Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ostaa monen tonnin laukkuja ?

Vierailija
16.05.2021 |

Ostaako joku oikeasti monen tonnin laukkuja rahalla, jonka on rehellisellä, verotetulla työllä tienannut ? Siis joku ihan täysipäinen ihminen ?

Minä olen luullut, että niitä hankitaan vain rikollisella rahalla, esim. huumekaupoilla saaduilla rahoilla tai lahjusrahoilla (oligarkit yms.) tai sitten sokerideittailulla tms.

Kommentit (134)

Vierailija
61/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies satsaa räätälin tekemiin pukuihin ja kalliisiin käsintehtyihin kenkiin. Minä laukkuihin ja taiteeseen.

Ja yhdessä satsataan laaturavintoloihin ja luksushotelleihin.

Kumpaakaan ei kiinnosta autot eikä elektroniikka.

Täytyy sanoa että mun taideharrastuksesta on ollut eniten iloa tämän kotona vietetyn vuoden aikana. Ihanaa kun on kauneutta ympärillä.

Jos laukku on sinusta kaunis, halusisin todella tietää lisää estettisistä preferensseistäsi taiteen maailmassa.

Häh? Etkö ole koskaan nähnyt kaunista laukkua?

Kuulostaa hyvin lattealta estetiikantajulta.

Vierailija
62/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuittonin liike Lontoossa, liikkeen narun takana oli noin sadan kiinalaisen jono. Näillä jonottajilla tuulipuvut.😊 Joukossa oli pari tyylikästä parikymppistä. Tuulipukulaiset olivat noin 40-50 vuotiaita.

Eihän turistin pidä näyttää varakkaalta kaduilla.  Mukavuus riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en kiinnitä minkäänlaista huomiota siihenkään miten muut pukeutuu.

Vierailija
64/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel käytti kultaa laukkujen ketjujen ja logojen pinnassa vielä 15 vuotta sitten kun ne maksoi 1000 eur ja caviarnahka oli laadukasta ja siistiä, mutta nyt se metalli on lohkeilevaa roskametallia niissä laukuissa ja caviarnahka huonopintaista, vaikka hintalapussa lukee 5500 eur.

Kulta on epäeettistä.  Vain ennen ekotiedostamisen aikaa kaivettua voi käyttää kunniallisesti.  Varoissaan olevat voisi vain tyytyä käyttämään aitoja käsin tehtyjä printtipaitoja, joissa tilin saldo ja sijoitusvoitot selkeästi numeroina.  

Vierailija
65/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksikymmentä käyttövuotta hyvälle laukulle on ihan normaalia. Ekoteko.

Mutta kangaskassia pitää käyttää 840 kertaa ennen kuin sen ekologinen jalanjälki on yhtä suuri kuin muovipussin, jota käytetään kauppareissun jälkeen roskapussina.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/04/01/mika-naista-on-ekologisin-muov…

Toki laadusta kannattaa maksaa tiettyyn rajaan asti ja jos pitää tavaroistaan hyvää huolta ne kestävät vielä pidempään.

Vierailija
66/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä juttua en ymmärrä, miksi suomalaiset merkkilaukkujen kantajat kulkee käsi pitkällä ja oikein esittelee laukkujaan? Kuin ne olisi rakkaita esikoislapsiaan? Tai kalleimpia aarteita?

Muissa Euroopan kaupungeissa ne merkkilaukut menee ihan siinä mukana suht huomaamattomasti ja ne sopii yleensä kantajan asukokonaisuuteen. Tiedän koska olen työmatkustellut pitkin Eurooppaa toista kymmentä vuotta. Hki-Vantaan lentoasemalla huomaa ketkä ostaneet viimeisillä rahoillaan Vuittonin tai muun, kun sitä kannetaan niin leveästi ja näyttävästi :D Kaikki em. kun puhuvat suomea.

Ehkä nuo merkkilaukut ovat edelleen jotain "uutta" täällä päin, esim. Ruotsissa ja Tanskassa avattiin monia luksusmerkkiliikkeitä ainakin kymmenen vuotta ennen Suomea.

Saksan- ja ranskankielisisissä maissa ja alueilla naiset kantaa niitä huomattavasti hillitymmin.

Vierailija
67/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin laukkuja ostavat köyhät wannabe-julkkistyrkyt. Varakkaat suosivat parempaa laatua.

Vierailija
68/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus alkuperäiseen kysymykseen "kuka ostaa monen tonnin laukkuja?"

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007979387.html

Helsingin ydinkeskustassa asioivat yksityisautoilijat, jotka eivät käytä metroa.

Vierailija
69/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki tuntuvat kuvittelevan että Louis Vuitton on jotain luksuslaukkujen aatelia?

Connoisseurit kelpuuttavat Vuottonolta vain vintage matka-arkut.

Vierailija
70/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse olen ostanut kaksi, ja kolme saanut lahjaksi (yhden mummilta, yhden exältä ja yhden nykyiseltä puolisolta)

Enempää en luksuslaukkuja kaipaa, nämä riittävät mun tarpeisiin ja jäävät perinnoksi lapselle ja kummitytolle, samoin kun mun arvokorut. 

Ihan rehellisiä veronmaksajia ollaan ja täysipäisiäkin.

Luuletko tosiaan että nämä nykyiset luksuslaukut kelpaavat tulevaisuudessa sun lapselle ja kummitytölle?

Parasta muistaa se kuolinsiivous ja heivata ne kassit suosiolla kaatikselle.

Luksuslaukuista tulee vintagea. Ovat todella haluttuja ja arvo voi jopa nousta.

Yleinen harha. Vain muutamista laukuista tulee. Sijoituksena surkea.

Vierailija
71/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on symboli jollekin ja laukku on symboli jollekin.  Inhimillinen kulttuuri muuntelee alitajuista ainesta. Vai kengätkö ne oli.  Näin arvokasta tai arvotonta on.

Vierailija
72/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chanel käytti kultaa laukkujen ketjujen ja logojen pinnassa vielä 15 vuotta sitten kun ne maksoi 1000 eur ja caviarnahka oli laadukasta ja siistiä, mutta nyt se metalli on lohkeilevaa roskametallia niissä laukuissa ja caviarnahka huonopintaista, vaikka hintalapussa lukee 5500 eur.

Jos Chanelin haluaa, niin ehdottomasti hyväkuntoinen vintage kannattaa hommata.

Vierailija
73/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, itse olen ostanut kaksi, ja kolme saanut lahjaksi (yhden mummilta, yhden exältä ja yhden nykyiseltä puolisolta)

Enempää en luksuslaukkuja kaipaa, nämä riittävät mun tarpeisiin ja jäävät perinnoksi lapselle ja kummitytolle, samoin kun mun arvokorut. 

Ihan rehellisiä veronmaksajia ollaan ja täysipäisiäkin.

Luuletko tosiaan että nämä nykyiset luksuslaukut kelpaavat tulevaisuudessa sun lapselle ja kummitytölle?

Parasta muistaa se kuolinsiivous ja heivata ne kassit suosiolla kaatikselle.

Luksuslaukuista tulee vintagea. Ovat todella haluttuja ja arvo voi jopa nousta.

Yleinen harha. Vain muutamista laukuista tulee. Sijoituksena surkea.

Paitsi jos ostat hyväkuntoisen käytetyn.

Vierailija
74/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun gynellä oli. Pisti silmään vastaanotolla. Olen siis köyhä yh.

Vierailija
75/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukusta ei kyllä tahdo saada tonnin painoista, vaikka täyttäisi lyijyllä sen...

Vierailija
76/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan.

Vierailija
77/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varakkaat ajavat premium-autoilla eivätkä Dacialla? Molemmilla pääsee paikasta toiseen.

Koska heillä on siihen varaa, eikä heidän tarvitse pohtia onko siinä mitään järkeä.

Ihan sama pätee laukkuihin yms.

Vierailija
78/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanteeni on mahdollistanut muutaman merkkilaukun hankkimisen. Päivittäisessä käytössä on Givenchy, iltalaukkuna Chanel ja pari Vuittoniakin löytyy. Guccit olen myynyt pois.

Eipä tässä nyt sitten tarvitse laukkuja ostaakaan kun mulla jo on just ne mitkä tarvitsen.

Vierailija
79/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan, en raski ostaa kun ei oo varaa wau ! huuhahtaisin jos kehtaisi että ihan usean tonnin hintanen käsveska , 😚 se kai on dimsngeja täynnä ja muita jalokiv ja kultaa?

Minä tuntisin itseni rikkaaksi jos olisi useampi tonni tilillä rahaa , !

Mutta ei ole kun vähän ☺️muikeena olisin kun ois rahaa.Kun ois millä mällätä.💵💰

Vierailija
80/134 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettajat ja sokerideittailijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi