuoli”. Voi surkeus. Entä jos nainen hakisi ”miestä jolla on pullea lompakko”? Toki kukin voi hakea mitä haluaa. Alkoi nyt minua masentaa taas koko meininki. Leikkikööt peput ja lompakot keskenään.

Ihan rehellisestikö toivot, että sinua lähestyy laiskanpulskea mies, jolle kehosi on yhdentekevä?

Olen eri, mutta en kyllä haluaisi miestä, joka valitsee minut sen perusteella että vartaloni on hänelle mieluisa. Sen tietää, että kun kauneus katoaa (ja se katoaa, jokaisella) niin jäljelle ei jää rakkautta. Eli miehen mielenkiinto liittyy vain vartalooni, minulla ihmisenä ei hänelle ole mitään merkitystä. Sellaista en halua, enkä huoli.

Vierailija
120/191 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meinaa.

Se on kyllä sääli että et taida olla ainoa joka kuvittelee että se on eniten oikeassa joka koviten netissä ulisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi